- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 mars, 2009 at 22:46 #260935Anonym anvandareMember
Bilder kommer i [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6434156 bloggen ]och även film.
29 mars, 2009 at 22:50 #260936Anonym anvandareMemberGrattis till silvret ! :emo-thumb
29 mars, 2009 at 22:55 #260937Anonym anvandareMemberGrattis!! Åsa du är helt fantastisk :yahoo:
30 mars, 2009 at 08:24 #260938Anonym anvandareMemberMacke89
Gjorde du 20 armhävningar efter: Annars är du inte med i min klubb;)
Grattis (menar verkligen det).r2d2r2d2
Tackar ödmjukt.piaa
Tackar så mycket för stödet.
Instämmer helt.Mer kommer (film och bilder under dagen).
Vinnare och tvåan.
30 mars, 2009 at 09:47 #260939Anonym anvandareMemberÅsa ser ut som en given vinnare på de bilder som finns ute…. Men grattis till andra platsen!
30 mars, 2009 at 12:44 #260940Anonym anvandareMembercykellars wrote:Åsa ser ut som en given vinnare på de bilder som finns ute…. Men grattis till andra platsen!Jo det var faktiskt det enda vi fick höra och då var det ju i stort sett bara norsk publik.
Men det är en bedömningsport, så life goes on:emo-thumb
Tack för stödet i vilket fall.Mer bilder och film kommer under dagen (då jag har mina små miniraster).
30 mars, 2009 at 13:07 #260941Anonym anvandareMemberGrattis Åsa! Riktigt trevligt att träffa er i helgen!! Grymma bilder också! Fick ju ett pas snapshots på mig och det upskattas ju alltid=)
Ha det gott och så ses vi snart i Varberg!
Mvh Sebbe
30 mars, 2009 at 18:00 #260942Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Macke89
Gjorde du 20 armhävningar efter: Annars är du inte med i min klubb;)
Grattis (menar verkligen det)Tackar! Haha det får bli en annan gång!:emo-thumb
30 mars, 2009 at 23:18 #260943Anonym anvandareMemberZebaztian
Detsamma:emo-thumb
Ge allt nu så avlutar du det med ca 8000 kr mer i fickan:P
Macke89
Ja jag väntar och så vill jag naturligtvis ha bildbevis också.
Är tyvärr jäkligt skadad just nu och har allt emot mig.
Men jag kommer tillbaka, det gör jag ju alltid;)Så här såg mamma Åsa ut i går och nästa lördag gäller ett 6-h lopp.
Målet är över 6,3 mil, kommer hon att fixa det;)31 mars, 2009 at 19:07 #260944Anonym anvandareMemberHej, blir det tävling för er i varberg? Funderar på att åka ner å titta men kan inte bestämma mig riktigt. Annars kommer jag ( vi)gärna förbi någon dag, såg ditt hemmagym på din blogg såg riktigt schysst ut. Får ringa o boka in ett pass nästa gång jag e i vbg Hade vart jättekul o träffa er. Hälsa Åsa att hon såg riktigt fin ut i body, väldigt coooolt.
31 mars, 2009 at 22:13 #260945Anonym anvandareMemberQuinn wrote:Hej, blir det tävling för er i varberg? Funderar på att åka ner å titta men kan inte bestämma mig riktigt. Annars kommer jag ( vi)gärna förbi någon dag, såg ditt hemmagym på din blogg såg riktigt schysst ut. Får ringa o boka in ett pass nästa gång jag e i vbg Hade vart jättekul o träffa er. Hälsa Åsa att hon såg riktigt fin ut i body, väldigt coooolt.Nej inte för mig, men för Åsa.
Skulle vara jättekul om ni kom.
En kund till mig kommer ha sin restaurang öppet enbart för oss.
Har bjudit med de närmaste, så ni är naturligtvis välkomna.
Det blir kort efter Åsa har tävlat.
Mycket god mat (buffé) och massa tjöt.
Bättre att säga själv hur coool det var;)
Hoppas ni kan komma, för jag tror det kan bli en riktigt trevlig kväll.Åsa och jag i söndags:pop:
Tänk John var tiden går, snart fyller vi 36 år:D31 mars, 2009 at 23:30 #260946Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Nej inte för mig, men för Åsa.
Skulle vara jättekul om ni kom.
En kund till mig kommer ha sin restaurang öppet enbart för oss.
Har bjudit med de närmaste, så ni är naturligtvis välkomna.
Det blir kort efter Åsa har tävlat.
Mycket god mat (buffé) och massa tjöt.
Bättre att säga själv hur coool det var;)
Hoppas ni kan komma, för jag tror det kan bli en riktigt trevlig kväll.Åsa och jag i söndags:pop:
Tänk John var tiden går, snart fyller vi 36 år:DHusse ser stark ut.:up:
Morsan har en jäkla bra form ser det ut som!2 april, 2009 at 09:23 #260947Anonym anvandareMemberGrattis åsa, frvi synns i varberg
mvh
Anders och Mia
2 april, 2009 at 10:07 #260948Anonym anvandareMemberHej på er!
Vi ses i Varberg!
/ Calle
2 april, 2009 at 22:32 #260949Anonym anvandareMemberExhale Freddan
Stark….bara i huvudet, men resten av kroppen är klen just nu:evil:
Frugan är på väg till bra form, men vi få se.
Just nu lingonveckan på ingående och då svullnar hon till lite:)kocken
Vi tackar så mycket!
Jag det hoppas jag och har ni inget för efter, så kan ni ju hänga på efter (mat i massor).
Hälsa.
Calle Sirén
Hej på dig Calle!
Det lär vi göra på ett eller annat sätt:up:
Ha det gött så länge. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.