Går det att komma överens med en rumpa?

Home Forums Dagböcker Går det att komma överens med en rumpa?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,433 total)
  • Author

…så avslutades onsdagen med 30 min promme av samma sort som fm + rygg.

Imorgon hoppas jag kroppen är redo för lite seriösare cardio men det återstår att se.
    Nu keso+orbilox+jordnötsolja (efter tre dagars julgrisande är magen tacksam för lite mer okomplicerad kost) :whistle:

Morgonpasset:
    90 min promenad på bandet, lutning 6 / hastighet 5,5.

Lite mage samt den sämre baksidan med raka hantelmark/benpress/hantelutfall mot bräda…klart!

Passet-mellan-morgon-och-kvällspasset-dvs-det-oplanerade-passet:
    120 min bandpromme, varierande lutning och hastighet med 6/6 som max.

Inte jobbigt men lite mör i allt som sitter placerat under höftnivå.

90+120+x antal minuter… känns lite kontraproduktivt, men men… :whistle:

Albin wrote:
    90+120+x antal minuter… känns lite kontraproduktivt, men men… :whistle:

Du har säkert rätt men skönt var det!

Sam wrote:
    Du har säkert rätt men skönt var det!

Säkerligen… :)

Usch, kom till jobbet och hela fikabordet är full i Aladdinaskar, pepparkakor och annat… själv väntar jag på nästa måltid enligt kostschemat. :(

– blev det cirkus 90 morgonminuter på bandet.
    Moderat tempo och ingen lutning pga träningsvärk.

Sedan är jag som sådan att jag anser att det ska finnas tunga skäl om goda vanor ska brytas. Eftersom sådana skäl saknades så blev det även ett em/kvällspass på gymmet.
    15 minuter uppvärmning på bandet och sedan bicep/tricep.
    Det blev jobbigt för lampsladdarna.

Som sista 2010-reflektion kan konstateras att kroppen i sin helhet är lite småöm men mer redo för 2011 än vad den var inför 2010 :)

Nu ska jag greja lite med tvätt och zappa lite, mer komplicerat än så blir det icke!

Så vad finns mer att säga?
    Jo men just! Höll på att glömma:

[img=http://mariahanna.blogg.se/images/happy_new_year_1__1167580840.jpg]Ses nästa år hoppas jag :up:

Albin wrote:
    Usch, kom till jobbet och hela fikabordet är full i Aladdinaskar, pepparkakor och annat… själv väntar jag på nästa måltid enligt kostschemat. :(

Nog för att det är självvalt MEN om drygt 10 timmar sitter du framför en kunglig frukostbuffé, och det är bara början ;)

Sam wrote:
    Nog för att det är självvalt MEN om drygt 10 timmar sitter du framför en kunglig frukostbuffé, och det är bara början ;)

Ursäkta min svenska med bristande utbud/förråd på kraftuttryck, men helvete vad underbart gott/trevligt det skall bli!

Albin wrote:
    Ursäkta min svenska med bristande utbud/förråd på kraftuttryck, men helvete vad underbart gott/trevligt det skall bli!

…sedan ville visst ödet annorlunda, tur att det löste sig till det bättre ;)

Tänk att året började med en lördag, lördag som i vi-unnar-oss-lite-extra-dagen – vilken perfekt början på året! :D

Så, vad unnade jag mig?

Dagens Intag:

En stycken frukostbuffé.

En stycken chicken delifresh special (special = friscobröd = friscopremiär för min del).

En stycken lingonglass, ytterligare en premiärsmak.
    Smakade fräscht för att vara glass, helt ok men jag är tveksam till om det blir fler lingonglassar?

Dagens Uttag:
    Drygt 90 minuter utomhuspromme.

Dagens goda nyhet:
    Har precis konstaterat att jag läst fel på gymschemat, de har inte stängt imorgon guuuuuud såååå sköööööönt *haaaaallelujaaaahhhhh* :worship:

J.v.K wrote:
    den hamburgaren ser otroligt god ut :) nästan hemmagjord! jag har verkligen underskattat max

Nästan hemmagjord???? Nej inte ens nära… :p

Med tanke på premiären: Vad tyckte du om brödet?

Albin wrote:
    Med tanke på premiären: Vad tyckte du om brödet?

Överlägset vanligt hamburgerbröd!
    Äter sällan hamburgare men inför framtiden ser jag ingen anledning att köpa hamburgare med vanligt bröd :p

Sam wrote:
    Överlägset vanligt hamburgerbröd!
    Äter sällan hamburgare men inför framtiden ser jag ingen anledning att köpa hamburgare med vanligt bröd :p

korvbrödbagarens bröd med tacosmak var liknande konsistens och smakmässigt, med den där lilla extra tacohinten… tror du också finner det ok om du gillade frisco.

Viewing 15 posts - 631 through 645 (of 1,433 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.