Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 878 total)
  • Author

Oooh, grattis till PB, nu snackar vi böjar här :)

Grattis till ett grymt PB Gustaf!

Hur trivs du nere i Götet?

Grattis till PB:t :) Var det kul att träna med Ekis?

Tack alla, jofan göteborg funkar bra det är lite jobbigt att Calle ringer mig mitt i nätterna och ber om att få komma och kolla på playboychannel bara.

Nej men goa gym och goooa gubbar här nere, har ändrat träningen lite, mycket tack vare Calle och det känns redigt bra faktiskt!

Hur har du ändrat? :)

Niclas Holgersson wrote:
    Hur har du ändrat? :)

Slutat legat på pilatesbollarna och faktiskt ta i lite på varje pass ;)

Kör mer set enkelt förklarat :) Lite nya roliga övningar också. Körde ett ryggpass med Calle och efter det insåg jag att jag aldrig tränat rygg förut så det ska bli intressant att se hur ryggen utvecklas nu när den faktiskt tränas!

Gustaf Lindberg wrote:
    Slutat legat på pilatesbollarna och faktiskt ta i lite på varje pass ;)

Kör mer set enkelt förklarat :) Lite nya roliga övningar också. Körde ett ryggpass med Calle och efter det insåg jag att jag aldrig tränat rygg förut så det ska bli intressant att se hur ryggen utvecklas nu när den faktiskt tränas!

Intressant, får ta ett pass ihop med er snart :)

Gustaf Lindberg wrote:
    Gustaf Lindberg har ett förhållande 😮

Finns det på facebook är det officiellt. Då var man torsk igen då, hörs igen om ett par månader då man sitter och gråter för att allt har gått åt helvete som vanligt.

Skämt åsido, nu rullar aaaaallt på jävligt nice!

[youtube=Npi4ukxLXTU]

Redan fått en göteborgsk dam i säcken? Snabba puckar minsann! :D

Axlar. Ont. Aj. Pump. Trött. Hata. Calle

Sprit nu.

Gustaf Lindberg wrote:
    Axlar. Ont. Aj. Pump. Trött. Hata. Calle

Sprit nu.

Visst är livet underbart!!! MUMMA!! Hälsa Calle! :P

Lalala, skev jävla kväll igår. Slutade med en bättre pasta gorgonzola på seven eleven runt 05.30! Tränade ett riktigt bra axelpass igår. Känns bra idag. Var in på MMsports för första gången också. Mycket fin butik. Köpte mig en liten burk EAA-XX också som jag tänkte köra 10g efter varje träningspass nu. Blev lite omega-3 och koffein också.

Nu ska jag spela klart en pokerturnering sedan ska jag fortsätta denna bakisdag genom att äta något onyttigt och glo på tv tror jag. Rygg imorgon.

Tränade pattar och tricepzius idag.

Hantelpress
    15x20kg
    10x30kg PB lätt
    6x30kg inte lika lätt
    6x30kg tungt

Bengtpress
    3x9x50kg

Freshpress
    3x10x15kg

Sen massa lek. Bra pass idag auhauahuhauahua.

Nu håller jag på och tvättar för hand. Omöjligt att få en tvättid här. Har tappat upp ett skållhett badkar, tömt i en jävla massa tvättmedel, blandat vitt, svart och rött och rör om och leker centrifug med en tom ölflaska.

Succé i guess.

Gustaf Lindberg wrote:
    Nu håller jag på och tvättar för hand. Omöjligt att få en tvättid här. Har tappat upp ett skållhett badkar, tömt i en jävla massa tvättmedel, blandat vitt, svart och rött och rör om och leker centrifug med en tom ölflaska.

Succé i guess.

Finns det på film?! Jag betalar!!!

Kan kanske fixa det imorgon då resten av vittvätten ska bli missfärgad.
    Helvete va mätt jag är, brorsan kom på besök i gbg och det resulterade i pizza, ben&jerrys och godis. Helt sjukt. Dags att börja se över intaget lite snart, detta funkar verkligen inte.

Gustaf Lindberg wrote:
    Kan kanske fixa det imorgon då resten av vittvätten ska bli missfärgad.
    Helvete va mätt jag är, brorsan kom på besök i gbg och det resulterade i pizza, ben&jerrys och godis. Helt sjukt. Dags att börja se över intaget lite snart, detta funkar verkligen inte.

oj oj oj… och allt detta på en VARDAG. :nono:

Viewing 15 posts - 331 through 345 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.