- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 november, 2011 at 10:31 #251285Anonym anvandareMember
– knäböj
Fyra set med 25-plattorna, djupa.
R: 8 / 8 / 7 / 6Ett set med 20-plattorna, djupa.
R: 15Därefter några set vardera: raka mark med stång, benpress, liggande curl.
Slut, jätteslut.Nu blir det snart lunch och möte med företagshälsovården.
Vi ska diskutera sista utbildningen, av fem, inom området kvalitet/miljö/säkerhet.
Man kan köpa in ett färdigt upplägg men jag föredrar att vara med och planerar för att få det, så långt det är möjligt, så individ/grupp/verksamhetsanpassat som möjligt.
Kan vara rätt roligt men just idag hade det känts som en mer lockande fest att göra en kott-studie ;o)7 november, 2011 at 20:40 #251286Anonym anvandareMember[img=http://muskler.info.flash.kontrollpanelen.se/wp-content/uploads/2009/08/Triceps_brachii-297×300.png]
8 november, 2011 at 07:05 #251287Anonym anvandareMemberAppropå reklam och försäljning:
– inte min typ av bil förvisso men efter att ha sett den där löjliga reklamen skulle jag hellre köpa ett busskort (åka kollektivt är definitivt inte min grej).
– godmorgon!
Rygg/bic heute
8 november, 2011 at 11:16 #251288Anonym anvandareMemberPassionerad kärlek fick jag idag uppleva i samtliga roddövningar, och även med den avslutande T-baren.
Tändningen mellan mig och tokbreda latsdrag var däremot ungefär lika gnistrande het som en solnedgång på Antarktis.
Men vad gör väl det, sammanfattningsvis kändes det rätt braAppropå värdelös reklam, otippat från Rusta:
[youtube=9_Xh_wr4Vo4]
– söt8 november, 2011 at 21:41 #251289Anonym anvandareMemberJag kan, om jag anstränger mig, vara hyfsat trevlig.
Desto lättare har jag för att vara otrevlig. Idag var det busenkelt. Jag hade inte ens klarat att vara trevlig mot betalning.
Hastigt gymbesök efter jobb, gratisvecka, fullt med flip-flop-folk och knepiga avarter som verkar ha fostrats i en grotta.Det kändes i armarna att det var ryggträning under fm men det gick bättre än förväntan. Tänk vad lite ilska kan göra ;o)
– orkar inte med någon kvällsmat, istället blir det en kopp varm chokladprotte, fet – extra fet :p
8 november, 2011 at 22:39 #251290Anonym anvandareMemberSam wrote:– knäböjMen där var ju din, då så. Kommer du överens med den?
9 november, 2011 at 07:31 #251291Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Men där var ju din, då så. Kommer du överens med den?Hyfsat överens med hela kroppen, mer och mer med rumpan men det är en bit kvar till den visat sig värdig fulländad vänskap
9 november, 2011 at 09:49 #251292Anonym anvandareMemberHantelpress, hantelflyes, smithpress, ovan/nedan-flyes i CC, press i maskin.
9 november, 2011 at 11:06 #251293Anonym anvandareMemberJa rusta reklamen va fan i mig bajs dålig!!
9 november, 2011 at 12:53 #251294Anonym anvandareMemberhahahaha, roligaste spam jag sett på länge.
9 november, 2011 at 18:35 #251295Anonym anvandareMemberGober wrote:hahahaha, roligaste spam jag sett på länge.Problem med rövet är aldrig lätt… frågan är bara vem som behöver råd, är inte riktigt med på svenskan där.
9 november, 2011 at 20:55 #251296Anonym anvandareMemberKirchenblad wrote:om du har problem med rövet så försök banta omedelbart eftersom killarna ska inte även titta på dig och behöver råd. köpa eller inte köpa [http://www.lida-sverige.com/bantning-lida-kaffe.html dessa stuff]?Kvällspromme och mage.
Fyra olika magövningar, blir förvånad om det inte känns imorgon.9 november, 2011 at 21:22 #251297Anonym anvandareMember– går till min, sedan barnsben, kvinnliga soulmate
2010-11-10 beslöt hon sig för att fira 20 års jojobantande, inkl eskalerande viktuppgång, med att radikalt ändra livsstil samt kostvanor.
Powerwalks, aktivare vardagsliv, inga rulltrappor/hissar osv.
Så, vad är en hyllningspost utan före/efterbilder?
Nej, just! Så jag har tjatat mig till både bilder och tillåtelse för att kunna göra detta ordentligt så, här kommer before and after:Ett år imorgon och ynka 3hg kvar till målvikt (spring från jobbet så är den saken ordnad :emo-thumb ) – stort fett GRATTIS M!
9 november, 2011 at 21:30 #251298Anonym anvandareMemberDet är faktiskt helt sjukt vilken förändring. Hoppas hon får många kommentarer och mycket cred IRL.
9 november, 2011 at 21:59 #251299Anonym anvandareMemberJa jäklar, det var riktigt bra jobbat. Alltid lika kul att se bilder med sådana förändringar. Hur mycket vikt handlar det om?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.