Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,380 total)
  • Author

Körde ben & axlar idag då, kände mig lite sliten överlag idag, så blev rättså lätt, eller rättare sagt jag orkade inte mer. :p Det var jag och en snubbe till på gymmet idag bara, självklart så skulle han ha stången. så började med axlarna idag.

Hantelflies: 2kg * många, 6kg * 10-12 , 8kg * nånting 2set
    Drag till haka m. rep i CC 70kg * 6-10 3set
    Utåtrotation: 5kg * nånting, 10kg * 5-8 2set , 5kg * nånting

Ben

Böj: 60kg * jättenåra :(
    50kg * inte så många :(

Marklyft: 20kg (stången) * 10
    50kg * nånting
    100kg * 3 2set

Vader i smith (Stående vadpressar) 60kg * 10-12 reps 2set, 90kg * nånting 2set. Sedan så vinklade jag ut benen lite (typ som Ronald macdonald :p) o körde ungefär med samma vikter.

Ska smälta maten lite, sen blir det en promenix :)

Trevlig kväll!

Tuttar, triceps & mage idag då.

Bänkpress: 55kg * 6-10 4set
    Sned bänkpress: 50kg * 6-8 3set , 40kg * 10-12 1set
    Sned hantelpress: 20kg * 8 3set

Triceps körde jag några övningar, vet inte vad man ska kalla dem, men press över huvud, typ. Väldigt lätt. körde både med stång & rep.

Sedan pushdowns i cc: 100kg * 6-8 2set , sedan drop ner till runt 40kg.

Mage: crunches i CC 10kg . 4set
    Varvade med vanliga situps.

Vågade mig idag också, 72,6kg :up: nu blir det promenad, kanske ökar på rundan lite idag. :)

Trevlig kväll!

Bra kämpat här 2 pass i rad ”Teppas”! :up:

72,6kg? Vad vägde du som mest förut då?

Insulinus wrote:
    Bra kämpat här 2 pass i rad ”Teppas”! :up:

72,6kg? Vad vägde du som mest förut då?

Thankyou tompa! :D
    Jag väge 81 kg i julas.. Imorrn så ska vi ha lite kalas här då min far har fylllt, så blir smörgåstårta, och sen på lördag skulle det vara cowboy-party tydligen, o det finns väl inga nyktra cowboys? :|

Imorrn blir det nog en liten löprunda också.

Freppazz wrote:
    o det finns väl inga nyktra cowboys? :|

Klockrent! :emo-thumb

David Näslund wrote:
    Klockrent! :emo-thumb

haha :D

ser ut att gå bra här :bb: keep going :D

_Toobbe wrote:
    ser ut att gå bra här :bb: keep going :D

Tack å tack! :) Riktigt saftig rygg du besitter, ska ta en kik i din journal med :up:

Kände mig ruggigt sliten idag, får nog bli vila i stort sett hela helgen (lär bli rätt tufft på cowboy partyt imorrn :p)

Sprang i alla fall långa rundan (8,5-9km) tog 40.13.0 idag, kändes segt som sagt, men dojjerna var skitsköna iaf! :)

Kan bjuda på några pics också

Det är inte så jättelänge mellan bilderna men den med överkryssat fejs togs idag i alla fall skulle nog tippa på att det är runt 7-8kg kvar innan ett ordentligt sixpack? eller vad tror ni? (runt 68kg där brukar det se rättså ok ut, i alla fall förra sommarn :| )

Ha en riktigt jävlig helg nu!:emo-thumb

En jävlig helg ska jag ha kan jag lova! ;)

Man ser verkligen en solklar formskillnad mellan bilderna. :up: Vad skiljer det i vikt mellan bilderna?

Insulinus wrote:
    En jävlig helg ska jag ha kan jag lova! ;)

Man ser verkligen en solklar formskillnad mellan bilderna. :up: Vad skiljer det i vikt mellan bilderna?

Haha härligt att höra! =)

Åh man tackar.. tycker knappt att jag ser något själv men :p jag vet faktiskt inte.. men runt 2-4kg lite styft. säger 3 så är det mittimellan:p.

Brukar vara i ganska ok form vid 68 och nu väger jag (just nu) 74kg, blev lite smörgåstårta o sådär nu ikväll, chips o godis slank även ner, imorrn blir det smörgåstårta till frukost och sedan på kvällen lite onyttig dricka, men veckorna är jag väldigt strikt i nu mer.. så 68kg kring mitten/slutet av juni borde inte vara helt borta… :)

Tar det lugnt med löpningen idag då jag börjar bli förkyld..:evil: skippar promenaden också, känns som jag behöver vila lite. Och när man vilar så ska man väl passa på o äta ”ordentligt” ?

Åt detta och 1dl gröt och c:a 1 liter mjölk tot. idag, får se om det blir något mer senare.. :)

Imorrn är det rygg, biceps och mage som gäller.

Trevlig kväll!

Flessa wrote:
    Låter väääääldigt snål med mat du, ska du svälta? :

ÄT MAT FÖRFAN KOMPIS :D

Svälta vet jag inte… :p är väl en hel del kcal i smörgåstårta skulle jag tro?..:| sjukt mättande iaf :p

Flessa wrote:
    Inte tillrcäkligt för att täcka ett helt dagsbehov iallfall, ÄTÄTÄTÄTÄTÄT! :D

:emo-thumb

Hehe näe kanske inte :p

Jahapp idag var det rygg, biceps & mage som var på schemat.
    Kände mig ganska seg, så körde igenom lite lätt bara. Skippar promenaden idag med o vilar lite istället :)

Chins: 3set 1set med pass – sved skitskönt :D

Kabelrodd: 60kg * 8-10 3set

Latsdrag: 60kg * 5-10 3set

Latsdrag m. v-handtag: 50kg 3set

Stångrodd med Ez-stång 20kg på varje sida 10-15 reps 3set

Sittande hantelcurl: 12,5kg * 6-10 reps 3set fan blir helt slut i biceps av ryggpasset innan så man orkar ingenting, men go pump blir det i alla fall.

Curl m. Ez stång: typ 7kg på varje sida exkl. stång, ganska många reps 3set

Bamsecurl & hammercurl.

Mage i CC , undre trissan 10kg * 10-12reps 3set

Vägde mig idag med, har svinat rätt rejält i helgen, i lördags åt jag bland annat: smörgåstårta (frukost) , pizza, en halv kebabpizza + massa sprit & småätande. men till min förvåning så vägde jag 72,3 idag ;) men jag klagar inte =P

Sedan så blev bastun :up:

Trevlig kväll!

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.