- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 januari, 2010 at 13:33 #462754Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hoppas det känns bättre i korsryggen nu..
Tack så mkt Nu känns det bättre, men är fortfarande stel och konstig men hoppas att det ger med sig helt snart, det skulle inte göra något för benen behöver all stryk dom kan få..
28 januari, 2010 at 17:35 #462755Anonym anvandareMemberBlir nog dåligt med träning resten av veckan, jobbat idag och jobbar nu över helgen så lär vara rätt allmänt seg i kroppen framöver. Men det blir ju mycket kardio istället så det är ju positivt :up: käket ser ut ungefär som vanligt, bara att jag äter ute istället så kanske ligger något högre på kcal än vanligt men å andra sidan går man ju hela dagarna så det jämnar nog ut sig . :p
Träningen går ju lite si å så nu mer men så är det ju med vad man än gör.
Troligen så ska jag börja fajtas här i februari också så då blir det en annan typ av träning.. skulle tippa på att det blir en 3-4 fajtpass i veckan, så kanske kompletterar med 1-2styrkepass bara beroende på hur seg man är och sådär. Är ju perfekt för sommarformen hur som helst28 januari, 2010 at 18:00 #462756Anonym anvandareMemberHar du fått jobb nu frutte ? vart då nånstans ?
Grattis i så fall!28 januari, 2010 at 18:06 #462757Anonym anvandareMemberMarcus Wikström wrote:Har du fått jobb nu frutte ? vart då nånstans ?
Grattis i så fall!Tjena mackan hehe tack tack.
Fast det är bara på timme tyvärr och nu när det kom så mycket snö så var det dags att skotta igen.. är uppe på hustak i södertälje och skottar28 januari, 2010 at 18:23 #462758Anonym anvandareMemberSkottning måste ju räknas som grymt bra helkroppsträning så du får dispans från gymmandet.
Det bästa med dina filmer nu är att man får se sjukt många coola miner…
28 januari, 2010 at 18:42 #462759Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Skottning måste ju räknas som grymt bra helkroppsträning så du får dispans från gymmandet.Det bästa med dina filmer nu är att man får se sjukt många coola miner…
Haha vilken tur jag har Tack så mycket tompa
Jo det tar fan mer på kroppen än vad man tror.. blir ju trots allt några ton om dagen man flyttar på hehe.Haha. Jag kanske kan filma lite från skottningen också
Sitter och överväger om jag ska gå ner och köra ett pass.. men blir det något så blir det nog imorrn i så fall, för på lördag ska jag nog va full + jobb på söndan, får se hur det går
1 februari, 2010 at 18:00 #462760Anonym anvandareMemberJobbar och såntdär nu med men det flyter på rätt bra.. går runt och lyssnar på bandit hela dagarna och får lite gjort tror jag Träningen blir lidande tyvärr men skulle tippa på att det bara är någon dag kvar. Äter skräpmat och tårta (chefen bjuder) men formen börjar bli rätt OK faktiskt, blir ju trots allt en del gående.
Hoppas på att få till något pass framåt helgen, om jag är ledig, vilket jag hoppas. Å andra sidan så är lite stålar aldrig fel.
Över & ut.
Trevlig kväll!!
2 februari, 2010 at 17:37 #462761Anonym anvandareMemberHar ingen träning att redovisa så får väl bjucka på lite bilder istället.
Sommar & glass, längtar en del faktiskt..
Utsikten på el jobbo, helt ok.
Sommarn känns ganska avlägsen..
..Sommarformen också..
Massa annat skit som ska vara klart till sommarn..
Ska vara inomhus imorrn i alla fall, blir lite rivningsarbete osv så det sliter ju en del på kroppen det med. Verkar som att det ska komma mer jävla snö imorrn också!! Blää.
Är sjukt sugen på att träna men varken knoppen eller kroppen har ork till det så det blir helt enkelt vila och osunt ätande tills det är slut med jobb.2 februari, 2010 at 20:03 #462762Anonym anvandareMemberÅååh vad glassugen jag blev nu!
Ser ut som ett roligt motorprojekt också, lust att berätta några hemligheter där?
2 februari, 2010 at 21:23 #462763Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Åååh vad glassugen jag blev nu!Ser ut som ett roligt motorprojekt också, lust att berätta några hemligheter där?
Haha ja en glass eller tre sitter aldrig fel.. får nog bli lite sånt i helgen
Jo det kan nog bli riktigt roligt, har inga hemligheter för dig tompa så självklart berättar jag Det är till min gamla bmw som väger 900kg.. siktar på 400hk på hjulen. Vill köpa ett vettigt styrsystem, en laptop och en annan diff/bakvagn sen så har jag det mesta för att det borde hålla någorlunda Har ett gammalt styrsystem ligger som jag byggde i plugget som kanske monteras tillfälligt i sommar om man vill åka med lite laddtryck..
2 februari, 2010 at 21:33 #462764Anonym anvandareMemberFreppazz wrote:Haha ja en glass eller tre sitter aldrig fel.. får nog bli lite sånt i helgenJo det kan nog bli riktigt roligt, har inga hemligheter för dig tompa så självklart berättar jag Det är till min gamla bmw som väger 900kg.. siktar på 400hk på hjulen. Vill köpa ett vettigt styrsystem, en laptop och en annan diff/bakvagn sen så har jag det mesta för att det borde hålla någorlunda Har ett gammalt styrsystem ligger som jag byggde i plugget som kanske monteras tillfälligt i sommar om man vill åka med lite laddtryck..
Sitter själv och äter kladdkaka och grädde just nu så jag känner mig rätt nöjd själv.
Låter som en riktigt kul projekt, vet inte om detta blir OT men är det bana eller stripp som gäller?
Våran käre Sammy här på forumet har ju ganska bra koll på BMW så du får väl försöka utmana honom..
3 februari, 2010 at 17:14 #462765Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Sitter själv och äter kladdkaka och grädde just nu så jag känner mig rätt nöjd själv.Låter som en riktigt kul projekt, vet inte om detta blir OT men är det bana eller stripp som gäller?
Våran käre Sammy här på forumet har ju ganska bra koll på BMW så du får väl försöka utmana honom..
Låter inte dumt alls det..
Trevligt med lite OT ibland Tanken är väl mest bana/lite kvällsaktiviteter men vore ju helt klart kul att få till en låg tolva på strippen…
Haha oj, det är nog bara glömma redan nu för min del, skulle nog inte ha en susning mot honom tyvärr.
Snart dags för lite träning, tänkte köra överkropp, 2set * maxreps på varje övning. Lär gå åt helvete men det kommer kännas bättre psykiskt
3 februari, 2010 at 18:50 #462766Anonym anvandareMemberPasset gick bättre än väntat faktiskt, blev lite si å så med det där 2 * max dock, men körde bara 2set iaf :p körde:
Chins:
KV * 9
KV * 6-8Bänkpress:
40kg * 20
60kg * ~12Stångrodd:
40kg * 15+
50kg * ~15Militärpress, bakom huvud, stående, med stång:
20 * 20
40 * 8 typ.Dips:
KV * 10 2setSnebänk, hantlar:
20kg * ~10 2setSedan så kördes lite annat, bl.a baksida axlar och nått mer. Gick helt ok hur som. Blir nog underkropp i helgen om inget annat kommer imellan
Trevlig kväll!!
3 februari, 2010 at 22:08 #462767Anonym anvandareMemberFint där! :emo-thumb
4 februari, 2010 at 02:11 #462768Anonym anvandareMemberOj, ett träningspass trots snöskottandet.
Bra kämpat iaf! Känner du dig tröttare av jobbet eller gick det lika bra som under perioderna utan snöskottande?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.