Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 878 total)
  • Author
    fredrik92a wrote:
    Gustaf, duvet han dendär med grova armar.

Om du vill ligga med mig kan du ställa dig på köplats 38.

Ty.

haha schyssta reps på 100:) man kanske skulle testa att göra många idag:) isf får jag slänga upp en film=)

Emil Lundberg wrote:
    haha schyssta reps på 100:) man kanske skulle testa att göra många idag:) isf får jag slänga upp en film=)

Jag gillar inte den här tävlingen haha. Fyfan vad jobbigt det är med högreps!

Gustaf Lindberg wrote:
    Om du vill ligga med mig kan du ställa dig på köplats 38.

Ty.

Är plats 39 ledig eller? 😮

Ser ju bra ut som sagt :up:

Mycket bra jobbat i böjen.
    Helvete, det enda jag kan säga för att lindra smärtan jag känner nu är att jag är några kilo lättare. ;)
    Vad ligger vikten på i dagsläget för din del?

90 pannor väger pöjken! :up:

Rasmus Kjellberg wrote:
    Mycket bra jobbat i böjen.
    Helvete, det enda jag kan säga för att lindra smärtan jag känner nu är att jag är några kilo lättare. ;)
    Vad ligger vikten på i dagsläget för din del?

Har inte vägt mig på 2 månader men gissningsvis som karlsson säger.

Karlssooooon wrote:
    90 pannor väger pöjken! :up:

Ska dock väga mig imorgon :)

Imorgon ska vi tävla, jag lägger upp bilder/film och mått/vikt och sedan ska vi gissa hur långt jag har kvar tills magrutorna tittar fram. En gissning utan att vågen åkt fram på ett tag så tror jag jag väger runt 90kg.

Förra deffen hade jag ganska mycket fett kvar på magen på 85kg men har ökat rätt mycket sedan dess tror jag. Så jag tror att jag kan vara halvnöjd på 80kg, hård som i hård på 77 kanske. Men jag kör upp en tråd imorgon i repan eller något. Tjipp, ska försöka sova nu!

Gustaf Lindberg wrote:
    Jag gillar inte den här tävlingen haha. Fyfan vad jobbigt det är med högreps!

ja både mark och böj högreppare är brutalt men jag tror faktiskt det ger riktigt bra i eftersom man kan ha rätt hög belastning:)

Usch, tung men rolig helg. Får väl se hur mycket 20 öl och 30cl sprit påverkar resultatet i mark och chins.

Ska försöka sova lite nu men uppdaterar lite med bilder osv på formen. Utlovade ju en vikt också. 89kg väger paketet.

Drog igång bloggen idag igen. Avhandlade ett ämne jag finner ganska aktuellt och intressant, men som man inte får diskutera överallt så om ni har tråkigt kan ni ju kika.

Gurra.blogg.se

Imorgon, rygg!

Går lite sådär just nu. Mycket jobb och annat runt omkring som stör lite. Äter hyfsat ok och gör det jag ska på gymmet men det känns lite sisådär. Troligtvis påverkar jobbet mig rätt mycket nu då det är den värsta perioden på hela året just nu.

Bara att bita i det sura äpplet och hålla ut någon vecka till sen är det nytt år, snart vår och magrutorna kommer att komma fram.

Uppdaterar lite smått i bloggen om träningen för den som bryr sig.
    [http://gurra.blogg.se/]

Saxar från bloggen i brist på tid

Droppar en liten bomb:
    Efter att ha grisätit och jobbat lite för mycket nu ett tag så har träningen blivit något lidande. Men ytterligare en anledning till varför jag njutit lite är för att det strax kommer bli seriöst. Jag har nämligen ett mål och det målet är att under 2010 debutera i någon slags fitnessform. Små badbyxor, inoljad i brunkräm och minst på scenen. Japp nu är det dags.

Decembercupen 2010, Atlethic Fitness +180 cm.
    Jag kommer garanterat vara minst, svagast och minst deffad. Men målet är att ställa upp. Inte ta sig till final eller ens få en placering. Ställa upp. Varför detta nu då? För att ha något att sikta på, ett riktigt mål och för att ta min träning till en ny nivå. Jag har länge varit sugen på just AF men eftersom min axel alltid har strejkat vid dips så har jag inte funderat seriöst på det. Nu efter 3 år i gymmet och med en bättre axel så ska jag göra allt vad jag kan för att klara av detta mål.

Så vad händer nu?
    Planen är att fortsätta träna som jag gör. Börja äta bättre så fort alla helger är slut och tappa alla överflödiga kilon nu i vår. Den riktiga vårdieten startar 1 februari. Siktar på att väga ungefär 80kg när vårdieten är över. Mer fokus på dips, chins och kondition.

Jahapp, då var detta officiellt då.
    Nu saknas bara en förening att tävla för och en coach.

(ni får skratta bäst ni vill, ni får håna mig hur mycket som helst, jag gör detta för att ta min träning till en ny nivå och jag ser hela grejen som en utmaning utan krav på resultat. Jag kommer förmodligen vara han som alla skrattar åt på bilderna efteråt men då får det vara så, jag personligen tycker inte det skadar sporten om fler ställer upp även om kvalitén på tävlingen blir något sämre). Jag har alltid tävlat i lagidrott och alltid kunna skylla på någon annan när något gått dåligt, nu handlar det bara om mig själv.)

Tycker det är ett jävligt bra mål
    Lycka till med satsningen

Coolt, lycka till:emo-thumb

Lycka till mannen! Kul att du tänker tävla. Det blir en helt annan gnista med träningen då. Man höjer ribban på alla nivåer (förutom kvinnor). Då siktar vi på samma målvikt, hehe! Tänk inte så negativt. Det kommer inte gynna dig alls. Var positiv och gör mer än det bästa Du kan!

Viewing 15 posts - 541 through 555 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.