- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 april, 2009 at 17:40 #461809Anonym anvandareMember
Tack flessa, kul att höra
Ben och axlar idag då. Tror inte jag behöver skriva så mycket mer än att passet tog 25 min o jag körde c:a 2 övningar på varje muskelgrupp… Hoppas på ett bättre pass imorrn då det är bröst & triceps & mage som gäller..
Snart blir det 40 min promenad, då är det inte så mkt som kan gå åt h* i alla fall
Trevlig kväll!!
30 april, 2009 at 16:06 #461810Anonym anvandareMemberKörde med rättså lätta vikter på bröstdelen, fast det var tungt… orkade ingenting. men ganska bra kontakt o så i alla fall.
Tuttar
Bänkpress 4set
Sned bänkpress 2-3set
Hantelpress m. sne bänk. 3setTriceps
Hantelkickbacks 7kg * 12 massa set. sedan lite drops o så ner till 3kg
Pushdowns i cc 110kg (fullmag) *8 2set sedan drop i 2set slutade på runt 40kgPushdowns med rep.
Bänkdips.Sedan så blev det mage i cc, snöre över axlana o köra som vanliga situps.
Varvade med vanliga situpstid runt 40 min.
Kommentar: kändes rätt ok idag ändå, lite slitet o sådär men rätt ok.
Ikväll blir det krogen, blir väl kanske 1 o 2 öl men ska försöka ta de rättså lugnt.
Ha en bra valborg på er!!
30 april, 2009 at 22:33 #461811Anonym anvandareMemberBra kämpat som vanligt här! Krogen och 1-2 öl…… ? Eller hur?
1 maj, 2009 at 13:25 #461812Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Bra kämpat som vanligt här! Krogen och 1-2 öl…… ? Eller hur?Tackar, kul att höra från kämparnas kämpe himself!
Haha ja det sket sig , rätt rejält.
Var på förfest hemma hos polarens flickvän, hade inget med mig eller så, för tänkte ju bara ta nån öl på krogen som sagt.. bara det att hennes grannar (typ som tratten & finkel ) bjöd på öl… typ två 45åriga snubbar som kom upp med en platta carlsberg och sa varsågod. Skitschsysta.. dom hade tydligen börjat vid kl 13.. o här var väl klockan runt 21. Idag började dom vid kl 8,15. satt o lyssnade på dom på balkongen
Det mest klockrena var att den ena av dom var finne också, och att den andra snackade som tratten ungefär[youtube=8Hvuah5Lo84]
3 maj, 2009 at 18:29 #461813Anonym anvandareMemberIdag blev det löpning blev långa rundan (8,5-9km) tog 44,18,8 minuter. Så tror det är rekord.. dock så klockade jag lite mer exakt nu än innan, så kan säkert ha sprungit fortare nångon gång. Jaja, kändes ganska tungt i alla fall.
Har ju varit en väldigt händelserik, men rolig helg. Så det är väl mest troligt därför.
Igår vart det grillning här hemma med några vänner i det mysiga vädret, det var jättetrevligt. Fick i mig 1,1kg flintastek och skapligt mycket potatissalladSå kosten har hållits väldigt dåligt nu i helgen. 😥 ska skärpa till mig lite.
Imorgon blir det rygg, biceps & mage. + en promenad , ska nog väga mig också.
Trevlig kväll!
3 maj, 2009 at 19:25 #461814Anonym anvandareMemberHahaha en trött Jamaican i så fall, men det börjar lossna lite nu iaf
hehe ja det är ju sant ang. maten med iofs. Flitastek är ju godare i alla fall.
4 maj, 2009 at 14:24 #461815Anonym anvandareMemberRygg
Chins KV: 15, 6 , 3-4 . PB på 15st i alla fall på den här kroppsvikten, glömde väga mig idag, men ligger nog runt 75-77kg.Rodd: 60kg * 8 3set
Chins V handtag KV: 5,5, c:a 3
Latsdrag smalt grepp: 60kg * 8 – 9 3set
Rodd med ryggen mot bänk, drar från övre trissan med V-handtag. 50kg * 5-7 reps 2-3set
Biceps
Sittande hantelcurl: 15kg * 5-7st 2set , 12,5kg * nånting, sedan typ 8kg * nånting.
Hammercurl, lätt som fan, så skriver inget :p
Mage
Hängande benlyft 3set
Pilatesboll-situps 4setKommentar; börjar lossna lite i chinsen nu, passet kändes bra för övrigt med.
Blir nog en 40 minuters promenad lite senare idag.Imorrn så kanske kanske det blir ett bröstpass med Mr. Marcher :up: får se om jag hinner hem o sådär bara :p
ha en bra dag!!
5 maj, 2009 at 17:11 #461816Anonym anvandareMemberHann inte hem riktigt idag, så bidde inget tuttar & triceps pass idag
Men det blev ett PB i löpningen i alla fall!:up:
Långa rundan (8,5-9km) tog 43,12,3 idag, typ en minut bättre än sist.Trevlig kväll!
6 maj, 2009 at 06:07 #461817Anonym anvandareMemberGrymt bra sprungit, din fotbollskondition är det absolut inget fel på. Det där tempot hade jag aldrig orkat hålla.
6 maj, 2009 at 06:39 #461818Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Grymt bra sprungit, din fotbollskondition är det absolut inget fel på. Det där tempot hade jag aldrig orkat hålla.Tackar så hjärtligt! :)Men fotbollskondition?… :whistle:
Jag har spelat fotboll en gång i och för sig, men då stukade jag foten, sen var det inte så roligt längre6 maj, 2009 at 12:08 #461819Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Tackar så hjärtligt! :)Men fotbollskondition?… :whistle:
Jag har spelat fotboll en gång i och för sig, men då stukade jag foten, sen var det inte så roligt längreFan jag trodde alla killar fick sin grundkondition via fotbollen i yngre dagar.
6 maj, 2009 at 16:50 #461820Anonym anvandareMemberFreppazz den nya kenyanen!! :emo-thumb
Skämt åsido, grymt bra presterat!6 maj, 2009 at 17:23 #461821Anonym anvandareMemberHahaha Jag har dock kör lite cross och cyklat mountainbike för ett tag sedan, så kan nog bero lite lite på det, men det ska jag ju inte säga högt
haha tack David! bättre ska det bli
6 maj, 2009 at 17:35 #461822Anonym anvandareMemberBlev ett ganska simpelt benpass idag, men de börjar bli tajt kring låren i alla mina brallor nu så får nog ta det lite lugnt tillsvidare. Skämt å sido. :p men kände mig ganska trött i benen sen löpningen.
Det blev knäböj: 4set
60kg * ~7
60kg * ~7
60kg * nånting
50kg * nåntingSedan marklyft: 4set
20kg (stången) * nånting
50kg * nånting
100kg * 4. PB! (tror jag)
100kg * 3Hade jag velat hade jag nog satt en femma, men tog det ganska lugnt idag o sådär, vet inte varför. men ändå :p
Axlar
Flies (baksida) 8kgs hantlar * 8-9 reps 3set sedan drop ner till 4kg sved skitskönt!Drag till haka m. rep 3set
Samt utåtrotation: 12,5kgs hantel 2set , 7kgs hantel 12reps 2 set
Nu snart blir det 40min promenad.
Imorgon blir det nog bröst, triceps & mage.
Börjar på att ”tajta till” lite runt magen nu, märks att naveln kommit längre upp ska väga mig imorrn om jag kommer ihåg.
Trevlig kväll!
6 maj, 2009 at 18:46 #461823Anonym anvandareMemberGlömde ju redovisa dom där rackarns vaderna också.
Körde i smithen vadpressar; 80kg * ganska många reps i 3set med fötterna rakt fram, sedan körde jag med fötterna snett ut åt sidan ungefär lika mycket :up:Har även laddat på med lite ny go musik i lurarna när man är ute o går o sådär, blir lite högre tempo då :p
Fearless, ett band härifrån, min vän tobias på gitarr, helt övertygad om att han kommer gå långt då han är hur grym som helst på guran.
[youtube=SVoVHXsTXAs]
Lite mer från dom; [http://www.myspace.com/fearlessrocks]
Trevlig kväll!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.