- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 september, 2009 at 16:35 #219641Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Fyfan, jag försökte köra biceps på det första överkroppspasset (som sista övning), men jag gav upp innan jag ens avslutat mitt första set.
Hoppas allt går framåt nu, och sluta upp med att vara sjuk hela tiden
Lycka till, och kör stenhårt! Skit i alla andra och kör ditt egna race :up:
Det är tyffare än det ser ut! Har sett folk som kör så här innan, och tyckt ”fy fan va mesigt” haha. Men inte längre! :p
Tack så mycket. Ah ska försöka, immunförsvaret som stökar efter körtelfebern. Men jag HAR ju vart frisk ett par dagar nu, valde att vänta lite bara för att komma igång med kosten igen, och vara sådär sugen så man nästan klättrar på väggarna :up:
20 september, 2009 at 19:13 #219642Anonym anvandareMemberJobbiga pass kommer du nog ha framför dig nu! Men jag tror du är envis nog att ta dig igenom, det verkar så iaf!
Och du har lyckats skaffa dig en ”flicka” med…. Ingen skit direkt! :emo-thumb
20 september, 2009 at 19:29 #219643Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Jobbiga pass kommer du nog ha framför dig nu! Men jag tror du är envis nog att ta dig igenom, det verkar så iaf!Och du har lyckats skaffa dig en ”flicka” med…. Ingen skit direkt! :emo-thumb
You got that right :up:
Hehe jao, en vacker dam minsann!
21 september, 2009 at 17:36 #219644Anonym anvandareMemberDagens pass; ”lätt” explosiv överkropp![/b]
Bänkpress
45*10
50*10
55*10
55*10Militärpress
20*10
25*10
30*10
30*11Latsdrag
50*10 – 4 setKabelrodd
50*10 – 4 setHantelcurls
10*10
12,5*10
10*10
10*(tappade räkningen, men minst 10)Skitbra pass! Körde mycket mer explosivt än vad jag brukar köra.. Riktigt gott var det!
21 september, 2009 at 17:38 #219645Anonym anvandareMemberLite bildär;
21 september, 2009 at 17:45 #219646Anonym anvandareMemberHelvete! Jag hade llite småpåsar hemma med malto, i och med att jag köpte en 12kgs säck så hade jag det uppdelat i olika. Jag är nästan säker på att det var malto i en av burkarna, men det var en gammal kreatinburk, och luktade lite annorlunda, så jag tänkte att det berodde bara på burken.. hursomhelst så tog jag typ 1.5 dl av det där, och det smakade rööv.
Vetifan om det var lite kreatin kvar, isf har jag fått i mig en jävla massa kreatin idag. Tror dessutom att det var för gammalt också Lite smått ont i magen nu, men det finns väl inte så mycket att göra.. :what:
Edit; Gick in på toan nu och stoppade ner fingrarna i halsen typ 10 ggr.. Fick mest ut vätska. Känns lite bättre nu..
21 september, 2009 at 17:59 #219647Anonym anvandareMemberBra Niclas! När du kör explosivt kör du långsamt i den excentriska fasen och snabbt upp eller är det explosivt åt båda håll?
Shit, tänk om det var 1,5dl kreatin? Då kommer nog din mage bli lite gnällig ikväll.. haha
21 september, 2009 at 17:59 #219648Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Helvete! Jag hade llite småpåsar hemma med malto, i och med att jag köpte en 12kgs säck så hade jag det uppdelat i olika. Jag är nästan säker på att det var malto i en av burkarna, men det var en gammal kreatinburk, och luktade lite annorlunda, så jag tänkte att det berodde bara på burken.. hursomhelst så tog jag typ 1.5 dl av det där, och det smakade rööv.Vetifan om det var lite kreatin kvar, isf har jag fått i mig en jävla massa kreatin idag. Tror dessutom att det var för gammalt också Lite smått ont i magen nu, men det finns väl inte så mycket att göra.. :what:
Edit; Gick in på toan nu och stoppade ner fingrarna i halsen typ 10 ggr.. Fick mest ut vätska. Känns lite bättre nu..
Haha, ju mer kreatin ju bättre:D
21 september, 2009 at 18:02 #219649Anonym anvandareMemberTommy Ivarsson wrote:Bra Niclas! När du kör explosivt kör du långsamt i den excentriska fasen och snabbt upp eller är det explosivt åt båda håll?Shit, tänk om det var 1,5dl kreatin? Då kommer nog din mage bli lite gnällig ikväll.. haha
Jag körde ganska så långsamt på den excentriska också, men mest explosivt koncentriskt..
Det var nog fan det, mår inte bra alls just nu.. Blev helt sjukt trött helt plötsligt
arne_fan wrote:Haha, ju mer kreatin ju bättre:DHehe, kanske inte typ 50-60 gram! :yikes:
21 september, 2009 at 19:31 #219650Anonym anvandareMemberFyfan, härligt pass Holge! Armen ser riktigt stor ut också, bra jobbat, imponerande! :up:
21 september, 2009 at 20:13 #219651Anonym anvandareMemberFyfan du är helt awesome Niclas! Gymmet idag gick åt helvete, marklyftet t ex, kändes sjukt onödigt att bara lyfta den där stången upp & ner.
Men nu när jag kollat igenom hela journalen, INSPIRATION21 september, 2009 at 20:22 #219652Anonym anvandareMemberN0rd1N wrote:Fyfan, härligt pass Holge! Armen ser riktigt stor ut också, bra jobbat, imponerande! :up:Tack mannen
rohel99a wrote:Fyfan du är helt awesome Niclas! Gymmet idag gick åt helvete, marklyftet t ex, kändes sjukt onödigt att bara lyfta den där stången upp & ner.
Men nu när jag kollat igenom hela journalen, INSPIRATION21 september, 2009 at 20:23 #219653Anonym anvandareMemberser ut o vara jättegrov ju
21 september, 2009 at 20:28 #219654Anonym anvandareMemberCalle Ekman wrote:ser ut o vara jättegrov juDet är jag inte
Fyfan vilken skitkväll.. Säkert spytt ut 1 liter vätska, sen skitit ut 2 liter till.. Känner mig helt tom, och mår illa. Vill bara sova.
21 september, 2009 at 20:31 #219655Anonym anvandareMemberFyfan, det var en rejäl tjocktröja du fick på dig idag på gymmet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.