David & Vanessas Crib

Home Forums Dagböcker David & Vanessas Crib

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 3,331 through 3,345 (of 3,887 total)
  • Author

Hur går det girliegirl..??

F.n körde ni VILSE idag lr:p ha ha ha ha haha ha ha:D

Kul med bilder. :)
    Vad ligger kroppsvikten på jämfört med förut Vanessa?

Lida-Maria: Det var lördag, sovmorgon (12 timmars sömn;)), så det var skönt att ha lite kläder på sig (:

Johan: En våra anställda hade under helgen sågat av sig fingetopparna med cirkelsågen:yikes: så jag var med på taket och styrde upp lite. Det drog ut på tiden då det kom snöflinger stora som 5kronor så jag bad Vanessa att hämta barnen och mötas på gymmet. När hon var på väg att dra ringde Jessica gråtandes och berättade att hennes tjejkompis hade blivit påkörd av en bil (ej livshotande skador) så det drog ut på tiden och vi beslöt oss för att köra i skogås istället.

Gjorde ett PB i bänkpressen 1*150 kg vilket jag var glad för då jag inte lagt så mycket fokus på bänken.
    Vanni körde tunga hantelpressar i snebänk

Johan, du får säga till när det är dags att köra ben då jag skulle behöva ett lätt ben pass snart :D😉 …. du vet att jag skojar.

Sami.A wrote:
    Kul med bilder. :)
    Vad ligger kroppsvikten på jämfört med förut Vanessa?

jag har gått ner lite sedan bf gymet typ 2-3 kg dock just nu har jag samlat på mig vatten igen och känner mig fettare än någonsin:(

tror kärringen ska komma snart

JohannaH wrote:
    Hur går det girliegirl..??

det är bara toppen med mig mätt ch belåten än så länge :D

hur går det för dig då miss arnorld?

Johan: En våra anställda hade under helgen sågat av sig fingetopparna med cirkelsågen så jag var med på taket och styrde upp lite. Det drog ut på tiden då det kom snöflinger stora som 5kronor så jag bad Vanessa att hämta barnen och mötas på gymmet. När hon var på väg att dra ringde Jessica gråtandes och berättade att hennes tjejkompis hade blivit påkörd av en bil (ej livshotande skador) så det drog ut på tiden och vi beslöt oss för att köra i skogås istället.

Gjorde ett PB i bänkpressen 1*150 kg vilket jag var glad för då jag inte lagt så mycket fokus på bänken.
    Vanni körde tunga hantelpressar i snebänk

Johan, du får säga till när det är dags att köra ben då jag skulle behöva ett lätt ben pass snart …. du vet att jag skojar.[/QUOTE]

Okey, började undra, när vanessa ringde mig halv5 och sa att ni var på G till gymet, sen såg man inte röken av er..men då förstår jag..

Det var inte så kul att höra…Hoppas de efter omständigheterna mår BRA!! både den anställde och dotterns kompis!!!!!!

Kul med PB alla fall, du e stark mr.VD , kul att du e upplagd för lite ben!! vi kan ta nästa vecka, har du tid att mental ladda:p

En till Kul ”grej” …Du har VÄXT rätt REJÄLT sen denna bilden jag hittade, man ser knappt att de e du mr.VD:|

Ha ha jag laddar med en morot innan vårt benpass så att du har en chans:D

Vad fan har du för bildarkiv…. knasigt att se sig själv så där, mindre bf då iofs men visst finns det lite mer fiber i kroppen nu:up:

Vi ses imorn muskelknutte!

Johan Ederer wrote:
    En till Kul ”grej” …Du har VÄXT rätt REJÄLT sen denna bilden jag hittade, man ser knappt att de e du mr.VD:|

Tittade också på dessa bilder tidigare idag och konstaterade att mannen blivit MKT grövre! :up:8)

Idag är det rygg och baksida axlar !!! Yes längtar till gymet för att få träna .

Inte många veckor nu till MTGP har fixat redan barnvakt och ska hämta ut mina biljetter imorgon. Nu återstår bara hotel rum att boka!

Snart är det påsk och vi ska fira det med några vänner så det ser jag fram emot.
    tiden går riktig snabbt att snart är det sommar och deff;) japp jag längtar att få komma i form för jag trivs verkligen inte med överflödiga vikt kommer ALDRIG att lägga på mig så mkt igen .

Nu är det jobb och mat

Förstår att det inte känns kul att ha en massa extra jobbiga kilon att släpa på. Känner likadant just nu 👿 Tror det kommer gå bra på deffen för dig, alla vill vi se vad som gömmer sig därunder :D

Kul att ni ska åka på MTGP och få lite barnledigt. Får se om jag åker dit i år igen, vore skoj. Söndagen verkar vara dagen man vill se helst.

Lite bilder från dagens pass lite senare kanske?

Själv ska jag iväg på OL kurs, det är så jädrans skoj! Grym träning *längtar*

krams

TeTe wrote:
    Förstår att det inte känns kul att ha en massa extra jobbiga kilon att släpa på. Känner likadant just nu 👿 Tror det kommer gå bra på deffen för dig, alla vill vi se vad som gömmer sig därunder :D

Kul att ni ska åka på MTGP och få lite barnledigt. Får se om jag åker dit i år igen, vore skoj. Söndagen verkar vara dagen man vill se helst.

Lite bilder från dagens pass lite senare kanske?

Själv ska jag iväg på OL kurs, det är så jädrans skoj! Grym träning *längtar*

krams

Ja men du tjejen inte har du mkt till överskott :what:
    Ja det ska bli skönt att vara barnledigt den helgen jag ser verkligen fram emot det.
    Ska vi köra ben snart?

gymet i skogås
    [img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild145.jpg][img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild146.jpg]

The big tv :)
    [img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild147.jpg][img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/Bild148.jpg]

:d

Viewing 15 posts - 3,331 through 3,345 (of 3,887 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.