- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 mars, 2008 at 20:07 #661513Anonym anvandareMember
Jonte glömde en bild så jag slänger upp den
28 mars, 2008 at 22:19 #661514Anonym anvandareMemberChristofferL wrote:Jonte glömde en bild så jag slänger upp denHärligt att du gav fan i det!
Såg ju inte klokt ut28 mars, 2008 at 22:22 #661515Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Men Jonte! Nu såg jag den sista bilden. 👿 Varför kunde du inte ha lagt upp den tidigare!? Har redan lagt upp en bra bild i sexiga killar-tråden & nu kan jag inte överdosera utan får köra en repris vid ett senare tillfälle.Hoppas mönstringen går bra!
Öh, fel av mig. Sorry
Precis, fixa det vid senare tillfälle!
Dock hoppas jag du väljer någon sexigare bild, haha!?Tack, jag ska iaf försöka mig på att få full pott i styrkemomentet. :bb:
Men lumpen är inget för mig.. Springa runt och låtsas kriga, nejtack.
Jag kör mitt krig i gymet, det räcker bra! :up:28 mars, 2008 at 22:31 #661516Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kul med bilder! Vad är det för gym du tränar på?Byggare Bob!
Angående gymet; Förr hette det Tretorn, men har nu bytt till Helsingborgs träningsstudio.
Det hade sina glansdagar under 80- och en bit in på 90-talet.
Då hade man ganska många aktiva inom både tyngdlyftning, SL samt BB.
Främsta meriten är väl byggaren Stefan Johnson som kom 5a på EM.
Den senaste elitbyggare som körde där nere var Peter Möllerström.Men vafan, det funkar bra, vikterna räcker till, priset är bra och stämningen ganska Hardcore! :bb:
Btw, så här såg stefan ut när det begav sig
28 mars, 2008 at 23:06 #661517Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Byggare Bob!Angående gymet; Förr hette det Tretorn, men har nu bytt till Helsingborgs träningsstudio.
Det hade sina glansdagar under 80- och en bit in på 90-talet.
Då hade man ganska många aktiva inom både tyngdlyftning, SL samt BB.
Främsta meriten är väl byggaren Stefan Johnson som kom 5a på EM.
Den senaste elitbyggare som körde där nere var Peter Möllerström.Men vafan, det funkar bra, vikterna räcker till, priset är bra och stämningen ganska Hardcore! :bb:
Btw, så här såg stefan ut när det begav sig
Grym . spec dräkten han har på sig *vill ha*
29 mars, 2008 at 00:09 #661518Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Öh, fel av mig. Sorry
Precis, fixa det vid senare tillfälle!
Dock hoppas jag du väljer någon sexigare bild, haha!?Tack, jag ska iaf försöka mig på att få full pott i styrkemomentet. :bb:
Men lumpen är inget för mig.. Springa runt och låtsas kriga, nejtack.
Jag kör mitt krig i gymet, det räcker bra! :up:Håller med, jobbigt att gå dagis 1 gång till.
29 mars, 2008 at 09:22 #661519Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Sedär sötis Jonte. :pGymet så fan hardkår ut! Me likey!
Haha, ja. Det är ganska hardkååår
29 mars, 2008 at 09:23 #661520Anonym anvandareMemberMATTI wrote:Håller med, jobbigt att gå dagis 1 gång till.Precis. Riktigt tramsigt
29 mars, 2008 at 19:27 #661521Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:Grym . spec dräkten han har på sig *vill ha*Haha, det finns fortfarande att köpa såna tights på gymet.
Ska jag skicka upp ett par till dig?29 mars, 2008 at 19:32 #661522Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha, det finns fortfarande att köpa såna tights på gymet.
Ska jag skicka upp ett par till dig?vad kostar dom ?
Väntar nog ett par år tills man e biffig
Tänk allas blickar när man glider in med den dräkten på gymmet haha
29 mars, 2008 at 19:35 #661523Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:vad kostar dom ?Väntar nog ett par år tills man e biffig
Tänk allas blickar när man glider in med den dräkten på gymmet haha
Där är ett par från Powerhouse för 249, och ett par från något annat märke för 299.
Sen är där byxor med samma mönster, men som istället är raka motsatsen till tighta. Påminner om ett par pyjamasbyxor. Har själv funderat på ett par såna. 199 bara, också från Powerhouse! :bb:
29 mars, 2008 at 19:37 #661524Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Där är ett par från Powerhouse för 249, och ett par från något annat märke för 299.Sen är där byxor med samma mönster, men som istället är raka motsatsen till tighta. Påminner om ett par pyjamasbyxor. Har själv funderat på ett par såna. 199 bara, också från Powerhouse! :bb:
Okej det var inte farligt . Fan sånna dära pyjamas byxor är ju fett gryma och dom ser otroligt sköna ut
29 mars, 2008 at 19:50 #661525Anonym anvandareMemberhar Powerhouse någon bra hemsida hittar inte när jag söker .?
29 mars, 2008 at 21:03 #661526Anonym anvandareMemberOggelit0 wrote:har Powerhouse någon bra hemsida hittar inte när jag söker .?Nej, jag hittade heller ingen vettig sida.
[www.powerhousegym.com] , men jag hittar inga kläder där.
29 mars, 2008 at 21:05 #661527Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Nej, jag hittade heller ingen vettig sida.[www.powerhousegym.com] , men jag hittar inga kläder där.
Okej men det är kläder jag vill titta på
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.