- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 april, 2008 at 16:31 #674394Anonym anvandareMemberCagiva wrote:EZ har alltid vägt 8kilo, bara Stockholmarna som vill verka starkare. :nerd:
Det är vad jag också hört, men efter att ha fått anledning att tro att den väger 12kg, både genom en gyminstruktör (som förvisso inte var säker) och från wikipedia så var jag tvungen att väga den.
case closed26 april, 2008 at 16:35 #674395Anonym anvandareMember7.5kg räknar jag alltid på z-stången, i södra sverige är saker lättare pga dragningskraften haha
28 april, 2008 at 21:30 #674396Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Tänkte bara säga att jag vägde Ez-stången i går. Dra på trissor, det var 8kg! Den såg ut som en normal vinklad stång gör mest antar jag.
Du får gärna väga den i Solna också som en direkt jämförelse :up:[img=http://img212.imageshack.us/img212/2209/ezcurlbarwcollarsne0.jpg]
hmm ska väga den som finns i solna. Den på sats vägde mer då jag lade den på vågen dom hade.
är i solna på onsdag igen då ska jag väga den . Tror dock den kommer väga typ 7 kilo
28 april, 2008 at 21:31 #674397Anonym anvandareMemberCagiva wrote:EZ har alltid vägt 8kilo, bara Stockholmarna som vill verka starkare. :nerd:Bra jobbat av er, gubben har växt en storlek eller två sedan brännbollen!
David har gjort enorma framsteg sedan brännbollen . Hoppas din träning går bra .
28 april, 2008 at 21:45 #674398Anonym anvandareMemberOj vad ska man skriva här det har hänt så mkt senaste veckan .
Jag har verkligen inte legat på latsidan har tränat varje dag och gått ner i vikt med.I lördags körde jag 30 min morgon cardio och sedan fick jag äta massa gröt efter mellanmålet var det dags för ben . Körde djupa böj i smith 4 set med högreps sedan var det bara att köra vidare till benspark alt benpress . Johan Ederer pressade mig fint här TACK Johan . Efter det var det bara att glädjas över en tungt 3 set utfall med hantlar . Körde också baksida ben . Sikken kontakt jag fick gjorde ont och det SVED !!
Söndag var det vilo dag från gymet men inte från cardio . Oavsett dagen gick riktig bra och coachen kollade formen och jag fick tummen upp YES !!!! Blir ju nervös ju .
Idag körde jag cardio på morgonen och det gick riktig bra är faktiskt ärligt talat stolt över mig själv att jag pressar mig till nya nivåer . I kväll körde vi bröst och det gick så bra !!! Lutande bänk med hantlar 2 set alt med flyes här fick jag grymt kontakt att det gjorde ont ! Me like Sedan var det en repris cable cross alt med armhävningar och lyssan noga 3 set av varje och jag gjorde 15 armhävningar själv + 5 med hjälp 1 set andra 12 själv + 3 md hjälp och sista 10 + 3 . Rätt bra för att vara så trött i bröst muskeln för lilla mig . Riktig bra trööööööööööööööööckkkkk Bröst maskin med drop set avslutade jag med . Körde lite axlar också sedan var det bara att njuta av efter drinken är så kär i den längtar efter den varje dag .
Nästa mål är vårruset i juni ska ha bättre kondition tills dess :emo-thumb
2 maj, 2008 at 18:05 #674399Anonym anvandareMemberdags för axlar !!!!
2 maj, 2008 at 20:49 #674400Anonym anvandareMembersmurfpucko;523412 wrote:Tänkte bara säga att jag vägde Ez-stången i går. Dra på trissor, det var 8kg! Den såg ut som en normal vinklad stång gör mest antar jag.
Du får gärna väga den i Solna också som en direkt jämförelse :up:QUOTE]
Ez stången i skogås väger 12 kg. :up:
2 maj, 2008 at 20:57 #674401Anonym anvandareMemberIngen internet här på några dagar.
Jag har känt mig lite sliten denna vecka men gjorde ändå pers i bänkpressen
1x155kg direkt till 3×130 kg för att avsluta med 10x100kg:).Tog siesta idag innan passet, välbehövligt.
Förändringar börja synas på Vanni vilket är riktigt kul! Lite längre fram skall jag kasta upp lite förebilder när vikten låg på 67 pannor.
Det är förvandlig vill jag lova, kul är också att huden verkar hänga med i förminskningen…:up:
Träna hårt gott folk!
2 maj, 2008 at 21:17 #674402Anonym anvandareMember[img=http://i166.photobucket.com/albums/u91/Vanni77/blow3.jpg]
3 maj, 2008 at 09:37 #674403Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Förändringar börja synas på Vanni vilket är riktigt kul! Lite längre fram skall jag kasta upp lite förebilder när vikten låg på 67 pannor.Det är förvandlig vill jag lova, kul är också att huden verkar hänga med i förminskningen…:up:
Woho! Låter onekligen bra det där och man blir ju nyfiken så man spricker :up: Vill se bilder!!! Go go Vanni :friends:
4 maj, 2008 at 19:49 #674404Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Ez stången i skogås väger 12 kg. :up:Där ser man, det verkar som att man får ha koll om man kommer till ett nytt ställe!
Snygg seriestripp där Vanni. Troligen verklighetsbaserad, hehe.
4 maj, 2008 at 22:12 #674405Anonym anvandareMemberStark du är i bänken! Grattis till PB’t!
5 maj, 2008 at 12:21 #674406Anonym anvandareMemberLite bilder på formen nu Vanni
5 maj, 2008 at 12:31 #674407Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Woho! Låter onekligen bra det där och man blir ju nyfiken så man spricker :up: Vill se bilder!!! Go go Vanni :friends:Bilder kommer lite senare just nu håller jag på återhämta mig efter helgens förkylning.
smurfpucko wrote:Där ser man, det verkar som att man får ha koll om man kommer till ett nytt ställe!Snygg seriestripp där Vanni. Troligen verklighetsbaserad, hehe.
Jag skrattade gott när jag läste den .
Baboom wrote:Stark du är i bänken! Grattis till PB’t!David är grymt stark i tuttarna .
Johan Malm wrote:Lite bilder på formen nu VanniNu får du lugna ner dig fan du har redan sett att jag är smalare i ansiktet :p
sedan är anser jag mig vara en liten tjockis fortfarande!5 maj, 2008 at 12:35 #674408Anonym anvandareMemberFör mig kommer du alltid vara lilla tjockis Vanni, spelar ingen roll hur hård du blir :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.