Dagboken utan fräsigt namn

Home Forums Dagböcker Dagboken utan fräsigt namn

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 878 total)
  • Author
    Nic Nordin wrote:
    100kr på häcken?! Jag kände mig osäker där och satte istället 1a på linköping. Spelade även jag på vinst åt Manch. U och även vinst åt Plymouth.

180kr på en 20a kändes helt okej.

Förlåt men…hoppas du spricker på Linköping, hihihihi. :D

Häcken gick in vilket minst ger mig en total vinst på 5 kr! Skönt att vinna tillbaka det man satsar i alla fall eftersom jag bara spelar för nöjes skull!

Lever fortfarande i United och Lyon då båda har ledningen just nu! Dock mer än en halvlek kvar!

Gustaf Lindberg wrote:
    Häcken gick in vilket minst ger mig en total vinst på 5 kr! Skönt att vinna tillbaka det man satsar i alla fall eftersom jag bara spelar för nöjes skull!

Lever fortfarande i United och Lyon då båda har ledningen just nu! Dock mer än en halvlek kvar!

Samma här, fast jag lirar ju poker för samma pengar på svs:up:

har 250kr på utd och 50kr på 1-0 till utd, sitter spänd satan. får inte bli mer mål :D

Och sömnproblemen fortsätter, sovit totalt 6 timmar på drygt 70 timmar nu.

Det firar vi med att köra armar ikväll och att lägga två lir.

Djurgården tar sin första trepoängare idag och ger mig 195:-

Arsenal förlorar mot Barcelona och CSKA lyckas kryssa mot Inter. Vinst: 118:-

Jag gör ju mer än att prata om träning, alkohol och spel. Jag tränar faktiskt till och från också. Kan ju bevisa det genom följande randomklipp:

[youtube=3GVKhtJPCyI]

Själv så tänker jag sitta och hålla på brommapojkarna och att Forest Green spöar Barrow med minst två mål!

Kul med en video! Tycker dina övre bröst ser riktigt fina ut. Saftiga triceps också :P

Du är fan så bitigare än mig alltså..

Kuul med film Gurra! :) Ser riktigt köttigt ut

Älskar ditt fightingface på sista reppen!

Undra när jag ens prövade att träna ben senast. Det ska jag fan ta och göra nu. Om jag så ska behöva reppa på kroppsvikten i böjen så ska det göras. Får fan inte tappa benen, det enda som är lite bra. Kör ett intensivt och snabbt pass för benen. Kanske slänger in lite axlar eller något annat skoj också. Är sjukt träningssugen!

Börjar bli en festklassiker!

[img=http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs492.ash1/26911_1372845275727_1069629855_1134351_6129241_n.jpg]

Hade verkligen glömt bort den här känslan. Illamåendet som tar kol på all motivation och hur man återigen blivit påmind att man måste leta efter 100 anledningar till varför det är värt att träna just BEN.[/b]

Första passet på säkert 6 veckor.

Knäböj
    12x20kg
    10x60kg
    12x100kg
    9x120kg
    5x120kg
    4x120kg
    10x100kg

Benpress
    20x100kg
    15x150kg
    12x200kg

6 set benspark och 5 set vader.

Mitt knä känns okej. Inte 100% men okej. Återstår att se hur det känns imorgon, tror smärta utöver träningsvärken kommer infinna sig vilket inte känns så ypperligt.

Blev mest glad över att kunna reppa lite på 120kg utan att känna smärta i knäet. Det betyder att det i alla fall går åt ett läkande håll. Tror dock jag ska ta ett litet uppehåll från böjen. Är inte säker. Men den påfrestar mer än vad den ger just nu.

Väldigt starkt böjt! Speciellt efter ett 6-veckors uppehåll :up:

Bra jobbat Gustaf!

Nic Nordin wrote:
    Väldigt starkt böjt! Speciellt efter ett 6-veckors uppehåll :up:

Bra jobbat Gustaf!

Det var helt okej, men sjukt tråkigt. Det som är det jobbigaste. Jag har ingen motivation för att träna benen just nu. Förut var jag gristaggad inför varje pass för att jag verkligen skulle slå förra veckans rekord och nu kan jag inte tänka och hålla på så pga. skadan.

Måste nog sätta upp ett pass som jag lovar mig själv att utföra minst en gång i veckan bara för att göra det. Eller slänga ihop det med armar så jag verkligen går och kör skiten :D

Träningen för mig har alltid varit rolig och nu känns benträningen allt annat än rolig så vet inte riktigt vad jag ska göra för att motivera mig. En tanke är att bara fortsätta reppa på 120kg vilket skulle vara en ungefärlig vikt att reppa på i F5 om jag blir sugen på det till nästa år..

Gustaf Lindberg wrote:
    Det var helt okej, men sjukt tråkigt. Det som är det jobbigaste. Jag har ingen motivation för att träna benen just nu. Förut var jag gristaggad inför varje pass för att jag verkligen skulle slå förra veckans rekord

Träningen för mig har alltid varit rolig och nu känns benträningen allt annat än rolig så vet inte riktigt vad jag ska göra för att motivera mig.

Jag känner precis likadant..

Ett tips är att hitta en ny övning och kötta på i den då man alltid ökar veckan efter ;)

Och där var smärtan i knäet tillbaka.. Satt vid datorn i 10 min sen skulle jag såklart flexa lite i spegeln innan jag gjorde den planerade omeletten och där var den. Som en kniv i ryggen, som ett mjukt paket under granen, som en finne i pannan på skolfotograferingen, som en för tidig utlösning med en för snygg brud.

Blir långa badshorts på stranden i år….

Gustaf Lindberg wrote:
    Och där var smärtan i knäet tillbaka.. Satt vid datorn i 10 min sen skulle jag såklart flexa lite i spegeln innan jag gjorde den planerade omeletten och där var den. Som en kniv i ryggen, som ett mjukt paket under granen, som en finne i pannan på skolfotograferingen, som en för tidig utlösning med en för snygg brud.

Blir långa badshorts på stranden i år….

Fan vad trist. Men du kan, hur tråkigt det än låter, vara utan benträningen fram till sommaren och ändå se ut som en gud i speedos med dina monsterquads.

Viewing 15 posts - 856 through 870 (of 878 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.