Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,380 total)
  • Author

Tack för råden.. :) får se hur jag gör.. men 12kg för ~1200kr hägrar lite faktiskt.

Tack som sagt!
    mvh :)

Började dagen med lite bilfix.. 8) sedan så hojjade jag ner till gymmet vid 14 ungefär, vadfan? Stängt!.. Öppnar vid 16, så det var ju bara att smida om planerna. Cyklade hem och solade en stund i stället.

Körde rygg,biceps & en skvätt mage idag, egentligen inget nämnvärt pass då det gick äckligt tungt.. men redovisar ändå.

Rygg:

Chins: 4set tror jag gjorde 12som mest…
    Stångrodd:(typ första gången jag kör denna): 3-4set, 50kg * 10 som mest tror jag.
    T-bar rodd: 3set lätt…
    Latsdrag, modell skitsmala: 4set m. 50kg * 12 som mest
    Enarmsrodd i CC, från undre trissan: 80kg * 6 som mest, 4-5set

Biceps:

Ez-curl 20kg (+stång) 3-4set med en 12a som bäst.
    Sittande hantelcurl (väldigt pinsamma) 6set
    Sittande hammercurls 1set (varvade med sittande hantelcurl.

God kontakt, och tror det är så man får rikta in sig på att köra nu när man inte har så mkt energi till passen, helt ok pump i armarna iaf :up:

Mage

Bar none: 3-4set * typ 4 reps i varje :(

Käkat har jag också gjort..:
    #1: 2mackor, en m. smör, ost & skinka på, en med skivat ägg & kaviar på. vassledrink.
    #2: En hel avocado med köttfärs i.
    #3: 2st mackor med smör, ost/skinka på
    #4: vassledrink
    #5: Falukorv & makaroner, ketchup, sallad
    #6: Glass & jordgubbar
    #7: (kvarstår) kesella lätt + funlight, ev. lite jordgubbar i.
    #8: Kanske blir nån macka eller så senare.. får se.

Gårdagens käk:

Dagens efterrätt

Bra slitet i sommarvärmen, 12reps i chinsen ska du ändå vara nöjd med! Vad tyckte du om stångrodden? Den kan vara lite lurig i början och lite knepigt att få bra kontakt i latsen.
    Men knepet är att dra stången mot naveln och inte brösten. Jag får iaf grymt mycket bättre kontakt då! :emo-thumb

Maten ser skitgod ut, finns väl inget somrigare än glass med jordgubbar. :P

Tack å tack, ja men det borde gå lättare egentligen.. men får skylla på värmen :D

Jodå stångrodden kändes bra, har ju kört liknande med Ez-stång, men detta var minst lika ”skönt”, ja man kan ju inte lasta på så tungt om man skall utföra övningen rätt heller, testade lasta på lite mer, men då stod jag mer raklång istället :p

Hehe nej fyfasen vad fint det är med glass o jordgubbar..

Ben & axlar idag, på rekordtiden 25min :p det säger väl det mesta?
    Men ganska bra pump i alla fall. Har haft/har lite ont i ryggen på sistone, och kom idag fram till att det kanske var pg.a sittande benpressen, så sket i den.. så får vi se om det blir bättre.. då fick man ju något vettigt gjort iaf :p Aja här är passet:

Bones:

Sittande benpress. 1set (sen hoppade jag över denna övning. :p)
    Liggande benpress (man ligger på rygg, vanlig standard grejen) hade en 25kgs vikt på varje sida, blev runt 8-10reps i 4set.
    Benspark: typ 5set med 60kg * 8 som mest.
    Ham. curl: 4-5set med 45 * 10 som mest.
    Körde vader varvat med axlarna också, vadjuck *kv

Axlar:

Flies (varvat med vader) 7kg * 10 som mest.. ganska många set..
    Drag till haka m. rep. med fokus på god kontakt 40kg * nånting som mest
    Rotatorcuffar i cc 2set, rotatorcuffar med hantel typ 5set

Ja ungefär sådär såg passet ut.. nu kommer lite bilder.

Frukost, lunch middag tänkte jag skriva.. men då skulle det nog bli lite galet kanske =D, jag menar ljuga ska man ju inte.. =P men en hel del av detta har det blivit idag iaf. Vikten på bilden är 66kg, och jag tror nog inte formen blir så mkt bättre än sådär.. men ska försöka hålla mig under 70kg över vintern också har jag tänkt.. jävlar vad cardio det kommer bli kan jag säga redan nu :p men ska inte upp till några 83kg igen iaf..

Ha en trevlig kväll!

Flessa wrote:
    Ben på 25 minuter? Herrejävlar kompis, då måte du kämpat snabbt. Jag själv hinner ju inte ens första övningen på dessa minuter knappt ;)

Haha! ja idag gick det bra fort.. :p

Bra slitet as always här! Dom där kanelbullarna ser livsfarliga ut, det är ju fysiskt omöjligt att låta bli att sätta i sig en halv plåt bullar när de precis tas ur ugnen.. :D

Tommy Ivarsson wrote:
    Bra slitet as always här! Dom där kanelbullarna ser livsfarliga ut, det är ju fysiskt omöjligt att låta bli att sätta i sig en halv plåt bullar när de precis tas ur ugnen.. :D

Haha tack as always :D
    Haha.. ja inte fan är det lätt att låta bli.. men jag åt faktiskt bara en.. vet inte vad det är med mig :| lär bli ett par två till ikväll.. :P

Freppazz wrote:
    ja inte fan är det lätt att låta bli.. men jag åt faktiskt bara en.. vet inte vad det är med mig

Bra karaktar kallar jag sånt! :emo-thumb

Haha flessa gick det inte att lura iaf ;)
    nej men en,uno, ein, bulle blev det bara faktiskt.. och så en till nu ikväll då, men annars så. :p

Tog en timmes promenad ikväll också, så kom hem nyss.. gick och köpte en trisslott, sa att jag ville vinna en miljon. Men det blev ju inget.. ska det vara så? :(
    Jaja, ska köpa en trisslott i veckan nu framöver.. plötsligt händer det (kanske) =P

Tungt så in i h… idag, men det är ju bra, inga nämnvärda vikter dock.. körde på 40kg i smallbänk och det höll på att gå lite halvilla… :p

boobies

Dips: 15,8,*,* X KV (**= minns inte)
    Hantelpress m. lutande bänk: 3-4set, 20kg * 10 som mest..
    Bänkpress smith: 3-4set, 50kg * 6 som mest

triceps

Smallbänk: 40kg * 8-12 som mest, 2set tot.
    liggande pushdowns.. vet inte vad dom kallas.. man ligger på en bänk och har en rak (/ez-stång) över huvudet och kör pushdowns typ.. vet inte vikten riktigt, men ganska många set. Ny favvoövning.
    Hantelkickbacks typ 3kg * 100- bra pump iaf.. :p
    Pushdowns med rak stång 3-5set 40kg som mest.

Mage

Bar none 4set eller ja.. 3,5 var det väl egentligen. kändes bra iaf :up:

Snart blir det pannkaka och vetaranbilsträff

Trevlig kväll!

Kan bjussa på lite bilder idag med som jag tagit.. fick hem min beställning av protein idag också.. tror nog det lär räcka ett tag? :D bör man förvara proteinet svalt eller så? (är ju inte så lätt nu direkt..) jaja lite bilder:

Gårdagens käk:

Syns nog dåligt.. men är iaf två harar som jag såg på kvällspromenaden igår eller nej fan 8) så menar jag. hihi.

En liten mask.. jätteliten jag vet, men helt opumpad..

Lilla beställningen, borde väl räcka över sommarn?:whistle:

Dagsformen

Quote:

Gillar din beställning! Är det 12kg proteinpulver? ;)
    Maten såg god ut den också och formen är det knappast något fel på… :up:

Höll du på att få stången i huvudet i smalbänken lr?

Jajjämen 12kg :D
    Tackar tackar kul att höra inför ätardagen imorrn.. :)

Näe på halsen.. 40kg är ju inte så tungt egentligen, provade att ha tummarna på ”fel” sida liksom..o så tog jag i rätt bra för att få upp stången (var ganska trött redan här) men inte beredd på att det skulle gå så lätt. så det var nära att jag slant. Men ibland är man snabb.. :D

Mors! Efter en helg full av svinande så är jag nu igång igen.. vägde 64kg i fredags morse, i lördagskväll vägde jag 71.. :) nu ligger jag på 66-68ungefär.

Kom till gymmet vid kl 19 idag, hjälpte en polare med hans bil och lite sådär.. blev bjuden på mat som tack för hjälpen = pizza passet tog typ 25min innan dom kom ner och sa att det var dags att packa ihop.. så hann inte köra mage mm. Jävla sommartider :p men blir mage & axlar imorgon, ben onsdag, och tuttar, triceps & mage på torsdag eller fredag. Jaja såhär såg passet ut:

Chins: 4set.. gick tungt idag, men väldigt strikt iaf.
    Stångrodd: varvade denna med chinsen, 50kg * 12 som mest, 3-4set
    Latsdrag: 60kg * 10 som mest, smalt grepp 4set
    Rodd från övre trissan i CC fullmag + extravikt * 20.. 3set
    Rodd från undre trissan i cc 60kg * 7-9 som mest, 3set

Biceps: Ez-curl (stående) med 10kg på var sida gjorde väl runt 10reps i varje sedan drop hela vägen ner till 5kg eller nått… (rakstång)
    Sittande hantelcurl: 9kg hantlarna som mest.. ingen aning om reps, men ganska många..

Skriver upp käket senare för nu är det allsång :D

Över & ut sålänge!

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.