Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,380 total)
  • Author
    Flessa wrote:
    Får hålla med om dipsen här alltså! :D

Sedan har jag en fråga.. Vad fan är vitsen med att ta SlowPro strax efter Kesellan? Lika bra att äta 2 burkar kesella direkt då ju :D

Eller två portioner SlowPro = Mer ekonomiskt. ;)

David Näslund wrote:
    Riktigt bra dips! :emo-thumb

Thankyou mr. big! :)

Tommy Ivarsson wrote:
    Ja men trevlig kväll på dig med Teppas. ;)

Bra dippat och FU-bänkat. Någon speciell anledning till att det blev FU-bänk eller var det bara ett litet infall? ;)

Tack tack Tompa, alltid lika trevligt att höra :D

Ja det var ett litet infall haha, var tvungen att prova och det blev ju ganska så mycket jobbigare än ”vanlig” bänk :p

Flessa wrote:
    Får hålla med om dipsen här alltså! :D

Sedan har jag en fråga.. Vad fan är vitsen med att ta SlowPro strax efter Kesellan? Lika bra att äta 2 burkar kesella direkt då ju :D

Härligt att höra ;)

Ja det har dels med ekonomin att göra + att jag vill lägga mig lite högre på proteinet, så tänkte testa detta :)

Flessa wrote:
    Jaha, ja då är det ju en klar vits med det hela, :emo-thumb

Ja visst :emo-thumb

Tjabba nu tycker jag ni ska vrida upp volymen, trycka på play och luta er tillbaka och njuta av ett rätt lätt benpass from the basement of pain!!

8717178

Inte så samanhängande o sådär men det blev väl rätt ok ändå tycker jag, är det någon (tjej) som skulle vilja ha mitt nr eller så så går det bra att pm:a.

Ikväll ska jag åka pulka.

:D

Kul med en seriös film! Fan va seriös du va i början.. .:D

Passet såg onekligen lite för lätt ut för dig, du borde lassa på ordentligt med vikter framöver. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Kul med en seriös film! Fan va seriös du va i början.. .:D

Passet såg onekligen lite för lätt ut för dig, du borde lassa på ordentligt med vikter framöver. ;)

Haha tack det var kul att höra, då ska du se när jag är gravallvarlig… :D

Jo det var rätt lätt faktiskt men har varken kört böj eller mark/raka mark på skitlänge så började sådär.. :p men självklart ska jag slänga på lite mer framöver.. ;)

Det ser ganska mörkt ut på filmen…
    Är det så i verkligheten oxå?

Undertaker wrote:
    Det ser ganska mörkt ut på filmen…
    Är det så i verkligheten oxå?

Njae inte fullt så mörkt skulle nog haft någon ljuskälla bredvid kameran får försöka fixa det tills nästa gång, men att det bara är ett fönster och en kass lampa i taket gör ju sitt till förstås. :p

Körde lite rygg och biceps idag, har varit igång sen tidigt i morse, för att vara mig iaf :p drog igång vid 9 med en service av en bil, sen direkt efter så vart det till att bygga chinsräcke och en dipsställning det jag vill få fram med det är att jag ätit väldigt dåligt idag så passet blev där efter, glömde ju såklart att fixa en lampa till kameran också men filmade lite från dagens pass iaf.

Körde:
    Chins, stångrodd, hantelrodd, stångcurl ville se om jag grejade 10 reps på 40kg och det gjorde jag (tränar dock lite korsrygg i samma övning.. :D ) sen hantelcurl, avslutade med lite mage men det kom inte med på film. Fick bra kontakt i alla fall men hade ingen ork.

8763458

Trevlig helg!!

Fan va smidigt att kunna redovisa sitt träningspass i en video. :D Sjukt många chins! :up:

Kul med lite posering också. ;) Inget fel på de där klubborna!

Tommy Ivarsson wrote:
    Fan va smidigt att kunna redovisa sitt träningspass i en video. :D Sjukt många chins! :up:

Kul med lite posering också. ;) Inget fel på de där klubborna!

Haha ja det är skönare än att skriva om jag får säga det själv.. :D

Det var kul att höra, klubborna är väl det som ligger före, allt annat tycker jag släpar, ska se om jag kan få till lite nakenposering nästa vecka kanske om jag känner mig på humör :p

VACKERT FREPPA!! Mer video i fortsättningen! :D

Pixi wrote:
    VACKERT FREPPA!! Mer video i fortsättningen! :D

Tack pixi =)
    Jadå det kommer måste träna också haha :p

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.