- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 december, 2010 at 20:15 #250670Anonym anvandareMember
Men vilka SMÅ bilder…
13 december, 2010 at 21:52 #250671Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Men vilka SMÅ bilder…Farbror ska kanske uppdatera sin 7″ skärm alternativt hämta ut nya – ->
😉
14 december, 2010 at 19:32 #250672Anonym anvandareMemberSam wrote:Farbror ska kanske uppdatera sin 7″ skärm alternativt hämta ut nya – ->😉
Hmm, det är nog läge att hämta ut nya gooooglarna då…skärmen är inget fel på. :p
14 december, 2010 at 19:43 #250673Anonym anvandareMemberTror inte ens att en 40″ skulle hjälpa upp bilderna
14 december, 2010 at 21:31 #250674Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Hmm, det är nog läge att hämta ut nya gooooglarna då…skärmen är inget fel på. :pGober wrote:Tror inte ens att en 40″ skulle hjälpa upp bildernaOkej, farbröderna skall hörsammas och hädanefter blir bilderna ett snäpp större
14 december, 2010 at 21:46 #250675Anonym anvandareMemberDet verkar inte bättre :frust:
Gymmet har nu lanserat öppettiderna fram till nyår och det ser ut som att jag får rätt mycket påtvingad vila de närmsta tre veckorna
Stressade från jobbet för att hinna med ett stresspass på gymmet.
Det blev 40 minuter cardio och 20 minuter baksida lår – liggande/sittande curl – sedan blev jag utslängd.
Känner mig inte alls nöjd.Efteråt tog jag en sväng förbi Ica och efter inspiration från en arbetskamrat inhandlades:
De handskalade lyxräkorna från Koster skulle vara f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-a.
Mumsar på dem nu, känner mig inte lyrisk men de är iaf ok15 december, 2010 at 08:43 #250676Anonym anvandareMemberDen påtvingade julvilan är den värsta vilan!
Mina vila är rätt seg den med… FörkylningsvilanSå FF var bra?
Var du upp och hejjade på någon speciell (med tanke på den bruna handen ) eller bara hämtning inspiration?15 december, 2010 at 11:20 #250677Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Den påtvingade julvilan är den värsta vilan!
Mina vila är rätt seg den med… FörkylningsvilanPrecis!
Faktumet innebär även viss psykologisk terror.
Försökte inbilla mig att det kunde vara nyttigt med dryga tre veckors julvila för att sedan ta nya tag i början av nästa år.
Jo men eller hur, den tanken kändes förträfflig – i ungefär två sekunder.
Du får krya på dig din stackareQuote:Så FF var bra?
Var du upp och hejjade på någon speciell (med tanke på den bruna handen ) eller bara hämtning inspiration?Helt fantastisk och total upplevelse ur alla perspektiv!
Även om det inkluderades en stor del inspirationstankning så visst var jag där av specifik, och inte särskilt opartisk anledning, nämligen för att heja på den:– bruna handens:
– ägare.
På bilden något mindre brun men ack så nöjd15 december, 2010 at 11:25 #250678Anonym anvandareMember– och eftersom det krisar på träningsfronten så har jag – av psykologiska orsaker – prioriterat in kardio idag.
Lyckades pricka av 2h CT på morgonkvisten.
Förhoppningsvis kan jag trolla in ett andra pass så jag kan känna mig väl unnad julbord a la keto15 december, 2010 at 12:26 #250679Anonym anvandareMemberSam wrote:Precis!
Faktumet innebär även viss psykologisk terror.
Försökte inbilla mig att det kunde vara nyttigt med dryga tre veckors julvila för att sedan ta nya tag i början av nästa år.
Jo men eller hur, den tanken kändes förträfflig – i ungefär två sekunder.
Du får krya på dig din stackareJag tänker likadant, kroppen behöver nog detta.
Yeah right! Som sagt, hur bra fungerar dom tankarna…
Men jag gör vad jag med tillfrisknandetQuote:Helt fantastisk och total upplevelse ur alla perspektiv!
Även om det inkluderades en stor del inspirationstankning så visst var jag där av specifik, och inte särskilt opartisk anledning, nämligen för att heja på den:– bruna handens:
– ägare.
På bilden något mindre brun men ack så nöjdAha, du var där och hejja på honom!
Det måste gjort nytta då det faktiskt gick braSam wrote:– och eftersom det krisar på träningsfronten så har jag – av psykologiska orsaker – prioriterat in kardio idag.
Lyckades pricka av 2h CT på morgonkvisten.
Förhoppningsvis kan jag trolla in ett andra pass så jag kan känna mig väl unnad julbord a la ketoGott med julbord, bra med kardio – Avundsjuk på både delarna
15 december, 2010 at 19:11 #250680Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Aha, du var där och hejja på honom!
Det måste gjort nytta då det faktiskt gick braI egenskap av maskot kanske annars har jag dessvärre ingen del i den där bedriften.
Quote:Gott med julbord, bra med kardio – Avundsjuk på både delarnaNåväl, snart din tur att få bekänna färg
15 december, 2010 at 19:14 #250681Anonym anvandareMember…avverkade jag 45 min CT samt 30min rygg/ -pass.
Nu: årets första julbord!
15 december, 2010 at 19:17 #250682Anonym anvandareMemberJag som trodde att det var din hand, den bruna. Blev lite smått konfunderad
Ha det så trevligt på årets första julbord.
15 december, 2010 at 19:57 #250683Anonym anvandareMemberSam wrote:I egenskap av maskot kanske annars har jag dessvärre ingen del i den där bedriften.Snack!
15 december, 2010 at 23:28 #250684Anonym anvandareMemberGober wrote:Jag som trodde att det var din hand, den bruna. Blev lite smått konfunderadHaha inte riktigt va
Quote:Ha det så trevligt på årets första julbord.Mycket trevligt och alldeles för gott!
Albin wrote:Snack!Nja
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.