- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 december, 2010 at 09:47 #250700Anonym anvandareMember
Kan jag också få en sådan där smarrig påse månntro:|?!
21 december, 2010 at 22:58 #250701Anonym anvandareMemberJTrulsson wrote:Helt underbar julklappHär ska du får höra vad som fanns i min:
En påse med valnötter
Zoegas julkaffe
Gravad lax
Hovmästersås
Lökkorv
Löksill
Cheddarost
Någon annan jävla ost
AlladinaskFruktansvärt spännande va?
Då blev nog min påse rätt ok iaf
biffen669 wrote:Kan jag också få en sådan där smarrig påse månntro:|?!Gober wrote:En sådan påse hade i varje fall jag blivit glad förAlbin wrote:Tycker det låter som en helt ok julpresent!Tror de blev nöjda, märkte inte av några tecken på motsatsen iaf
Själv blev jag lite överraskad och tagen på sängen då personalen vid samlingen räckte över en stor godispåse samt en stor:
– julgrupp.
Jag blev lika rörd som den var fin, gulligaDet börjar dra ihop sig nu, bara tre dagar kvar till julafton.
Har hållit mig till vettig kost hittills men det är svårt utan träning som håller suget borta.
Idag blev det emellertid en synd, inbillade mig att jag hade rätt att fira avrundning av diverse göromål på jobbet.
Testade:– gav ingen aha-upplevelse alls = originalversionen är fortfarande obesegrad.
22 december, 2010 at 02:27 #250702Anonym anvandareMemberGodispåse?!
Bild? Innehåll? När skall du sluka den?
22 december, 2010 at 16:03 #250703Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Godispåse?!Bild? Innehåll? När skall du sluka den?
Hahaha jaaa en g-o-d-i-s-p-å-s-e
En härligt praktfull cellofanklädd godispåse som jag ska sluka under julaftonskvällen – alldeles på egen hand …troligen inte24 december, 2010 at 01:08 #250704Anonym anvandareMember[img=http://static.blogstorage.hi-pi.com/photos/alibengali.bloggspace.se/images/gd/1197576993/Briljerande-griljerings-tips.gif]
24 december, 2010 at 01:22 #250705Anonym anvandareMemberHa en finfin jul du med Sam!
[img=http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1889/PreviewComp/SuperStock_1889R-13792.jpg]
24 december, 2010 at 10:19 #250706Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Ha en finfin jul du med Sam![img=http://wwwdelivery.superstock.com/WI/223/1889/PreviewComp/SuperStock_1889R-13792.jpg]
Tack! Klockren bild
25 december, 2010 at 11:42 #250707Anonym anvandareMemberMat, jul-tv, godis och:
[http://www.youtube.com/watch?v=gBZa27b-vEk]
– brasa!
Min favoritplats brukar vara vid spisen (dvs vedspisen, inte den där andra som man lagar mat på) och är i regel självutnämnd förste eldare…till övriga får nog 😮I vanlig ordning blev det alldeles för mycket mat och godis MEN nu är det äntligen över!
Mysigt under just 24/12 men rätt skönt när det är över och allting kan återgå till det normala.Första punkt att se fram mot 2011:
3/1 återgår gymmet till normala tider :yahoo:26 december, 2010 at 16:59 #250708Anonym anvandareMember”Hälften av svenskarna blir missnöjda med sina julklappar” – och många väljer att kränga dem vidare genom auktion eller ren försäljningsannonsering.
[http://www.svd.se/nyheter/inrikes/halften-av-svenskarna-missnojda-med-julklappen_2245435.svd]
Jag skulle personligen inte bli negativt känslosam om någon ville byta vad jag precis gett bort – tvärtom. Jag VILL ju att min gåva ska vara rätt för mottagaren.
Jag gör i regel mitt bästa när jag får för mig att jag vill ge bort någonting, men i brist spåkula tar jag tacksamt emot en korrigering.
Något jag däremot inte skulle jubla över är när jag inser att mottagaren är så rädd för mig att hen inte vågar berätta att presenten inte var toppen, utan väljer att sälja den vidare istället.Sedan har vi individerna som inte vill ha någon traditionell gåva övht utan föredrar kapital i sin renaste form. Dessa antar jag är direkt oförbättreliga och därför undantagna ovan fundering
En vecka kvar till vanlig vardag!
26 december, 2010 at 18:58 #250709Anonym anvandareMemberHar du en viloperiod från gymet nu, eller hur ser det ut? Såg att ditt gym får normala tider den 3/1…
27 december, 2010 at 09:01 #250710Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Har du en viloperiod från gymet nu, eller hur ser det ut? Såg att ditt gym får normala tider den 3/1…Precis, en ofrivillig vila när den behövs som minst, alldeles bedrövligt är det!
Under dagarna tre – julafton, juldag, annandag – moffade jag dessutom för halva SriLanka vilket resulterat i att min ketovana kropp svullnat som en +4,5kg badtunna och jag mår skit (fysiskt), rent ut sagt.
Efter söndagens sömnlösa natt, svettandes nougatpraliner, insåg jag att det får vara nog.From idag är det vettig kost som gäller och jag började dagen med:
– 2h svettigt pulsande i fallande snö.
På fastande mage, även om den inte kändes särskilt fastande :whistle:Morgonpromenad i snö(o)väder är inget förstahandsval men vad göra?!
Skönt när det var klart iaf27 december, 2010 at 10:54 #250711Anonym anvandareMemberMartins rim på paketet:
”När vi grabbar ses på gymmet varje vecka så vill jag se mer.Dina svällande muskler är fina men dom behöver vila när du kommer hem. Därför Martin och Melli : Detta är till er båda.Fast egentligen mest till en av er. God jul från tomten eller kanske Tom Ten Isse. Höu Höu.”
Skrattar lite måste jag erkänna, har Martin en manlig beundrare måntro?
27 december, 2010 at 11:32 #250712Anonym anvandareMemberTjena! Konditionsträning plumsandes i snö är grymt effektivt, sedan tror jag också att kroppen mår bra av omväxling. Man måste inte ha tillgång till fräsiga gymmaskiner för att utföra bra träning, men det underlättar ju förstås. Lycka till med resterande träning tills rutinerna återgår till de normala / mvh Waco
27 december, 2010 at 13:55 #250713Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Martins rim på paketet:”När vi grabbar ses på gymmet varje vecka så vill jag se mer.Dina svällande muskler är fina men dom behöver vila när du kommer hem. Därför Martin och Melli : Detta är till er båda.Fast egentligen mest till en av er. God jul från tomten eller kanske Tom Ten Isse. Höu Höu.”
Skrattar lite måste jag erkänna, har Martin en manlig beundrare måntro?
Det verkar inte bättre, förstår att det fakto glädjer honom enormt
waco3000 wrote:Tjena! Konditionsträning plumsandes i snö är grymt effektivt, sedan tror jag också att kroppen mår bra av omväxling. Man måste inte ha tillgång till fräsiga gymmaskiner för att utföra bra träning, men det underlättar ju förstås. Lycka till med resterande träning tills rutinerna återgår till de normala / mvh WacoTjenixen W!
Jodå, det var rätt jobbigt kan erkännas.
På med grovsulade kängorna bara för att få någorlunda bra fäste och kunna komma framåt
Som omväxling var snöpulsande rätt ok, särskilt efter de lättsamma inomhusdagar som passerat.
Fast som du skriver, träning inomhus är lite lättare och mer tidseffektivt.Tack för lyckönskningarna – Gott Nytt!
29 december, 2010 at 13:16 #250714Anonym anvandareMemberHar fått tillfälle att, trots allt, göra några gympass under mellandagarna = lyckan är total *prisa gudarna*!
Tisdag:
90 min bandpromme + ben.Tog inte i allt vad jag förmådde men det kändes tungt och trögt ändå.
Tar dessa dagar som uppvärmningsdagar. Har som plan att juldagarnas +4,5 kilon, pga , skall vara borta till på måndag.
Ska nog inte vara någon omöjlighet, imorse hade jag blivit av med 2,5 av demOnsdag:
Började morgonen med 90 min behaglig (6 lutning, 5 hastighet) promenad till TV4 samt lite mage. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.