Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 878 total)
  • Author

07.55 vaknar jag av att idioterna som utför något slags arbete i källaren står och penetrerar betongväggen med slagborr. Blir så jävla frustrerad och funderar på om jag ska gå ned och säga ett par väl valda ord men tror jag tar ut skiten på benpasset som jag snart ska genomföra.. Ack vad trött jag är då.

EDIT

Har förresten vägt exakt samma sak nu en längre tid. Vågjäveln ställer sig på 88.8kg oavsett vad fan jag tar mig till. Vägde lika mycket efter 2 tacobufféer som efter 2 veckors strikt diet med 90-120 min cardio om dagen. Förstår ärligt talat ingenting. Är inte speciellt viktkåt men just att det verkligen inte händer någonting alls är en motivationsdödare el grande.

Du väger väl ändå inga 88,8 kg? ;)

PS: Aha, vågen kanske är sönder. :D

Vad Tommy? Jo jag väger 88.8kg?

Ben idag som sagt, vet inte om det var ilskan från uppvaknandet eller första förlusten på pingis som fick mig att tagga till men fan va bra knäböjen gick idag!

Knäböj
    15x40kg
    8x80kg
    4x100kg
    4x110kg
    4x120kg
    1x130kg
    1x135kg
    2x140kg
    15x90kg

Aldrig testat 140kg förut. Brorsan tog tag i min på vägen upp (trodde jag), blev skitförbannad och blev tvungen att göra en till rep varav brorsan säger ” du vet att jag inte rörde dig va? ”. Gött att öka 10kg i knäböj 5 veckor in i dieten!

Böjen tog upp ganska mycket tid och det blev lite tidsbrist men körde 3 set lårcurl för baksida och 3 set för framsidan. Avslutade med 9 set mage. Ett helt klart bra pass!

Jaså du väger såpass ändå! Jag fick för mig att du var mer utav en lättviktare. :)

Grymma böj du kör iaf!

Grymma knäböj, riktigt starkt!
    Det såg dock ut att vara lite lite baksida, jag har aldrig sett en bild på dina ben förresten, hur ligger dom till?
    :pop:

Tommy Ivarsson wrote:
    Jaså du väger såpass ändå! Jag fick för mig att du var mer utav en lättviktare. :)
    Grymma böj du kör iaf!

Haha här har man smugit runt småfet runt 100kg i 2 år och blir sedd som en lättviktare, måste vara bristen på stora vikter på hantlarna ;D

Rasmus Kjellberg wrote:
    Grymma knäböj, riktigt starkt!
    Det såg dock ut att vara lite lite baksida, jag har aldrig sett en bild på dina ben förresten, hur ligger dom till?
    :pop:

Ja, det blev ett rejält nerbantat pass. Kör ju iofs vaderna på en annan dag samt att jag bara brukar köra raka mark + bencurl för baksidan. Men men. Har ju slängt upp någon film på benen här för ett tag sen, jag själv tycker att benen har blivit sämre sen jag bytte gym och inte längre kör benpress osv. Men ska knäppa en serie bilder nästa vecka så ska vi se om inte benen visas på någon bild också :)

1kg kvarg
    50g protein från pulver
    200g jordgubbar
    en jävla massa kanel
    funlight
    80g havregryn

kvällsmål :D

Gustaf Lindberg wrote:
    1kg kvarg
    50g protein från pulver
    200g jordgubbar
    en jävla massa kanel
    funlight
    80g havregryn

Inte dåligt det du

Pontik wrote:
    Inte dåligt det du

Jo det var asdåligt. Helvete vad ont i magen jag har nu.

Gustaf Lindberg wrote:
    1kg kvarg
    50g protein från pulver
    200g jordgubbar
    en jävla massa kanel
    funlight
    80g havregryn

1 KG?!?!?!?! ;) Jag blir mätt bara av att LÄSA det där! :D

Drog ett rekord i mark igår, 6x120kg. Kändes inge bra och tekniken var katastrofal.

Har fått lägenhet i göteborg nu! 2a på frölunda torg (1 min till jobbet)! SÅ JÄÄVLA NICE :)

allt ser bra ut men posta mer pics fan

FeridChamp wrote:
    allt ser bra ut men posta mer pics fan

Dina ord känns lite som en lag. Dock så är det tråkigt att slänga upp mobilbilder då min kamera gick sönder under skumma aktiviteter på Ayia Napa (skum disco, fattar ni? Skit roligt sagt ju.)

Imorgon har jag dietat klart de dagar jag lovat mig själv så knäpper lite bilder och visar före/efter. Har inte hänt några mirakel men lite har släppt. Kommer bli mycket med flytt och nytt jobb nu framöver, målet är att ligga kvar under 90kg. Men visst, bilder kommer imorgon! (sen ska jag dricka öl imorgon kväll fniss)

Gustaf Lindberg wrote:
    (sen ska jag dricka öl imorgon kväll fniss)

På en måndag?

GÖTT!! bilder gillar vi! :emo-thumb
    men dricka öl på en måndag? :P

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.