Fever och Mini åsa

Home Forums Dagböcker Fever och Mini åsa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 4,020 total)
  • Author

Sm

Vilka härliga bak ni verkar ha :happy: man blir ju sååå inspirerad :)
    Ang stress-hjärtat så hoppas jag att du kryat på dig lite och att ett lugnare tempo infunnit sig!
    Ta det lungt i julstöket

ms cahling wrote:
    Vilka h

:( Jag blir bara sämre och sämre….Nu har jag visserligen inte så ont i halsen men nu sitter förkylningen i ögonen;) . De kliar och rinner. Men men det är väl bara att acceptera. JAG ÄR RIKTIGT FÖRKYLD!!!!! Näe nu ska jag inte lasta din dagbok med min skit…Jag är hemma som vanligt.
    Jag blir bara så frustrerad:( …….

Mini Åsa wrote:
    :( Jag blir bara sämre och sämre….Nu har jag visserligen inte så ont i halsen men nu sitter förkylningen i ögonen;) . De kliar och rinner. Men men det är väl bara att acceptera. JAG ÄR RIKTIGT FÖRKYLD!!!!! Näe nu ska jag inte lasta din dagbok med min skit…Jag är hemma som vanligt.
    Jag blir bara så frustrerad:( …….

Då stannar du hemma imorgon, så skall jag göra en kaka på våran gräsmatta till dig (du gjorde ju en med spenat);)
    En härlig film och lite kärlek, skall nog få dig på fötter igen:friends:

Jag vill också vara med o Bowla !!! Jag har ju redan spöat dig Samir :) Heheh (1 poäng eller vad det nu var)!

Calle Sirén wrote:
    Jag vill också vara med o Bowla !!! Jag har ju redan spöat dig Samir :) Heheh (1 poäng eller vad det nu var)!

Spöar du honom, så måste jag ju göra det också:wazzup:
    Tess var ju nära hörde jag:worship:
    Vi få la fixat ihop något:drunk:

Dags att beklaga sig lite.
    Ont i halsen och h

Japp, då va de 10 första sidorna i Fevers bibel skrivna…:emo-thumb You know what I meen… Kul läsning

Jag hoppas verkligen att ni kryar på er både du och frugan. Speciellt Åsa så att hon är fit for fight på scenen. Jag har ju tänkt att heja på henne så att jag oxå kanske får ont i halsen (men av en annan anledning).

:emo-thumb

LiMi wrote:
    Japp, då va de 10 första sidorna i Fevers bibel skrivna…:emo-thumb You know what I meen… Kul läsning

Jag hoppas verkligen att ni kryar på er både du och frugan. Speciellt Åsa så att hon är fit for fight på scenen. Jag har ju tänkt att heja på henne så att jag oxå kanske får ont i halsen (men av en annan anledning).

Men jag bara lusläser och sedan börjar grovjobbet:

Har har varit och jobbat lite nu.
    Alla kunder jag haft s

det verkar som det blivit f

:( ….

hoppas det ordnar sig….

Trist :( Krya på er bägge två!

Skeva-Lotta o Monstret tittar in och pruttar lite suringar….Ja..så ni snart blir friska igen så klart!!! :|

Mega kramar ;)

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 4,020 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.