Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,380 total)
  • Author

Äsch träningen borde komma i andra hand ;D

Kul som fan med filmer!

Gustaf Lindberg wrote:
    Äsch träningen borde komma i andra hand ;D

Kul som fan med filmer!

Haha då går jag ner till ”gymmet” och filmar lite imorrn då, utan träning :D

Kul att det uppskattas! Ska fixa till ljuset ev. prova med en annan kamera så det blir lite bättre kvalité till nästa gång bara.

Har precis tränat lite tuttar & triceps det gick rätt ok.
    Körde:

Dips: 4set varav 3set m. extravikt 15kg som mest (film)

Planbänk: Uppvärmning o skit, sen 80kg * 3 helt död efter dipsen.. så sänkte och körde lite på 70kg o sånt. Avslutade på 50kg * 7-8reps.
    Farsan var med och tränade lite också.. jävla gubbe, han har väl inte tränat på 20-25år iaf men bränner av 10reps på 80kg, fast får trösta mig med att han inte körde dips :p

Snebänk, 2-3set

Sen kördes det smalbänk, skallkrossarn och hantelkickbacks, fick go pump i både tuttar & triceps!

Är lite stressad ska iväg o besikta bilen så film på dipsen kommer upp lite senare :) Glömde filma övriga passet men ska bättra mig tills nästa gång.

Ha en bra dag!!

Gött källarpass än en gång! ;)

Lycka till med bilen nu och se till att få upp filmen snart. :up:

Grym farsa du har med! Reta han ordentligt om han får en grym träningsvärk… :D

Härligt pass! :emo-thumb

Tommy Ivarsson wrote:
    Gött källarpass än en gång! ;)

Lycka till med bilen nu och se till att få upp filmen snart. :up:

Grym farsa du har med! Reta han ordentligt om han får en grym träningsvärk… :D

Tackar tompa ;) fick riktigt fin pump i både tuttar och triceps så det lär kännas imorrn , och bilen gick igenom =D det firades med att köpa ett block, en wire och en kabinhake, tänkte bygga mig en latsdrag/pushdown ”maskin” imorrn.

Haha ja det ska gubben allt få höra i så fall =D

David Näslund wrote:
    Härligt pass! :emo-thumb

Tack din bjässe! =)

Dagens dips då, i första set kör jag på KV, andra 10kg och dom två sista med 15kg i bältet.
    Nu har jag lärt mig hur man får bort allt ljud runtomkring och bara kör musik, men har inte lärt mig hur man klipper av musiken när själva filmen är slut. Någon som vet hur man gör? Använder mig av moviemaker så mycket är väl därför också.. :p

8817817

Dagens käk:

#1: 10gr EAA-XX, 5gr kreatin
    #2: Supergröt (3ägg, 250g keso, 1dl havregryn) 1päron omega-3 , 0,5l mjölk
    #3: Innan/efter träning. 10gr EAA-XX, 5gr kreatin + vassle.
    #4: 2ägg
    #5: Strömming & potatismos, omega-3, 0,5l mjölk och en knäckemacka med ost.
    #6: Funlight kesella och ev. nån frukt
    #7: Slow pro

Har gått och velat hela dagen om vad jag ska träna.. efter mycket om och men (inte riktigt kanske :p) Så blir det i alla fall, framsida lår, bak. axlar, rotatorcuffar och underarmar. Tänkte dra ner till ”riktiga” gymmet lite senare för har inte haft tid att träna när jag brukar (runt kl 15) så siktar på att få i mig lite kyckling och ris nu och sedan träna vid kl 18 :up:

Tog en formbild förut också;

Lunarstorm 3000 :D men nu börjar man i alla fall se, om än lite, konturer iaf.

ReDoViSaR passet senare.

Precis, syns mer på magen nu! :)
    Kör hårt på passet nu!

Gött! Håller helt och hållet med om att dina raka magmuskler tittar fram mer och mer! :up:

Kul att höra att man kanske inte bara ser det man vill se.. fast man vill ju se mer såklart, men tycker detta är en lagom takt på deffen, helt klart :p Tyvärr är jag inte riktigt så opti som jag vill vara men det funkar ju så vafan, man måste ju leva lite också :)

Dagens pass:

Frontböj:
    6set varav 2set på 40kg * c:a 8 reps
    Och 3set på 50kg * 5

Kändes som satana då jag inte kört frontböj på länge! Riktigt go pump redan här.

Benspark:
    Stegrande vikt upp till 70kg där det vart 5reps i 3set.

Kryssdrag i cc:
    typ 5set

Drag till haka m. rep i cc:
    Vikt nr. 7 av 11 som mest c:a 5 reps. (stegrande vikt här med)

Sedan kördes rotatorcuffar och lite sådär med.

Sjukt mkt folk på gymmet trots att jag tränade lite senare än vanligt.. nä det här var allt sista passet på det gymmet. Ska se till att bygga en cable-cross maskin här hemma fram över sen finns ju allt man behöver. Latsdrag/pushdown maskinen täntke jag bygga imorrn :p

Nu blir det lite funlightkesella och frukt

Var tänkt att jag skulle träna idag, men känner mig allmänt seg i kroppen, så blir troligen vila. Siktar på att köra rygg/baksida lår och biceps eller axlar och vader imorrn istället, så det blir träning både fredag och lördag, ifall jag inte får något ryck ikväll… :p

Ha en bra dag!! P.s har riktgt go träningsvärk i framsida lår sen i tisdags.

Bra pass där!!
    Kör hårt med bygget av hemma gymmet :emo-thumb

David Näslund wrote:
    Bra pass där!!
    Kör hårt med bygget av hemma gymmet :emo-thumb

Thanx buddy!! ;) du får passa dig nu så jag inte kommer ifatt dig och dina monstervikter… men det är nog ingen risk :up:

Ibland är fan adhd en tillgång..

:p

Blev ett sjukt härligt axelpass i källarn nu på kvällskvisten. Go kontakt så in i bomben, kanske vilar imorrn istället och kör rygg på lördag.. Vidden släpar ju nått grönjävligt!! men det kommer.. hoppas jag..

Man lurar sig lite på ljuset i filmen också.. det lyser mer åt höger så vänstersidan ser större ut… det var väl allt.

8892886

Sa ju nått om nakenposering förra veckan också.. blev en liten skymt av formen på slutet…

Trevlig kväll!!

Viewing 15 posts - 1,126 through 1,140 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.