- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 maj, 2009 at 16:47 #461869Anonym anvandareMember
Härligt pass såg det ut som
18 maj, 2009 at 16:49 #461870Anonym anvandareMemberDavid Näslund wrote:Härligt pass såg det ut somHehe njae jag vet inte riktigt, kändes sådär.. men fick ganska go pump i biccarna iaf, så hoppas att det känns imorrn :up:
18 maj, 2009 at 21:36 #461871Anonym anvandareMemberfan freppe visste inte att du tog med dina fans ner i gymmet
fast var dom inte lite unga för dig??hahahahahahahaha:P
bra jobbat idag!
18 maj, 2009 at 21:42 #461872Anonym anvandareMemberDu har det bra du som kan svina en helg utan att gå upp i vikt! Räcker fan att jag ringer till pizzerian så går jag upp i vikt.
19 maj, 2009 at 06:29 #461873Anonym anvandareMemberMR.Marcher wrote:fan freppe visste inte att du tog med dina fans ner i gymmet
fast var dom inte lite unga för dig??hahahahahahahaha:P
bra jobbat idag!
hahaha hörru :p dom växer snart ifatt
Tack detsamma hulken!
19 maj, 2009 at 06:31 #461874Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Du har det bra du som kan svina en helg utan att gå upp i vikt! Räcker fan att jag ringer till pizzerian så går jag upp i vikt.Jag vart förvånad då det aldrig har gått förut… så vet inte varför :p
Förut så räckte det med att ringa för min del också, men det kanske man slipper nu… iofs så brukar det vara morsan som ringer19 maj, 2009 at 19:18 #461875Anonym anvandareMemberGodkväll! Då har förkylningen brytit ut också, så skippade cardion både igår och idag, skippar nog den hela veckan, utom i helgen kanske.. får se lite hur jag gör.
Träna lite lätt ska jag göra i alla fall, skönt att ”köra igenom” liteKan bjuda på några halvkassa bilder jag tog nyss, med lite bättre kamrea i alla fall, fråga inte vad jag gör / hur jag posar bara :p
På bild nr 3 så är jag skitnära en nysattack därav minen bonnbrännan var också väldigt fin såg jag nu.
Kan redovisa dagens käk också (ungefär)
#1: 1dl gröt, 3-4dl mellanmjölk, 1klick sylt (c:a ½msk)
#2: Fesk (skollunch) & potatis, mycket sallad som vanligt, och mjölk till.
#3: (hemma) fisk m. bearnaissesås fast från holland (kommer inte på vad den heter ) 1stor potatis, massor av grönsaker. ½liter mjölk.
#4: 8-10st mördegskex
#5: Kvarstår, blir väl nån macka eller så kanske.19 maj, 2009 at 19:39 #461876Anonym anvandareMemberKlart stabila förutsättningar för att göra ett muskelberg utav raw meat av den kroppen! :up:
Hur lång var du?
19 maj, 2009 at 19:44 #461877Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Klart stabila förutsättningar för att göra ett muskelberg utav raw meat av den kroppen! :up:Hur lång var du?
😮 Väldigt kul att höra! Tack för dom orden!
Jag är bara 174cm. Det som släpar absolut mest, förutom allt tycker jag är axlarna, men kan inte köra dem så mycket pg.a högra axeln som mår lite dåligt.
20 maj, 2009 at 16:54 #461878Anonym anvandareMemberIdag så körde jag ben & axlar, väldigt lätt då jag är förkyld, så körde igenom lite bara, inget till fail eller liknande.
Knäböj: 50kg * nånting 3set
Marklyft: 70kg * nånting 2setVadpress (smith) 6set
Drag till haka m. rep i cc 70kg * 8-10 reps 3set
Utåtrotation: 10kg * nånting, sedan drop ner till c:a 4kg
Axelflies: 6kg * 10-12 3setSå såg passet ut! kan skriva upp dagens käk också..
#1: 1dl havregrynsgröt, 3-4dl mellanmjölk, 1 klick sylt.
#2: Makaroner och bacon, sallad mjölk till
#3: Vassleshake (c:a 0,7dl pulver) 1 banan
#4: Pyttipannan med grädde + 1stekt ägg & c:a 0,5l mjölk
Senare så blir det nog någon frukt och en halv burk tonfisk.Gymmet stängt imorrn, så det blir tuttar, triceps & mage på fredag.
Har även tänkt att göra om lite i ”matschemat” tänkte att det skulle se ut ungefär såhär, då prottepulvret tagit slut och jag inte riktigt har råd att köpa nytt…
#1: 1dl havregrynsgröt, 3-4dl mjölk, 1 klick sylt + 1 kokt ägg
#2: Skollunch , men snart blir det jobb och då är det käk vid kl 9.
#3: Middag + mjölk, sallad
#4: En halv burk tonfisk & någon frukt.Vad tror ni om detta?
Trevlig kväll!
20 maj, 2009 at 18:27 #461879Anonym anvandareMember#1: 1dl havregrynsgröt, 3-4dl mjölk, 1 klick sylt + 1 kokt ägg
#2: Skollunch , men snart blir det jobb och då är det käk vid kl 9.
#3: Middag + mjölk, sallad
#4: En halv burk tonfisk & någon frukt.Vad tror ni om detta?
jadu freppe tror att du äter på tok för lite PROTEIN.
skulle om jag var dig göra så här.*1 gröt & proteindrink alt. 4-5 äggvitor o ngn gula
*2 skolan ja det som serveras, sen när du jobbar ngt mer protein rikt typ kyckling.
*3 middag samma där ngt med mkt protein
*4 sista måltiden antar jag satsa på ett kaseinprotein pulver typ SLOW PRO eller DIET FUEL. annars funkar kesellaa & funlight utmärkkt.
Sen ett litet tips blanda 2 drinkar med protein & havregryn & ta dessa innan & efter träningen direkt. Annars om du e rik så köper du VITARGO & blansar med protein.lycka till & ät mkt protein :up:
20 maj, 2009 at 19:22 #461880Anonym anvandareMemberTack för det Hulken! Man kanske skulle köpa in lite protein igen då, är ju ganska smidigt.. ska höra med morsan:|
Men då kan jag i princip skippa proteinet efter träning, och kanske ta en banan eller nått sånt då istället? Och kesella eller slowpro på kvällen? :up:
20 maj, 2009 at 19:35 #461881Anonym anvandareMembernej nej efter passet behöver du fylla på med både protein (vassle) & kolhydrater (vitargo) så fort som möjligt.
slow pro e ett långtidsverkande protein som sitter kvar längre i kroppen & tas därför innan man sover eller som mellanmål.
20 maj, 2009 at 20:05 #461882Anonym anvandareMemberMR.Marcher wrote:nej nej efter passet behöver du fylla på med både protein (vassle) & kolhydrater (vitargo) så fort som möjligt.slow pro e ett långtidsverkande protein som sitter kvar längre i kroppen & tas därför innan man sover eller som mellanmål.
Alright, då är jag med
Men det blir ju en del kcal från proteinet tänkte jag (c:a 110) och då är jag ju uppe i 220kcal från bara proteinet, som i och för sig inte blir sådär jättemycket :p
Då blir det ungefär såhär
*1: Gröt m. mjölk (180kcal) vassle iblandat i mjölken (110kcal)
*2: Skollkäk/ lunch vet inte, men c:a 800kcal?
*3: Vassle 110kcal, banan 200kcal?? (efter snabb googling)
*4: Käk c:a 800kcal
*5: kesella lätt, inte mkt kcal? Äpple, apelsin likn. 50kcal c:a.tot: 2250. detta kanske låter ganska så lagom? Är inte så insatt, men det borde väl vara ganska lagom, vet dock inte vad min grundförbränning är osv heller så..
Tackar för svaren iaf!
21 maj, 2009 at 18:37 #461883Anonym anvandareMemberFlessa wrote:Tack för kommentaren i Matbilder kompisKesellan ligger på 187,5 Kcal / 250 Grams Burk & Banan är såpass enkelt som 1 Kcal/Gram. Så en ”normalstor” banan brukar ju ligga på 120-150 gram & Kcal ungefär.
Kul att se att du ligger i med träningen polarn, går ju riktigt bra det här!Edit, du kan köpa snabba kolhydrater i form av Maltodextrin jättebilligt på MM sports.
MVHÄr bara ärlig
Thankyou! Då vet jag, då känns det ju som jag ligger på ett ganska lagom kcal intag då (under en normal vecka) då jag gör av med vad brukar man säga 400kcal på gymmet? Och en promenad vet jag inte riktigt heller men ja det verkar som jag ligger rätt lagom.. går ju ner i vikt i alla fall så
Tack för svaret!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.