- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 april, 2008 at 20:27 #674364Anonym anvandareMember
Hahaha det va kul o se den filmen
Hoppas allt är bra tjejen.kramisar15 april, 2008 at 20:32 #674365Anonym anvandareMemberRygg idag.
Kändes riktigt bra!Jag har dom senaste två veckorna varit svagare i bröst hantelpressar, så det kändes bra att jag idag lätt reppade på 120 kg bent over rows.
Vanni körde på riktigt bra idag och fortsätter köra tungt trots låg på kalorier.:up:
Nu kan man sova gott.
15 april, 2008 at 20:35 #674366Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Vem f.n är stålmannen????:what: …DU är grym tjejen och du imponerar stoort på mig:up:SUPERWOMAN[/b]
David måste vara trygg som har dig vid sin sida!!!
Fortsätt i samma spår!!!!!!!!!!!
Tungt är det som gäller om det skall bli mer fibrer i kroppen.
Bra att du peppar ibland! biter mer på Vanni än när jag ber henne köra fler reps:p
15 april, 2008 at 21:05 #674367Anonym anvandareMemberJohan Ederer wrote:Vem f.n är stålmannen????:what: …DU är grym tjejen och du imponerar stoort på mig:up:SUPERWOMAN[/b]
David måste vara trygg som har dig vid sin sida!!!
Fortsätt i samma spår!!!!!!!!!!!
Tack Johan det går bra på gymet . Kör min timme och sedan är det raka vägen hem och då är man mamma och fru :p
Jag har idag grymt med träningsvärk i brösten
15 april, 2008 at 21:34 #674368Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Rygg idag.
Kändes riktigt bra!Jag har dom senaste två veckorna varit svagare i bröst hantelpressar, så det kändes bra att jag idag lätt reppade på 120 kg bent over rows.
Vanni körde på riktigt bra idag och fortsätter köra tungt trots låg på kalorier.:up:
Nu kan man sova gott.
Ja dagen pass var riktig bra .
Känner hur trött min rygg är redan !!! härligt .Tack för en grym pass baby :emo-thumb
16 april, 2008 at 11:54 #674369Anonym anvandareMember
> An old man, Mr. Wallace, was living
> in a nursing home.
>
> One day he appeared to be
> very sad and depressed.
> Nurse Tracy asked him if there was anything wrong, ’Yes, Nurse
> Tracy,’ said Mr. Wallace.
>
> ’My Private Part died today, and I am very sad.’
>
> Knowing her patients were a little forgetful and sometimes a
> little crazy, she replied,
> ’Oh, I’m so sorry, Mr. Wallace.
> Please accept my condolences.’
>
> The following day, Mr. Wallace was walking down the hall with
> his Private Part hanging out
> of his pajamas.
>
> He met Nurse Tracy. ’Mr. Wallace,’ she said, ’You shouldn’t be
> walking down the hall like that.
> Please put your Private Part back
> inside your pajamas.’
>
> ’But, Nurse Tracy I can’t,’
> replied Mr. Wallace.
>
> ’I told you yesterday that my
> Private Part died.
>
> ’Yes,’ said Nurse Tracy,
> ’you did tell me that, but why
> is it hanging out of your pajamas?’
>
> (You’ve gotta love this …)
>
> Well,’ he replied,
> ’Today is the viewing.’
>
> IF YOU ARE NOT LAUGHING SOMETHING IS WRONG WITH YOU!
16 april, 2008 at 20:08 #674370Anonym anvandareMemberIdag körde jag morgon cardio kändes riktig skönt.
Idag körde vi mage och vader och jag avslutade med 10 min cykel .
Det har för övrigt varit en riktig bra dag både med träning och jobbet :yahoo:
sånna här dagar ör så sköna .Imorgon fyller min son martin 10 år
17 april, 2008 at 14:05 #674371Anonym anvandareMemberWow vilken dag det är idag. Solen skiner och min son fyller år . Wow tänk att för en timme sedan för 10 år tilbaka föddes han med akut kejsarsnitt 5 veckor för tidigt . Nu är han stor och mår toppen. Har bra vänner och älskar livet för det mesta
Imorse hur som helst började dagen med 60 min promenad . Man hinner tänka och planera rätt mkt under den timmen . Min vännina som brukar promenera med mig är utomlands på en veckas semester med familjen. Så nästa vecka har jag sälskap igen för då har hon säkert ätit upp sig LOL
Idag är det armar och jag längtar verkligen . Efter träningen ska vi fira min son med massa presenter och tårta Yes ska bli så kul att se honom öppna sina paket.
Det glädjer mig att berätta att mina jeans sitter lös nu så det händer grejer :buttrock: känns riktig kul . Min mor som bor i danmark har också börjat promenera med mp3 till jobbet och detta är en revolution måste jag säga . Go
MOMMAGud så bra man kan må efter en god och het lunch Nu ska jag äta cola glass folks !!! SOM JAG HAR VÄNTAT PÅ DETTA !!! YEEEEEEEEEEEEEEEAH
17 april, 2008 at 16:00 #674372Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Vanni biceps! Hon körde 42 kg inkl stången i EZ, drop till 22 och det var bra pump!
:up:Vad brukar en EZ-stång väga? Är det 12½kg som det står på wiki? Vad väger den ni använder?
Fett starkt hur som helst :up:17 april, 2008 at 16:34 #674373Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Vad brukar en EZ-stång väga? Är det 12½kg som det står på wiki? Vad väger den ni använder?
Fett starkt hur som helst :up:Hallå tjejen
Den i solna vet jag inte vad den väger men det brukar vara som du säger 12-12,5 kilo .Hur går det med din träning?
kram
Vanni17 april, 2008 at 20:48 #674374Anonym anvandareMembertänkte bara bjuda tillbaks på Davids inhopp i min dagbok.
Min favorit hamburgare: double whopper17 april, 2008 at 23:09 #674375Anonym anvandareMemberRichard B wrote:tänkte bara bjuda tillbaks på Davids inhopp i min dagbok.
Min favorit hamburgare: double whopperDet sköna är att jag kan till helgen käka både princesstårta och dubbel wopper. Det får inte du:P
18 april, 2008 at 09:58 #674376Anonym anvandareMemberRichard B wrote:tänkte bara bjuda tillbaks på Davids inhopp i min dagbok.
Min favorit hamburgare: double whopper:Your evil 👿
David Frykman wrote:Det sköna är att jag kan till helgen käka både princesstårta och dubbel wopper. Det får inte du:Pinte här hemma va
18 april, 2008 at 10:16 #674377Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Det sköna är att jag kan till helgen käka både princesstårta och dubbel wopper. Det får inte du:Phaha, så hård är min diet itne så att jag ej kan äta det enbart för att ud inte skall få vinna haha. Jag sitter i stadiet och funderar över vad jag skall äta för gott, lutar åt våfflor, men känner jag mig själv rätt så äter jag upp en hel våffelsmet själv, med massa sylt och grädde :p
18 april, 2008 at 21:59 #674378Anonym anvandareMemberBörjade dagen med en promenad
Idag har jag ätit massor med mat och jösses va mumsigt det var . Har fått hackad chili från en i familjen och jösses va stark den är Hon är från thailand så då vet ni att det är riktig STARK
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.