Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 878 total)
  • Author

Blev en kort promenad igår med Calle, sen såg vi en sjyst film, lirade lite poker och sen åt han mig ur huset (tack för att det knappt fanns mjölk till den gröt jag precis avnjuter idiot).

Ikväll efter jobbet blir det bröst och axlar med big Fred om han inte är på tok för bakfull. Har en bra känsla i kroppen såhär efter 1 vecka med bra mat och bra träning. Skulle väl ha kört mer än 2 promenader men det är långt till sommaren, håller jag bara i maten och kör på hyfsat nu ett tag så lär det väl bli seriösare diet framåt våren.

Var inne på Clas Ohlson och spanade lite idag, du såg hemskt stilig ut i blå skjorta :D
    Det var en sån kö så du såg ganska busy ut så jag struntade i att gå fram och fråga vart dildolådan var.

hagsdoom wrote:
    Var inne på Clas Ohlson och spanade lite idag, du såg hemskt stilig ut i blå skjorta :D
    Det var en sån kö så du såg ganska busy ut så jag struntade i att gå fram och fråga vart dildolådan var.

Ta en bild nästa gång!

hagsdoom wrote:

Haha ja det var lite fullt upp idag, och stilig är jag alltid.

Niclas Holgersson wrote:
    Ta en bild nästa gång!

Efter alla nätter med oändligt många timmar cybersex och du vill fortfarande ha högupplösta bilder.

Annars så blev det ingen träning idag. Trodde gymmet stängde 20 men det var 19 och sen bangade bakisfredrik. Är rätt seg i kroppen efter en lång jobbperiod med så tror inte jag dör av att vila en dag till, måste laga mat för resten av veckan och sedan städa lite här hemma hur som helst.

Kanske en bild? Några önskemål?

Gustaf Lindberg wrote:
    Kanske en bild? Några önskemål?

På din pulserande åderpåle.

Annars kanske en FDB funkar också.

nible wrote:
    På din pulserande åderpåle.

Annars kanske en FDB funkar också.

Bra att det var du som skrev det eftersom du hade linnet på dig på dina bilder ;D Ska se vad vi kan få självutlösaren att fånga.

Självutlösaren funkar inte, men ska träna ikväll så då kanske det händer något. Killen jag tränar med är väl inte så jätteförstjust i att stå och agera kameraman på gymmet men vi får se.

Är sjukt träningssugen. Ska köra om en timme typ. Blir axlar och bröst idag. Ska testa Vip-x för första gången på bra länge nu. TRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCK.

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPP
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

Kompis. Är du mår bra?

Niclas Holgersson wrote:
    Kompis. Är du mår bra?

Mådde helt ok tills jag gick in på bilddagboken och såg världens toffel lägga upp massa sliskiga bilder.

Annars måste jag säga att EEA-XX Watermelon är fan en riktig kalashöjdare gällande smaken. Tyckte Apple/Pear funkade helt ok men denna är fan god. Ska bli intressant att se vad VIP-X Watermelon bjuder smaklökarna på sedan.

Om jag kör EAA-XX efter passet med lite kreatin, är det waste som fan att köra i en halv skopa vassle då också?

Gustaf Lindberg wrote:
    Om jag kör EAA-XX efter passet med lite kreatin, är det waste som fan att köra i en halv skopa vassle då också?

Låter som overkill faktiskt, EAA’n räcker, sen kan du köra på mat senare istället.

Fan, är du redan där mao? Då missar jag dig nog igen!

Jo men hur dyrt är protein egentligen:P Sen är det en go blandning i bastun. Nej jag kommer köra efter 19 någon gång.

Smyger lite…

Usch va dåligt jag mår när jag lägger upp såhär dåliga bilder(kvalitén alltså). Men så blir det när man printscreenar sin film!
    [img=http://i48.tinypic.com/2zfltmq.jpg]Edit;Just ja, jag har en kuk på väggen.

Gustaf Lindberg wrote:
    Mådde helt ok tills jag gick in på bilddagboken och såg världens toffel lägga upp massa sliskiga bilder.

Annars måste jag säga att EEA-XX Watermelon är fan en riktig kalashöjdare gällande smaken. Tyckte Apple/Pear funkade helt ok men denna är fan god. Ska bli intressant att se vad VIP-X Watermelon bjuder smaklökarna på sedan.

Finns EAA-XX som apple/pear? Jag har Watermelon som du och den är klockren. Knepet är att inte ha för mycket vatten har jag upptäckt. 1½dl är lagom tycker jag. VIP-X apple/pear däremot smakar piggelin, MUMS :P

Snugglez wrote:
    Finns EAA-XX som apple/pear? Jag har Watermelon som du och den är klockren. Knepet är att inte ha för mycket vatten har jag upptäckt. 1½dl är lagom tycker jag. VIP-X apple/pear däremot smakar piggelin, MUMS :P

Tror den var slut men jag har iaf en burk hemma som det står Apple/Pear på. Sitter och suger på VIP-X nu. Vattenmelonen är helt ok. Tror den förra var lite bättre men inget att hänga upp sig på.

NU JÄVLAR KÖR VI!

Blev ett gött pass, ca 10-14 set bröst och ungefär lika många set axlar.

Värt att notera var att jag för andra gången någonsin provade att köra hantelpress på 40kg för brösten och mäktade bara 2x2x40kg denna gång. Men snart kör vi 4x4x40kg. Det är jag säker på.

Kan skriva upp vad en fet man som jag har ätit idag:

Frukost 06.15
    500g kvarg
    100g bär
    funlight

Frukost 2 på jobbet vid 09.45
    2 kokta ägg
    Lite random frukt, melon, päron, äpple. Ca 150-200g kanske

Lunch 14.45
    Kreatin
    30g protein från pulver
    300g kycklingfile
    50g ris
    200g broccoli

Skulle ha tränat vid 18.00 så tänkte bara tog en shake med aminosyror, lite kreatin och VIP-X innan passet. Passet dröjde något så blev lite länge utan riktig mat.

Efter passet
    10g EEA, lite protein och kreatin.

Sen hem och trycka;
    300g kycklingfile
    50g ris
    150g broccoli
    vitlökssås

Är väl någonstans runt 1800kcal kanske, njae förresten nog närmare 2000. Orkar inte vara så jävla dunderseriös, borde äta mer dock. Håller igen lite då det blir lite utav en ätarhelg då jag får besök. Blir bio och jul på liseberg osv.

Annars börjar formen faktiskt kännas bra :S Borde inte göra det. Börjar se delningar på axlarna som jag inte sett tidigare. Känns överlag bra!

Viewing 15 posts - 451 through 465 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.