- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2009 at 06:26 #461899Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Verkar ju gå kanon det här!
Kul att du är så seriös med maten!!Tackar för kommentaren!
Ja jag ska försöka gå på lite hårdare med mat & kost nu in i det sista.Mvh Fredrik
28 maj, 2009 at 06:28 #461900Anonym anvandareMemberInsulinus wrote:Jag antar att du körde stela marklyft om det va ett benpass eller va du helt enkelt galen nog att köra både knäböj och sedan marklyft i samma pass. De två jobbigaste övningarna.Bra jobbat hur som helst, även tonfiskburgarna ser fina ut, verkar vara någon innegrej att göra såna här så jag kanske får testa jag med idag.
Nono, inga stela marklyft.. tabbade mig lite & körde benspark innan marklyften, men blev så besviken på böjen så ville ”pumpa ur” lite men det kändes i marklyften
Thanks haha ja det var faktiskt väldigt gott, och lätt att göra.
28 maj, 2009 at 15:54 #461901Anonym anvandareMemberser bra ut kompis :emo-thumb
Nu e det dax att lasta på lite på marklyften, sett dig trän + tränat ihop ngn gång så jag vet att du kan (stark e du) 3 siffrigt nästa gång på marken vill jag se annars får du pisk:P
kör hårt!!
28 maj, 2009 at 15:59 #461902Anonym anvandareMemberRullar på bra här inne, härligt. Hur långt har du kvar med deffen?
Haha, jag tyckte tonfisksbiffarna såg lite missbildade ut, men dom var säkert god.
28 maj, 2009 at 17:45 #461903Anonym anvandareMemberMR.Marcher wrote:ser bra ut kompis :emo-thumbNu e det dax att lasta på lite på marklyften, sett dig trän + tränat ihop ngn gång så jag vet att du kan (stark e du) 3 siffrigt nästa gång på marken vill jag se annars får du pisk:P
kör hårt!!
Tackar kompis! :up:
Hahahaha ja jag drog 3-siffrigt förra passet tror jag, men tog det lite lugnare den här gången, kände att ryggen inte ville med. men nästa gång så.
Är de nån som är stark så är det du hulken!! :up:28 maj, 2009 at 17:47 #461904Anonym anvandareMembernible wrote:Rullar på bra här inne, härligt. Hur långt har du kvar med deffen?Haha, jag tyckte tonfisksbiffarna såg lite missbildade ut, men dom var säkert god.
Ja de känns faktiskt som man börjar komma in i ett system nu.. kanske för att tjejerna börjar bli fina?..
Jag vet inte riktigt men det är nog minst 5kg till som ska bort innan det ser någorlunda ok ut.
haha då skulle du sett hur dom såg ut idag, hade lite för lite fett & stekte i tror jag så det vart mer som köttbullar.. men gott är det28 maj, 2009 at 18:00 #461905Anonym anvandareMemberHejsan förresten.
Idag var det som rubriken lyder tuttar, triceps & mage. Jäkligt bra kontakt idag, trots rättså lätt på bröst-delen (hade ingen som passade heller så)Tuttar
Bänkpress: 20kg * många, 50kg * 8-12 , 55kg * 6-8 2set
Snebänk (smith) : 60kg * 4-7 3set (axeln börjar kännas bättre nu faktiskt)
Hantelpress rak bänk: 20kg * 8-12 reps 3setTriceps
Pushdowns i cc: 110kg * 8-12 3set PB! Mellan varje set så gick jag ner på 20kg o pumpade c:a 15 reps. sedan nere på 80kg * 6-8 reps o så slutade jag på runt 40kg.Pushdowns med handtag, en hand/arm i taget 20kg * nånting (nåra) 10kg * ganska många 2-3set
Pushdowns med rep 20kg * 8-12 3set
Mage
Situps m. vikt (i cc) 10kg runt 12 reps 3set
Körde några vanliga korta situps imellan också.Nu blir det snart en promenad!
Kan redovisa dagens käk också ungefär:
#1 : 1dl havregrynsgröt, en klick sylt 3-4dl mjölk, vassleshake. ~400kcal
#2: Stuvade makaroner & kötbullar, mycket sallad (broccoli mm.) ~6-800kcal
#3: Vassleshake 110kcal
#4: Tonfiskburgare + kryddor 120 kcal??
#5: (kvarstår) kesella lätt m. funlight & kanel, nånfrukt ~200kcalTot: 1630 Rackarns så lite det blev.. Men imorrn blir det skaplig ätardag istället, så kompenserar lite :up:
Trevlig kväll!
28 maj, 2009 at 21:56 #461906Anonym anvandareMemberVad har du för mål i sikte?
28 maj, 2009 at 22:01 #461907Anonym anvandareMemberTobiasJohansson wrote:Vad har du för mål i sikte?Tjena! Jag har väl inget direkt mål, bli mindre liten och mindre klen… Kanske kanske tävla någon gång på kul..
29 maj, 2009 at 23:15 #461908Anonym anvandareMemberHejsan! Har svinat något otroligt idag.. men ska börja bli lite striktare i veckorna nu så en RIKTIG svinardag får man väl kanske ha. :p Funderar på om jag ska lägga mig på ~1600kcal nu i 1-1,5vecka för att toppa formen till studenten (kostymbrallorna sitter lite tajt som ex. :p ) näe, men de kan vara kul att se vad som händer.
Veckan som kommer blir det troligen ingen träning då gymmet har stängt pg.a underhåll. Ska träna hemma med KV då tänkte jag, blir väl typ två, kanske 3 pass + löpning dådå. Har chinsstång mm. så man får väl ligga i med det:up:
O så en lång löprunda varannan dag och en kort (c.a 20min) varannan dag.DAGENS KÄK:
#1: 1dl havregrynsgröt + 3-4 del mjölk, 1 vassleshake ~405kcal
#2: Skollunch , potatismos & makaroner, sallad mm. ~800kcal (kan lika gärna vara 5-700 också, men vi säger sådär)
#3: Vassleshake 110kcal. en bulle, såndär kanelkrans, en ganska stor bit, + en bit toscakaka. + lite godis mm. (säkerligen 500kcal?)
#4: Ost & räkpaj + sallad 6-800kcal.. om inte mer.
#5: Gooooooooodis + chips + caschew nötter (onyttiga varianten) MINST 500kcal
#6: Kesella lätt + funlight 187 kcal tror jag det är.
#7: Solero glass, skitgod m. bara 99kcal :emo-thumbTot: 3401 kcal 😮
29 maj, 2009 at 23:25 #461909Anonym anvandareMemberdu har rätt att träna på safirens gym i trosa det vet du???
sportsclub!!29 maj, 2009 at 23:31 #461910Anonym anvandareMemberMR.Marcher wrote:du har rätt att träna på safirens gym i trosa det vet du???
sportsclub!!Ja det vet jag, det kanske man skulle testa, men kan vara skönt att vila lite också kanske, får se 1gång kanske man skulle prova & köra där.
Har du kört där nått? Har hört att dom nästan bara har maskiner?29 maj, 2009 at 23:39 #461911Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Ja det vet jag, det kanske man skulle testa, men kan vara skönt att vila lite också kanske, får se 1gång kanske man skulle prova & köra där.
Har du kört där nått? Har hört att dom nästan bara har maskiner?stämmer bra det, dom får inte ha vikter där för det ligger en våning upp & golvet eller trosa komuns regler säger nej :what:
Nej aldrig vart där tyckte att skrottis var ett bättre alternativ.29 maj, 2009 at 23:42 #461912Anonym anvandareMemberMR.Marcher wrote:stämmer bra det, dom får inte ha vikter där för det ligger en våning upp & golvet eller trosa komuns regler säger nej :what:
Nej aldrig vart där tyckte att skrottis var ett bättre alternativ.Hahaha jaha okej.
Ja det lär ju vara mycket bättre dåMen tror nog jag tränar lite med KV då, kan bli kul, har ju lite vikter & skit nere i källarn så kanske kör lite med dom om jag blir sugen vilket är ganska troligt :p
29 maj, 2009 at 23:44 #461913Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Hahaha jaha okej.
Ja det lär ju vara mycket bättre dåMen tror nog jag tränar lite med KV då, kan bli kul, har ju lite vikter & skit nere i källarn så kanske kör lite med dom om jag blir sugen vilket är ganska troligt :p
låter bra :emo-thumb
träning imorrn då?? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.