Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 878 total)
  • Author

Tack alla, måttbandet säger ca 8-9cm runt magens tjockaste del. Armarna har legat runt 41cm hela tiden. Bara tagit dessa mått tyvärr!

Nämen!!/SIZE]
    Snacka om skillnad!! Bra gjort!!

Du är snygg!

….Allt annat var också bra :) Grym förändring. Hur lång skillnad är det mellan korten?

jävlar vilka ben:O , har du tränat dom sen du föddes lr? ;O

Riktigt bra där Gustav, sikka ben du har! :emo-thumb

Vad ni generar mig grabbar, ska försöka tajta till några kg till efter semestern. Tackar som bockar. Slöat idag också, ätit för mycket men imorgon är det jobb och träning som gäller igen! Lär nog köra lite cardio också bara för att testa min nya feta mp3!

Gillar Henkebenkes kommentar, Karlskronas lilla ötomte :D

Ser bra ut Gustaf. Benen står verkligen ut. Mer kött på överkroppen så blir det fint. Vi kan byta lite kött rakt av. Jag får lite mer på benen, du lite mer på överkroppen :)

Richard B wrote:

Ser bra ut Gustaf. Benen står verkligen ut. Mer kött på överkroppen så blir det fint. Vi kan byta lite kött rakt av. Jag får lite mer på benen, du lite mer på överkroppen :)

Jag är på, sitter och käkar Almondy dajmtårta och dricker kretain+raw nu till frukost. Taggar lite inför bröst och axlar. Är det inte så man får din överkropp?

Gustaf Lindberg wrote:
    Jag är på, sitter och käkar Almondy dajmtårta och dricker kretain+raw nu till frukost. Taggar lite inför bröst och axlar. Är det inte så man får din överkropp?

Låter gott hur som helst :) Inga skandaler på morgonen idag då? haha

Richard B wrote:
    Låter gott hur som helst :) Inga skandaler på morgonen idag då? haha

Nej idag var det smärtfritt, blev less på dajmtårtan och tjockislivet också så slängde resten och planerar in en lång jävla promenad ikväll. LIVING THE FITNESS LIFESTYLE BABY!

Richard B wrote:

Alla gillar mina kommentarer! 8)

Uscha idag var det tungt att springa, sprang samma sträcka som senast. 3.1km och försämrade tiden med 1 sekund, 13.53 denna gång. Men var betydligt tyngre. Straffade mig själv genom att gå två varv till samt köra intervaller uppför skidbacken. Nu är mina ben trötta :( Jag som ska köra knäböj imorgon, högreps.. Skoj.

Helvetes jävla hantverkare, jag orkar inte vakna 07.01 en jävla morgon till. HUR FAN KAN MAN KÖRA SLAGBORRAR I BETONG UNDER SOMMAREN?!?!?! Jag vet inte vart jag ska ta vägen, snart går jag lös totalt.

Hatar oljud på morgonen… Igår innan klockan åtta kom en granne ner.

öppnar dörren
    – Hej, kan du sänka musiken?
    – Absolut, det ska jag göra direkt.
    – Du överröstar min tv
    – Oj då, ska sänka direkt.

Kärringen står med ett finger i vädret, ville bryta av det. Jag var världens trevligaste och sänkte redan innan hon öppnade dörren. Förstår inte det där fingret, det är så jävla fult. Sedan spelade jag negerdunk. Det kan man inte lyssna på lite lätt och ledigt. Tror jag nog Zone kan instämma på. Det ska vara tung bas och högt! haha. Men självklart, stör jag någon så sänker man. MEN DET DÄR FINGRET I VÄDRET! usch, så fult att göra så.

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.