- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juli, 2009 at 22:41 #497759Anonym anvandareMemberPixi wrote:Fullt ös ju! Gott att du pinnar på ordentligt i löpspåret!! :up:
När kommer bilder på dagsformen då?!Jag dietar ju för fullt med taco och glassbuffé två dagar i rad. Jag är ganska nöjd med hur jag skött mig i Juli och alla delmål är avklarade.. Tänkte bara dieta drygt en vecka till så kan slänga upp lite dagsformbilder när jag är ”helt” klar om jag nu kan hålla mig borta från alla buffér. Formen är inte bra men ser i alla fall bättre ut än vad det gjorde i slutet av Juni efter 8 dagars festande på Ayia Napa.
Freppazz wrote:Gött pass! Grattis till dom där PersonBästorna:up:Tricepspress bakom nacke; är det med hantel, en arm eller hur ser den ut?..
Med hantel, 2 händer. Mina armbågar går av med tyngre vikter
27 juli, 2009 at 22:46 #497760Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jag dietar ju för fullt med taco och glassbuffé två dagar i rad. Jag är ganska nöjd med hur jag skött mig i Juli och alla delmål är avklarade.. Tänkte bara dieta drygt en vecka till så kan slänga upp lite dagsformbilder när jag är ”helt” klar om jag nu kan hålla mig borta från alla buffér. Formen är inte bra men ser i alla fall bättre ut än vad det gjorde i slutet av Juni efter 8 dagars festande på Ayia Napa.Haha, det låter bra det! Bara man klarar sina egna mål som man satt upp så. Väntar med spänning på bilder! :whistle:
27 juli, 2009 at 22:53 #497761Anonym anvandareMemberBilder livar ju upp lite, kan bjuda på en bild från cypern så länge. Vad som hände här får ni endast spekulera i
27 juli, 2009 at 22:54 #497762Anonym anvandareMemberIbland säger en bild mer än tusen ord eller tusen kg smärta..
27 juli, 2009 at 22:58 #497763Anonym anvandareMemberDu ser ut att ligga på en operationsbrits. Jag gissar att du inte ville vara sämre än Tobbe, och piercade dig?
28 juli, 2009 at 12:10 #497764Anonym anvandareMemberHahahaha!!
Eller bindvävsmassage med happy ending??
28 juli, 2009 at 13:36 #497765Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Bilder livar ju upp lite, kan bjuda på en bild från cypern så länge. Vad som hände här får ni endast spekulera iHaha. Sista kvällen i Ayia?
28 juli, 2009 at 20:43 #497766Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha. Sista kvällen i Ayia?oja >_
28 juli, 2009 at 23:43 #497767Anonym anvandareMemberSnyggt armpass mannen! Bra stångcurls där!
28 juli, 2009 at 23:50 #497768Anonym anvandareMemberJag gissar på att det sitter ett smycke där nere just nu.
29 juli, 2009 at 11:33 #497769Anonym anvandareMemberTaggad som fan idag, nyss överdoserat lite fettförbrännande preparat så vi får väl se hur stimmig jag blir under cardion. Blir en långpromenad nu, sedan ska jag testa RAW från fairing innan bröst och axelpasset. Har dock ont i axeln nu såhär innan så vi får väl se hur det blir med det passet. Missade att köra mage och vader senast så kanske blir det istället om axeln krånglar.
30 juli, 2009 at 08:56 #497770Anonym anvandareMemberBröst & Axlar igår. Skrev inte upp passet men det kändes helt okej, fortsätter att öka trots kcalunderskott. Drog upp 4x31kg i hantelpress för bröst och dessa vikter har jag inte ens känt på sedan axeln gick sönder. Körde också ett tungt set på 23kg i hantelpress för axlar, någon form av ett pb det också.
Blev mycket cardio igår, drog av en mil på morgonen och sedan en promenad till och från gymmet + en kvällspromenad så säkert 2-3 timmar cardio. Har kommit till en liten platå igen (kan bero på diverse bufféer ) så tänkte köra lite hårdare sista veckan nu, sen ska jag ta mig en välförtjänt vilovecka/helg då jag får besök från dom småländska skogarna.
Tog en del bilder igår, fick panik då jag insåg hur jävla långt före mina axlar och armar ligger före min rygg.. Men nu kör jag ju i alla fall marklyft och fri stångrodd så något lär ju hända..
Aja, ska ut på en liten tur nu igen, tänkte bara uppdatera ett flummigt inlägg med diverse tankar.
30 juli, 2009 at 11:04 #497771Anonym anvandareMemberKvällscardio igår och morgoncardio idag. Go go. Äter en oförskämd god gröt nu:
50g havregryn
30g protein från mintchokladproteinpulver
överdos av kanel
100g lågkaloriäppelmos
3dl mjölk500 kcal kanske
40-50g protein30 juli, 2009 at 23:16 #497772Anonym anvandareMemberBlev cardio även ikväll, gått ca 2 mil idag. Blir ett benpass innan jobbet imorgon. Ska bli intressant och se hur kroppen reagerar på att träna innan jobbet istället för efter. Längesen jag tränade på förmiddagen.
Har äntligen fått ordning på mina FONTS i windows, allt har varit fetstilt i ett halvår men nu är det vanligt igen så nu kanske mina inlägg kommer se lite mer vettiga ut i fortsättningen när jag själv ser vad jag använder fetstilt på.
31 juli, 2009 at 08:04 #497773Anonym anvandareMemberKanske inget fräsigt namn, men en fräsig dagbok!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.