- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 november, 2009 at 11:36 #497954Anonym anvandareMember
Blev ett gött pass igår, inga bilder dock. Ska bli bättre på det.
Hantelpress axlar
30×7.5kg
15x15kg
10x20kg
10x20kg
10x20kgGillar att köra lite högre reps på just axlarna då dessa är lite känsliga, gör djupa och strika lätta reps istället för att dra på mig någon mer skada.
Sedan körde vi lite lätta övningar i cablen, tror det blev 6 set, go pump.
Gick sedan på för att kötta biceps, har lagt om övningarna lite. Förut körde jag stångcurl tungt och hantelcurl lätt, har vänt på dessa nu ett tag och kör hantelcurl först.
Hantelcurl
10x10kg
6x20kg
4×22.5kg
4×22.5kgHelt sjukt vilken kontakt jag fick i biceps när jag körde tungt.
Stångcurl
12x25kg
12x25kgBamsecurl i cable cross
10×2 plattor (varje platta väger 5.7kg)
10×2 plattor
10×3 plattor drop -> 6×1 platta.Har alltid tyckt att denna övning känns fel, fjantig och onödig men kontakten och pumpen jag fick i armarna var helt sjuk. Aldrig haft så mycket blod i armarna någonsin och helvete va snygg jag var i spegeln när jag stog där i mitt linne och såg grov ut.
Grym träningsvärk i benen idag, blir ingen träning alls då rygg står på schemat och marklyft är inte ens att tänka på de närmsta dagarna. Ska försöka köra lite cardio och ev. lite mage efter jobbet.
Utlovar lite formbilder snarast, svårt att knäppa på sig själv men kanske kör en Calle Sirén och filmar.
Ha de gött (som man säger i GBG!)
19 november, 2009 at 11:50 #497955Anonym anvandareMemberHärligt att du är tillbaka! Ett riktigt gulligt pass blev det ju också , tror du är helt rätt ute med att köra lite högre reps på axlarna, så jobbigt att skada dom . :up:
19 november, 2009 at 11:51 #497956Anonym anvandareMemberMorgonbenpass på söndag med mig?
19 november, 2009 at 22:40 #497957Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:Morgonbenpass på söndag med mig?Jobbar helgen och har bröst på söndag. Men vi kan ligga på lördagnatt?
19 november, 2009 at 22:48 #497958Anonym anvandareMemberHahaha, kikar förvisso i din journal ibland med, nu blev jag ju sugen att titta här!
Huvudsaken är ju att man är snygg när man står och bamsecurlar…
Grym övning för att komma år M.brachialis och få lite bättre peak på biccarna. :emo-thumb
19 november, 2009 at 23:23 #497959Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jobbar helgen och har bröst på söndag. Men vi kan ligga på lördagnatt?Im down with that!
20 november, 2009 at 07:43 #497960Anonym anvandareMemberDrog iväg ett skönt pass igår igen trots att jag skulle vila Hinner inte redovisa nu dock. Ska vila två dagar nu sedan kör jag en ny split från och med söndag.
Beställde lite godis igår från mmsports också.
800g EAA-XX Watermelon
VIP-X Apple/Pear
5 burkar omega-3
3kg whey 100% jordgubb
3kg malto
thermospeedAllt är dock inte till mig, den dagen en shaker innehållandes malto passerar ned för min strupe är nog den dagen jag dör.
20 november, 2009 at 15:21 #497961Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Beställde lite godis igår från mmsports också.Du bor ju i gbg nu, åk till butiken istället
20 november, 2009 at 17:06 #497962Anonym anvandareMemberFräsigt namn på dagboken(höhö)
Drog t med ett citat från dig med för jag tyckte det ägde:D
20 november, 2009 at 20:09 #497963Anonym anvandareMemberhagsdoom wrote:Du bor ju i gbg nu, åk till butiken iställetJobbar så mycket nu så jag tar mig friheten att belasta stackars Olle med en beställning. Segt att köpa så mycket när man inte har tillgång till bil också. Har varit in där ett par gånger faktiskt
En tanke som slog mig från passet igår var att jag körde hantelrodd för första gången på kanske ett halvår. När jag körde det som mest så drog jag av några riktigt ostrikta och tunga reps på 42.5kgs hantlarna och nu när jag provade så gjorde tänkte jag att jag börjar med 20kg för att testa. Gick för lätt så ökade till 30kg, men även det var för lätt så tänkte att jag skulle testa att göra åtminstone en 4a på 40kg. Men det blev en 8a utan några större bekymmer.
Vilket betyder att jag har blivit mycket starkare överlag. Det är ju roligt. Gillade att köra hantelrodd faktiskt, ska brassa på med den lite nu så kan vi nog köra på gymmet tyngsta hantlar snart (tror det är 55kg eller något)
Nej nu funderar jag på att läsa lite Lyle McDonald på dass, dricka grönt te och sedan ta en promenad el grande. Hoppas jag överlever, är ju fan bara massa galningar här i Frölunda. Galningar, Peter och Hagsdoom.
21 november, 2009 at 01:06 #497964Anonym anvandareMemberDå sitter man här efter en promenad på ca 2 timmar. Ont i fötterna. Avnjöt en fin omelett när jag kom hem
3 ägg
100g skinka
60g ost
pizzakrydda
salt
peppar
mjölkTimrå ligger sist, jag ska inte träna förrän på söndag, jag ska inte dricka mig redlöst cpfull förrän 12/12, alla är idioter, det är ensamt i gbg och jag är inte ledig förrän på torsdag.
Asduhyilgadgaukdadah GODNATT
21 november, 2009 at 08:33 #497965Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Då sitter man här efter en promenad på ca 2 timmar. Ont i fötterna. Avnjöt en fin omelett när jag kom hem3 ägg
100g skinka
60g ost
pizzakrydda
salt
peppar
mjölkTimrå ligger sist, jag ska inte träna förrän på söndag, jag ska inte dricka mig redlöst cpfull förrän 12/12, alla är idioter, det är ensamt i gbg och jag är inte ledig förrän på torsdag.
Asduhyilgadgaukdadah GODNATT
Du glömde det viktigaste, nämligen att Villa-Lidköping leder serien!
Jag brukar ta bilen (dvs tvinga flickvännen) in till MM nån gång i månaden sådär, jag kan ju hojta till nästa gång ifall du vill
21 november, 2009 at 09:27 #497966Anonym anvandareMemberLåter gött, längesen man såg dig på gymmet nu. Har iofs börjat att träna endast kvällar nu runt 19.45 och har inte sett dig sedan jag började med detta.
21 november, 2009 at 09:33 #497967Anonym anvandareMemberJag har unnat mig lite fler vilodagar än vanligt nu när man varit lite trasig, men jag har också börjat köra vid den tiden, brukar vara färdig vid niotiden. Vi kanske går på olika dagar
21 november, 2009 at 18:38 #497968Anonym anvandareMemberSka börja köra sön, mån, ons och torsdag som det ser ut nu, vi springer säkert på varandra något.
Ska ut och köra lite cardio med fat Carl Ekman snart. Blir en rulle och lite gruppsex sen kanske.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.