- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2010 at 14:57 #498089Anonym anvandareMembermalawiglenn wrote:Mycket bra baksida axlar skulle jag vilja lyfta fram!
Tack! Jag tränar aldrig baksida axlar så dom har jag fått gratis eller på bekostnad av dåligt utförande i någon annan övning!
11 januari, 2010 at 16:13 #498090Anonym anvandareMemberGustaf Lindberg wrote:Jahapp, träningssuget var på topp efter en liten semester i helgen och jag var verkligen taggad. Laddade på ordentligt med mat igår kväll för att ha energi under veckan. Men här någonstans tror jag att det gick snett. Jag måste ha kryddat min pasta carbonara med rengöringsmedel, aceton, cyanid och bly för så dåligt som jag började må 30 minuter efter att middagen var avklarad har jag nog aldrig mått.Efter diverse timmar på toaletten och i sängen med otroliga kramper i magen så sitter jag nu här utan att ha sovit en sekund i natt. Dock så målade jag om hela köket nyss med det som fanns kvar efter middagen så nu mår jag betydligt bättre.
Fast ultimate dieting by Gustaf Lindberg. Ni borde pröva. Istället för att ha gått upp ett kg i helgen så tappade jag precis 5kg. MOT STRANDEN!
Du får ju kräksjuka att låta underhållande iallafall:p
Nyponsoppa är en favorit när man mår så dåligt, kan ju alltid testa det.12 januari, 2010 at 13:27 #498091Anonym anvandareMemberhagsdoom wrote:Du får ju kräksjuka att låta underhållande iallafall:p
Nyponsoppa är en favorit när man mår så dåligt, kan ju alltid testa det.Nyponsoppa, proviva, hälsofil och glass har funkat bra. Mår lite bättre nu. Tror magen har repat sig hyfsat. Dock lite feber och huvudvärk kvar men ge mig ett par dagar så jävlar ska vi döda vikter.
Är så fruktansvärt gristaggad på att träna nu så kan omöjligt beskriva det med hjälp av det svenska språket i text. Jag riktigt längtar efter högreps i knäböjen och otroligt långa morgonpromenader med skavsår.
Har börjat fundera på att testa IF. Tror det skulle kunna passa mig då jag hatar att laga mat/städa undan samt att jag skulle då kunna äta sådant som jag saknar typ toast och annat mjukbröd. Får se hur det går. Ska vara hemma från jobbet imorgon också och är jag piggare då tänkte jag försöka få fram något slags upplägg.
Har bestämt mig för att äta mer denna diet. Kommer ligga på 2000 kcal på träningsdagar och ca 1700 vilodagar.
12 januari, 2010 at 22:45 #498092Anonym anvandareMemberMåste ha missat det inlägget där du skrev att du skulle tävla..
Fan va roligt. Kul att du verkligen satsar! Du har mitt stöd mannen, de vet du.
13 januari, 2010 at 17:59 #498093Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Måste ha missat det inlägget där du skrev att du skulle tävla..Fan va roligt. Kul att du verkligen satsar! Du har mitt stöd mannen, de vet du.
Bara jag blir lika snygg som dig blir jag nöjd! Tack.
Jag vill träna, träna och sedan träna lite till. Suck. Måste nog vila imorgon också. Ska dock jobba då. Sen stänger gymmet obehagliga tider både fredag, lördag och söndag. Suck Nästan så man borde vara värt ett litet helkroppspass imorgon Man kan ju köra lite lätt?
13 januari, 2010 at 18:12 #498094Anonym anvandareMemberTungt eller intet.
13 januari, 2010 at 18:23 #498095Anonym anvandareMemberNu kan jag typ lika mkt om af som om svampar, men vet du vilken tävling du kommer vara med i och var den kommer hållas?
13 januari, 2010 at 19:01 #498096Anonym anvandareMemberfredrik92a wrote:Nu kan jag typ lika mkt om af som om svampar, men vet du vilken tävling du kommer vara med i och var den kommer hållas?Decembercupen i Lund om dom inte får för sig att köra någon tävling på annat håll.
13 januari, 2010 at 19:12 #498097Anonym anvandareMemberVarför inte köra MAP CAMP pokalen? Kanske skulle vara något eftersom den hålls i din hemort?
Tävlingen kanske ligger för nära inpå också, iofs. Lycka till hur som helst, kommer följa dig!
14 januari, 2010 at 00:05 #498098Anonym anvandareMember1. Jag är bosatt i GBG numera
2. Jag är ju egentligen för liten för AF så i byggning har jag ännu mindre att hämta.
3. Man ska aldrig säga aldrig. Vill inte snacka för mycket och sen bara försvinna. Nu ska jag fokusera på att bli lite snygg till stranden och sen får vi se vad som händer14 januari, 2010 at 00:07 #498099Anonym anvandareMemberOch imorgon ska jag förresten träna. Funderar på att köra böj, mark, chins och dips. Lite roddintervaller och eventuellt biceps eftersom jag är sjukt snygg när jag tränar just biceps.
Eftersom Anders sa tungt eller intet så kallar jag morgondagens pass för ett teknikpass då jag skämdes då jag filmade mitt utförande i böjen senaste. Nej nu ska jag fan ner med arslet i backen innan jag vänder..
14 januari, 2010 at 00:27 #498100Anonym anvandareMemberSåhär illa kan det faktiskt se ut när jag tror att jag kan hantera.. umm. Hur mycket blir två gula + en röd? Hmm.. 130kg?
Dom två första är väl, hmm ok. Men inte mer. Får väl slänga av 30kg och gå lite djupare..
[youtube=6feIeNdhbAI]
14 januari, 2010 at 00:40 #498101Anonym anvandareMemberRiktigt bra att filma o kolla hur det egentligen ser ut! Det borde man göra på många övningar :p
14 januari, 2010 at 00:50 #498102Anonym anvandareMemberBara den 3e som är lite väl grund men antingen så fegade du eller så vände du bara för tidigt. Tycker du kan stegra lite tillochmed
14 januari, 2010 at 00:51 #498103Anonym anvandareMemberDet där kan omöjligt tolkas som positiv kritik men det förstår jag iofs. Nej men vi går tillbaka till 100kg och kör djupt istället
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.