Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 878 total)
  • Author
    Gustaf Lindberg wrote:
    Det där kan omöjligt tolkas som positiv kritik men det förstår jag iofs. Nej men vi går tillbaka till 100kg och kör djupt istället :D

Det var positiv :P Varför gå ner till 100 när du kan hantera 130 bra? :D

Gustaf Lindberg wrote:
    Det där kan omöjligt tolkas som positiv kritik men det förstår jag iofs. Nej men vi går tillbaka till 100kg och kör djupt istället :D

det såg ok ut, men jag håller med att du kan gå djupare. Annars långsamma och fina:emo-thumb!

Jockepettersen wrote:
    Det var positiv :P Varför gå ner till 100 när du kan hantera 130 bra? :D

Svarade på Pixi :) Ditt inlägg dök upp medan jag svarade.

Jag tycker att alla repetitioner är klart godkända.
    Man märker knappt att den tredje skiljer sig från de andra (om man inte läser det du skrev).
    Snyggt på så tung vikt, du är mycket starkare än jag när det kommer till lägre repetitionsantal.

Gustaf Lindberg wrote:

Nää, ser nu att det inte ser så positivt ut! :)
    Menade precis vad jag sa, Inte många som kollar sej själva.
    Tycker dina böjar var väldigt långsamma o fina :P Men man kan nästan alltid gå djupare.. ;)

Tycker det såg riktigt bra ut, 140 borde väl funka också! :emo-thumb

Tackar och bockar alla, jag trodde dock att jag gick djupare. Kanske därför jag är något besviken bara. 140 hanterar jag ungefär lika ”snyggt”. 150 är det värre med :D

Filmade återigen idag. Den här gången försökte jag verkligen gå så jävla djupt det bara gick. Men jag måste ärligt säga att jag inte fick ut så mycket utav det. Ryggen tog mer stryk och knäna ömmar såhär efteråt. Var inte direkt jobbigare utan bara mer obekvämt eller vad man ska säga.

Nu får ni väldigt gärna säga några rader om mina marklyft också. Var så jävla trött i benen efter knäböjen så marklyften blev något lidande. Tycker i övrigt att marklyften ser ok ut. Axlarna åker fram, vet inte hur jag ska få bort det. Tror jag har väldigt framåtlutande axlar. Dålig hållning helt enkelt.

[youtube=VR8XCxXTKZw]

Ser bättre ut nu!

Jag tycker det ser ut som att du inte drar hela vägen i marklyften. Kanske inte är nödvändigt eller rentav dumt men jag tror jag låser ut lite senare genom att få fram höften mer..

Rätta mig gärna, känner mig inte alls säker på hur det ska göras egentligen.

haga wrote:
    Jag tycker det ser ut som att du inte drar hela vägen i marklyften. Kanske inte är nödvändigt eller rentav dumt men jag tror jag låser ut lite senare genom att få fram höften mer..

Rätta mig gärna, känner mig inte alls säker på hur det ska göras egentligen.

Du menar att jag mer ska jucka i toppläget? Detta har jag tänkt på då jag sett flera som gör så längre fram med höften men då jag provar så känner jag inget mer i ryggen.. Men ska tänka på det nästa pass!

Uppdaterar mest bloggen nu för tiden, vet inte varför men så är det. Slänger faktiskt upp bilder och filmer nästan varje dag..

BRA DÄR MANNEN! :D fan du dunkar på fint tycker jag och jag tycker dina böjar var klart bra och fina, bara fortsätta på. Ha en bra dag. MVH cesse

Steppen1983 wrote:
    BRA DÄR MANNEN! :D fan du dunkar på fint tycker jag och jag tycker dina böjar var klart bra och fina, bara fortsätta på. Ha en bra dag. MVH cesse

Tackar! Jo jag är jävligt taggad för vad som komma skall :)

Okej böjserie idag..

20x20kg
    10x50kg
    8x90kg
    6x120kg
    4x140kg
    1x160kg
    20x100kg Sjukt sliten efter..

Håller på att redigera filmerna just i detta nuet och den är uppe på bloggen om ca 10 min :) La precis upp en bröstfilm också.

Gustaf Lindberg wrote:
    Okej böjserie idag..

20x20kg
    10x50kg
    8x90kg
    6x120kg
    4x140kg
    1x160kg
    20x100kg Sjukt sliten efter..

Håller på att redigera filmerna just i detta nuet och den är uppe på bloggen om ca 10 min :) La precis upp en bröstfilm också.

Den magiska siestan innan passet ;)

Viewing 15 posts - 586 through 600 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.