Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,380 total)
  • Author

Har du ADHD?

Riktigt kul med träningfilmer iaf! Formen är det inget fel på heller, du har ju verkligen utvecklats bra sedan du drog igång journalen!

Tommy Ivarsson wrote:
    Har du ADHD?

Riktigt kul med träningfilmer iaf! Formen är det inget fel på heller, du har ju verkligen utvecklats bra sedan du drog igång journalen!

Nej det var ett dåligt skämt bara.. :) hehe

Kul att höra! 😮

Tränade lite rygg idag med en barndomskompis, tränade i ”vanliga” gymmet, gick väl sådär.
    Fokus på rygg & bak. lår.

Körde iaf:
    Chins:
    KV*5
    KV + 15kg * 5. 2set
    KV * nånting

Raka mark:
    50kg * ~10reps 3set

Bak. lår curl:
    3set 5-8reps

Sen så körde jag lite sittande rodd och nån mer övning, blev lite allt möjligt kändes det som :p

Ska bättra mig med redovisningar fr.om nästa vecka, ska även börja köra lite seriösare till fail osv.

Trevlig helg!!

Har du någon tanke på att bara träna i källargymmet eller kommer du behålla gymkortet också och variera?

Det går ju att fixa ett funktionsdugligt hemmagym men man får ju investera en hel del pengar i början då! Men det går…. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Har du någon tanke på att bara träna i källargymmet eller kommer du behålla gymkortet också och variera?

Det går ju att fixa ett funktionsdugligt hemmagym men man får ju investera en hel del pengar i början då! Men det går…. ;)

Njae tanken är väl att bara träna i källargymmet, tror jag har några månader kvar på gymkortet bara så sen blir det nog bara träning här hemma. Förvisso så är det väldigt skönt att komma iväg lite ibland också, men alla gånger jag tänkt så så har det varit fullt med folk på gymmet och man har inte fått något gjort i princip :p

Tanken är väl att jag ska börja köra lite mer basövningar såsom knäböj, marklyft och bänkpress, och sedan ”komplettera” därifrån, funderar på att ta efter Andreaz Engströms schema och testa hur man svarar på det, kommer inte ihåg riktigt hur det såg ut nu i huvet men det var ett rullande schema med chins var och varannan dag, stod i body iaf, vidden släpar ju rätt duktigt på mig så tror nog att det skulle funka bra.

Hehe ja det kostar ju verkligen om man ska ha hallt nytt, men latsdrag-”maskinen” som tillkom här senast gick på 150 spänn eller något så det tycker jag var fullt överkomligt :p hehe.

Bröst & Triceps.[/b]

Körde i princip alla set till fail idag, riktigt skönt pass, lär kännas imorrn!
    Det mesta finns med på filmen som jag håller på att klippa ihop just nu, tar c:a 40 min innan den är upplagd på nätet bara.

Det som inte kom med i filmen:
    1set chins @ 5reps
    Skallkrossarn 20kg * max
    Incline hantelflies 1set

Passar på att varna för lite otäcka scener också, körde ju till fail som sagt, själv, på 70kg (~kv) i bänk, jaja det syns i filmen.. lillfreppazz klarade sig iaf :p

Oooh, du vet hur man bygger upp en spänning iaf. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Oooh, du vet hur man bygger upp en spänning iaf. ;)

Kul att man kan göra det spännande för någon :p

Här är filmen iaf:

8972388

Grymt bra slitet med dipsen där din envise jävel. :up:

Du såg ut att lösa det där med skivstången på bröstet utan några större bekymmer med, såg riktigt enkelt ut. Behövs ingen passare här. ;)

Tommy Ivarsson wrote:
    Grymt bra slitet med dipsen där din envise jävel. :up:

Du såg ut att lösa det där med skivstången på bröstet utan några större bekymmer med, såg riktigt enkelt ut. Behövs ingen passare här. ;)

Haha tack du store björn :D
    Jo det gick faktiskt över förväntan att göra sådär, är så van vid att ha passare nu så tänkte inte på att jag inte hade någon.. :p

Vilka Rockyvideos!! :D

Pixi wrote:
    Vilka Rockyvideos!! :D

Haha det måste man ju bara tolka som positivt.. :D
    Fast du kanske menade rookie? :p

Framsida lår & Mage eller nått sånt.[/b]

Äckligt dåligt pass idag ! blää. Körde frontböj, väldigt lätt och kände att korsryggen började ömma som fan, provade ett set till men gjorde fortfarande ont, gav mig på lite benspark men den kändes inte heller bra, måste bygga om den lite tror jag men det ska nog gå att lösa.

Så det ni ser på filmen är i stort set hela passet, körde lite utfall med hantlar och typ 2set mage också bara.

Träningen denna vecka lutar åt att det blir rygg & baksida lår och ev. vader på torsdag och axlar, biceps och mage på lördag.

Var ett tag sen jag skrev något om käket men det ser i stort sett ut likadant varje dag, vilket är som följer;

250g keso mini
    250g kesella lätt
    En skvätt funlight
    5-6ägg
    EAA-XX ~20gr
    Vassledrink
    Nightpro
    0,7-1 liter mjölk
    2gr omega-3
    1dl havregryn
    1äpple
    1apelsin
    Middag i form av pasta/potatis/ris/liknande. med kött/fisk/fågel eller mittimellan till.

Ingen aning om kcal egentligen men jag blir mätt på detta så det borde väl vara mellan 2000 och 2200kcal iaf. Ska väga mig nåndag också och se om jag gått ner nått eller om man får dra ner på något :p

Edit; Filmen verkar ta tid på sig så den kommer upp lite senare.

Trevlig kväll!!

Både vimeo och jag var lite trötta igår :p men här är den lilla filmen från gårdagens pass:

8999906

Vila idag & troligen rygg imorrn, ha en bra dag!

Hoppas det känns bättre i korsryggen nu.. :)

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.