Freppazz Träning.

Home Forums Dagböcker Freppazz Träning.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,380 total)
  • Author
    David Näslund wrote:
    Fint där! :emo-thumb

Thanx buddy! :)

Tommy Ivarsson wrote:
    Oj, ett träningspass trots snöskottandet. ;)

Bra kämpat iaf! Känner du dig tröttare av jobbet eller gick det lika bra som under perioderna utan snöskottande?

Abstinensen du vet… :p

Tack så mkt, jo jag känner mig rätt mkt tröttare men hade det ganska lugnt igår så fick bli ett pass, känns som man börjar komma inte lite i det också nu faktiskt, äntligen :p

Satans jävla skit.. jag blir ju aldrig sjuk. Men nu har jag visst blivit det. Var busschaufför hela natten så formen var rätt OK i morse iaf ;)
    Pimplar blåbärssoppa och youghurt för hela slanten, håller mig flytande idag så att säga.
    Var ju tänkt att jag skulle träna men det är ju bara glömma.
    Hoppas man är frisk tills på måndag iaf.

Urk…. Men blåbärssoppa är gott!
    Krya på dej!

Pixi wrote:
    Urk…. Men blåbärssoppa är gott!
    Krya på dej!

Hehe ja det är det ju faktiskt :)
    Tack så mkt pixi :)

Krya på dig nu crazy busdriver! :up:

Tommy Ivarsson wrote:
    Krya på dig nu crazy busdriver! :up:

Haha tack så mkt tompa! :)

Känns bättre nu faktiskt, har gått ner 5kg sen i fredags dock men det är ju bara vätska, idag känns det som att man kan börja äta lite mer normalt igen i alla fall.
    Ska försöka få till ett pass senast framåt onsdag :)

Har ju ”dietat” väldigt ofrivilligt sen i fredags, så knäppte en bild på formen. Ingen vidare bild som vanligt men ungefär samma vinkel osv. som det brukar vara på dom andra… så en del har ju hänt.. bröst & mage har tajtat till sig rätt bra om jag får säga det själv. Men fyfan vad jag ska äta när detta väl ordnat upp sig… :P (förhoppningsvis imorrn)

Ha en bra dag!

Hehe, bra där Freppa! Ät ordentligt sen!
    Snygga fillingar föresten ;)

Ja man ser tydligt att magen krympt! Eller iaf att vätska har försvunnit och allt framträder mycket tydligare.

Ta en ny bild om ett par dagar så man ser skillnaden. Kan bli intressant! :up:

Pixi wrote:
    Hehe, bra där Freppa! Ät ordentligt sen!
    Snygga fillingar föresten ;)

Haha tack Pixi, jadå det kan jag lova dig att jag ska…
    Tack igen, jo lite sportiga är dom väl.. syns gör dom ju iaf :p

Tommy Ivarsson wrote:
    Ja man ser tydligt att magen krympt! Eller iaf att vätska har försvunnit och allt framträder mycket tydligare.

Ta en ny bild om ett par dagar så man ser skillnaden. Kan bli intressant! :up:

Framåt helgen så ska jag se om jag kan slänga upp några bilder.. om jag vågar, känns som jag kan äta en hel häst just nu.. :P

Fast[/b]FÖDAAAA[/b]

Jäklar så fint. Ingen träning att redovisa direkt mer än att jag kollade på en film som var 3h.. rätt jobbigt faktiskt! :p

Har ätit fint idag i alla fall, lågt på protein o sådär men det ändrar vi på imorrn.
    Blev drygt 1,5liter youghurt & 5mackor med ost och skinka på samt 2 tortillas med köttfärs och div. annat i till frukost, typ 2000kcal :)

Sen så blev det ett ägg, en knäckemacka och lite köttfärs senare. O så fisk & potatis till middag. Känner mig fortfarande bottenlös men får nog hejda mig nu tror jag om inte detta ska spåra ur alltför mycket :p

Jobb imorrn i alla fall då får man lite struktur på det hela igen.
    Och på torsdag ska det fan i mig bli lite träning också! Känns benen fräscha så kör jag troligen dom beroende på om det är skottning eller istapps – borttagning som gäller på jobbet. Annars blir det väl överkropp ;)

Träningssuget är på topp i alla fall och när allt skit väl är över så är det järnet som gäller mot beach -10!!

Filmen lät riktigt jobbig ;) hehe.
    Men skönt att du kan börja äta o komma tillbaka! HEJA!

Pixi wrote:
    Filmen lät riktigt jobbig ;) hehe.
    Men skönt att du kan börja äta o komma tillbaka! HEJA!

Haha jo det är lite jobbigt att sitta still så länge faktiskt.. :p
    Jo igår kändes det riktigt bra.. i morse så fick jag knappt i mig något käk så det var bara skippa jobb och allt vad det heter, men imorgon så ska nog allt vara som vanligt igen hoppas jag.. :)

Otroligt tråkigt att bara sitta hur som helst. Men har letat fram Metallica – load album och sen så är det ju snart dags för en 3-timmars film till. Sen ikväll så är Ralf Gyllenhammar med i dom kallar oss artister, sedan 2 fast and 2 furios på 6an efter det.. så tv- tablån börjar sitta iaf :D

En riktig goding från Load album:

[youtube=Mbvs9FNcjRI]

Tog en bild på en arm (min) förut också, fattas lite blodådror och triceps men det är på gång… :|

BACK ON TRACK![/b]

Riktigt bra flyt med det mesta i dag och antalet toa-besök halverades :emo-thumb Det firades med ett träningspass, helkropp:

Chins:
    KV * 12-13
    KV * 9

Militärpress, stående, bakom nacken:
    40kg * 7
    40kg * 5

Dips:
    KV * 17
    KV * 8-12 (lite vila från första setet)

Raka marklyft, ståendes på pall:
    40kg * 10
    50kg * 10

Hantelpressar (tuttar) rak bänk:
    20kg * 10-15
    ~28kg * 6

Kabelrodd:
    45kg * 8-12 2set Kontakt satan!

Benpress:
    Pålagd vikt.
    25kg * 10
    50kg * 10

Sedan så kördes det lite baksida axlar, och drag till haka (underifrån) samt något set latsdrag bara.

Käket idag ser ut såhär:

#1: ~4dl yoghurt, 2mackor.
    #2: Lunchbuffé :P Nötbiff, potatis, och 2glas mjölk + fruktsallad.
    I samband med träning; EAA , efter träning: Vassle & kreatin.
    #3: Pyttipannan med 2ägg & rödbetor(se bild), mjölk till.
    #4: (kvarstår) Funlight kesella, eller keso. Med någon frukt till.

Över & UT Trevlig kväll!

Gött att ha dig tillbaks din tok! :up: Gött chinsat! Vad ligger vikten på nu då?

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,380 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.