- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 april, 2008 at 22:06 #674379Anonym anvandareMember
Började dagen med en promenad
Idag har jag ätit massor med mat och jösses va mumsigt det var . Har fått hackad chili från en i familjen och jösses va stark den är Hon är från thailand så då vet ni att det är riktig STARK
Kände mig på riktig bra humör idag och jag lyckades sttäda hela huset till och med min dotter som för övrigt är riktig lat och en diva möblerade om sitt rum
Just nu är det högsäsong med företaget det är riktig mkt att göra så jag vill ge min man en eloge trots långa dagar så hjälper han mig utan att klaga Utan dig älskling hade jag varit en vrak hahahahah
Idag köpte jag nya promenad skor på löplabet 1200 kr kostade dom men det är det värt tycker jag . ÄLSKAR skor !!!!
Tränade axlar idag med min man och det gick bra . Hög tempo och det var skit kul. Körde lite cardio också
Idag och imorgon har jag min man lilla systersbarn som är ett år gammal hemma hos mig och han har hittils ätit haft riktig kul och gett mig en mega bob i blöjan hahahahah
Nu ska jag fortsätta äta glass !!!
18 april, 2008 at 22:26 #674380Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Hallå tjejen
Den i solna vet jag inte vad den väger men det brukar vara som du säger 12-12,5 kilo .Hur går det med din träning?
kram
VanniOk! Jag hade först fått för mig att det var 8kg eftersom ”någon sa det en gång”, men sen försökte jag söka lite och det verkar 12kg som är det normala.
Jorå, min träning rullar väl på. Fortfarande mil från din styrka, men jag mår trots allt bra. Hur känns det att dieta då?19 april, 2008 at 20:43 #674381Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Ok! Jag hade först fått för mig att det var 8kg eftersom ”någon sa det en gång”, men sen försökte jag söka lite och det verkar 12kg som är det normala.
Jorå, min träning rullar väl på. Fortfarande mil från din styrka, men jag mår trots allt bra. Hur känns det att dieta då?Jag hade tänkt väga den idag men jag glömde tyvärr.
Det känns helt ok att dieta har gått ner i vikt och brallorna hänger:D19 april, 2008 at 20:45 #674382Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag hade tänkt väga den idag men jag glömde tyvärr.
Det känns helt ok att dieta har gått ner i vikt och brallorna hänger:Ddå börjar snart ungarna kalla dig för hiphop yngve
19 april, 2008 at 20:54 #674383Anonym anvandareMemberImorse vaknade jag kl 5 men lyckades somna om och sova till kl sju . Det tog lite tid för mig att komma ut sängen men till slut körde jag en timme cardio på löpbandet md mina nya skor. Löparskorna var riktig bra och mina fötter var i himlen. Hade för övrigt otroligt med energi under promenaden så jag höll en kanon tempo hela vägen med grymt musik i hörlurorna. Ville jogga men det väntar jag med ett tag till .
Idag körde vi ben och behöver jag nämna att det var skit jobbigt körde tre övningar efter varan utan vila 4 varv . Benspark – benpress- hacklift höga reps vart det idag inget under 12 st i hackliften och helvete va det brann till. Fick kämpa idag eftersom jag fick mjölksyran ritkig snabb. URK .
Sedan körde jag utfall och här dog lilla jag men jag är envis och fortsatte med rakamark med hantlar 4 set . baksida ben 3 set och benlyft med bollen.Avslutade jag passet med 10 min cykel och en god och härlig efter drink
När jag väll kom hem somnade jag i sängen hehe jösses va trött jag var .
Lill grabben har åkt hemnu så jag ska ligga i sängen och vila resten av kvällen .
Köpte en ny digital våg idag den är riktig fiiiiin :p
nä nu är det middag för min del . Ciao folks
19 april, 2008 at 20:55 #674384Anonym anvandareMemberRichard B wrote:då börjar snart ungarna kalla dig för hiphop yngveHahaha en hip hop brud är jag ändå :p
19 april, 2008 at 20:58 #674385Anonym anvandareMemberannars blir man det ofrivilligt på diet haha
21 april, 2008 at 10:13 #674386Anonym anvandareMemberIgår morse vart det [ min cardio och på eftermiddag körde jag min .
Igår firade vi med släkten min son Martin . Jätte fin Dag och det känns nu som att sommaren är på väg . :p22 april, 2008 at 15:31 #674387Anonym anvandareMemberSitter här på kontoret och ska strax dra till gymmet för att piska ryggen :p
Igår körde jag cardio samt en riktig bra bröst pass i solna . Fick riktig bra kontakt med muskeln så det gjorde ont !!! Har dom senaste veckorna fått så grymt kontakt med bröst muskeln att det är GÖTT!!!NÄ NU ÄR DAVID KLAR DAGS ATT TRÄÄÄÄNA
23 april, 2008 at 12:16 #674388Anonym anvandareMemberKontakt is the shit!
Det där assistance bench får du gärna berätta lite mer om, varför tränar man de i stället för vanlig bänk tex? Ett sätt att öka snabbare? Dum fråga kanske men om man ändå bara tar ca en tredjedel av den verkliga vikten så vad är skillnaden? Ser imponerande ut hur som helst!
23 april, 2008 at 20:36 #674389Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Kontakt is the shit!Det där assistance bench får du gärna berätta lite mer om, varför tränar man de i stället för vanlig bänk tex? Ett sätt att öka snabbare? Dum fråga kanske men om man ändå bara tar ca en tredjedel av den verkliga vikten så vad är skillnaden? Ser imponerande ut hur som helst!
Jag vet inte så mkt om den typen av träning . Men jag har ju provat den och tycker att så som jag kör just nu passar mig bäst. Som du säger kontakt is the shit
23 april, 2008 at 20:44 #674390Anonym anvandareMemberIgår körde vi som sagt rygg . Passer var intensiv och med hög reps med drop . Kände mig inte direkt som stål kvinnan och sur var jag också 👿 Trdde att passet var skit men när jag vaknade imorse hade jag grymt träningsvärk :emo-thumb
Passet såg ut så här Latsdrag med v – hantag direkt till pulldown och sedan sittande rodd . 4 set med kort vila och snacka om mjölsyra ojojoj
Sedan körde jag stående rodd direkt med drop set till rygg maskin
Hantel rodd med drop och så körde jag baksida axlar och ryggen fick lite till med massa reps . mohahahahha
Avslutade dagen med den godaste glass . I love summer time
23 april, 2008 at 20:46 #674391Anonym anvandareMemberIdag körde jag morgon cardio och sedan var det mage och vader på kvällen . Dagen har gått bra tycker jag och det mesta flyter på .
26 april, 2008 at 12:00 #674392Anonym anvandareMemberTänkte bara säga att jag vägde Ez-stången i går. Dra på trissor, det var 8kg! Den såg ut som en normal vinklad stång gör mest antar jag.
Du får gärna väga den i Solna också som en direkt jämförelse :up:[img=http://img212.imageshack.us/img212/2209/ezcurlbarwcollarsne0.jpg]
26 april, 2008 at 15:08 #674393Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Tänkte bara säga att jag vägde Ez-stången i går. Dra på trissor, det var 8kg! Den såg ut som en normal vinklad stång gör mest antar jag.
Du får gärna väga den i Solna också som en direkt jämförelse :up:[img=http://img212.imageshack.us/img212/2209/ezcurlbarwcollarsne0.jpg]
EZ har alltid vägt 8kilo, bara Stockholmarna som vill verka starkare. :nerd:
Bra jobbat av er, gubben har växt en storlek eller två sedan brännbollen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.