Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,380 total)
  • Author
    Flessa wrote:
    Fan kompis, tveka inte, fixa iordning det egna gymet och kör hårt :D

BLir hardcore som fan ju, du och Undertaker. :buttrock: ;)

Ja det kan nog bli riktigt hardcore om man viger det några dagar.. =D

Ja fyy faan Teppas! Fixa ett hemmagym, har du tillgång till en MIG och lite råmaterial är det ingen större konst att svetsa ihop utrustning (om man har lite svetsvana).

Kör på det, vore skitkul med lite träningsfilmer också! :up:

Och givetvis grattis till ett benpress PB! Pinsamt eller inte så är det ett PB. Alla börjar ju inte med 200kg på släden direkt. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Ja fyy faan Teppas! Fixa ett hemmagym, har du tillgång till en MIG och lite råmaterial är det ingen större konst att svetsa ihop utrustning (om man har lite svetsvana).

Kör på det, vore skitkul med lite träningsfilmer också! :up:

Och givetvis grattis till ett benpress PB! Pinsamt eller inte så är det ett PB. Alla börjar ju inte med 200kg på släden direkt. ;)

Jadå svetsen står i garaget och diverse rör finns också har redan börjat skissa på div. ställningar.. :|
    Kul med positiv feedback nu är man ännu mer motiverad till att börja.. :D

Tack så mycket tommy!

Freppazz wrote:
    Låter bra! ;)

Är det här man anmäler intresse? Brukar häcka på samma gym som Herr Lindberg och träna med Bodymedlemmar låter ju inte fel :)

hagsdoom wrote:
    Är det här man anmäler intresse? Brukar häcka på samma gym som Herr Lindberg och träna med Bodymedlemmar låter ju inte fel :)

Hehe anmäla intresse vet jag väl inte.. alla som vill och kan ska får vara med tycker jag :)
    Ja det vore himla skoj att dra av ett pass med lite medlemmar härifrån ju :up:

Tyvärr så har jag ingen aning om vilken tid och heller inte vilken dag det blir träning, och blir datorlös i imorrn kväll… men det måste ju gå att lösa på något vis. :)

Själv är jag inte i GBG i helgen >_

Gustaf Lindberg wrote:
    Själv är jag inte i GBG i helgen >_

Jaha då har man ”dietat” en knapp vecka nu då och allt känns bra.
    Formen i morse:

Märks att man börjar bli gammal blir bara darrigare och darrigare på hand :D

Ikväll blir det kardio iform av att sparka på en boll.. ska bli skoj.
    Ha en bra dag och trevlig helg!!

Fotbollen gick rätt bra för att inte ens försökt spela på några år (har aldrig spelat fotboll heller för den delen) Råkade dock trampa snett när jag skulle finta en 10-åring :D lite öm i foten nu men de ska nog ha gått över tills imorrn. Men konditionsmässigt så kändes allt ok.

Blev även lite av en ätardag nu ikväll, blev några nävar chips och godis + 0,5l cola. Mitt mål är att försöka sluta med godiset helt.
    Kommer köra axlar nån dag fram över här ska se om jag kan redovisa passet på mobilen annars så är det väl skit samma :p

Över & ut.
    Trevlig helg!!

hemma gym!!!
    Fan va coooolt hoppas man får en inbjudan till freppez hardcore training garage :)
    Låter bra freppe det var faktiskt så jag började, litet garage i hagarna du vet 1 bänk med skivstång 2 hantlar & massa vikter.
    Sommare var det nästan 40 grader varmt där inne & på vintern ja då var det -grader fick elda på nyckeln så den kom in i låset.

Tycker du ska satsa på detta så kan jag komma förbi ngn gång så kan vi göra en bra träningsfilm :emo-thumb

MR.Marcher wrote:
    hemma gym!!!
    Fan va coooolt hoppas man får en inbjudan till freppez hardcore training garage :)
    Låter bra freppe det var faktiskt så jag började, litet garage i hagarna du vet 1 bänk med skivstång 2 hantlar & massa vikter.
    Sommare var det nästan 40 grader varmt där inne & på vintern ja då var det -grader fick elda på nyckeln så den kom in i låset.

Tycker du ska satsa på detta så kan jag komma förbi ngn gång så kan vi göra en bra träningsfilm :emo-thumb

Haha ja självklart det är bara komma förbi framöver och ta ett pass!! Vore grymt :emo-thumb

Fyfan att träna när det är så kallt resp. varmt men det är ju hardcore!! Får stänga av elementet här så blir det liknande :p
    Träningsfilm nästa :bb3:

Kära dagbok.

:p

Hemma från götet lika trevligt som vanligt. Träffade brorsans svärfar som är gammal styrkelyftare han hade tävlat aktivt i 30år tror jag.. helt sjuk snubbe, drack 20-25liter(!!!!) mjölk om dagen, då alltså, nu hade inte tränat på nästan lika länge men hade riktigt grymma maskar på armarna. Sjukt imponerande snubbe.

Tränade igår också, fokus på axlar men körde 2set chins, lite triceps o så också. Gick helt okej.

Imorrn eller kanske ikväll så ska jag börja röja in the basement of PAIN (gymmet) Tar säkert 2dagar att få ut allt skit om man ska köra iväg det också :p Sen så blir det att svetsa div. ställningar på ons/torsdag. Planerar dock att köra bröst där inne imorrn om allt går som jag vill. Måste köpa en stereo också kanske hittar någon i röran där nere om jag har lite tur :p

Det var en liten update iaf :)

Freppazz wrote:
    Imorrn eller kanske ikväll så ska jag börja röja in the basement of PAIN (gymmet) Tar säkert 2dagar att få ut allt skit om man ska köra iväg det också :p Sen så blir det att svetsa div. ställningar på ons/torsdag. Planerar dock att köra bröst där inne imorrn om allt går som jag vill.

Riktigt skönt med eget gym!:up:
    OCH
    Som tur har du inte samma namn som på vårt gym!!
    Garage Of Pain! :D

[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=69561&d=1259788607 http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=69561&d=1259788607%5D

Dock halvfärdigt här på bilden…. fattas en massa grejor på bilden som finns i verkligheten…

Undertaker wrote:
    Riktigt skönt med eget gym!:up:
    OCH
    Som tur har du inte samma namn som på vårt gym!!
    Garage Of Pain! :D

[http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=69561&d=1259788607 http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=69561&d=1259788607%5D

Dock halvfärdigt här på bilden…. fattas en massa grejor på bilden som finns i verkligheten…

Ja verkligen, finns ju bara fördelar med det :up:
    Haha vilken tur namnet är inte spikat här ännu så jag kanske ändrar det, var ju lite väl lika.. :D

Ser ju riktigt bra ut! Nytt och fräsch verkar det ju vara. Dessa grejer som vi har är nog från både 70 och 80 talet skulle jag tro men tror nog det ska funka helt okej. Vi kanske får öppna eget båda två fram över? :p

Frääänt med eget gym :):)

Synd att man bor så lååååångt bort :p

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.