Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

Home Forums Dagböcker Hoolge startar ny journal! (Ny satsning)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,385 total)
  • Author

Bra pass Holge! Grattis till två PBn också, kul när det går åt rätt håll :up: Riktigt bra sidolyft.

Riktigt grovt :)

Tack ska ni ha :)

Fy fan vad snyggt, Niclas! Med mina 68,3 kg och relativa formnojja är jag klart avundsjuk!

Tack Rasmus! Kul att höra!

Var ett jävla bra pass idag.

(Orkar inte skriva typ 37.5, utan skriver bara 37 isf)

Överkroppspass 1

B1 – Hantelpress, 5 reps – 12, 15, 17, 20, 22, 25. Genomblödning: 17*13
    B2 – Stångrodd, 5 reps – 40, 50, 60, 65, 70 film, 75 PB. Genomblödning: 55*15

C1 – Latsdrag, 5 reps – 6, 8, 9, 10, 11, 12 PB. Genomblödning: 9*12
    C2 – Militärpress, 5 reps – 25, 27, 30, 35, 37. Genomblödning: 27*15

Ett klipp på rodden bara
    [youtube=zGzcxHkMV84]

Bra pass Holge! Dina PBn bara regnar in nu ju. Men, när schemat är gjort av mig så förväntar man ju sig ingenting annat, eller hur ;) Haha.

Nästan klockren rörelse i rodden alltså, mucho bien! Glöm inte att släppa vikten när du nått 3/4 av den negativa delen, så vändpunkten blir som en pisksnärt! :up:

Fortsätt kötta så här!

Nic Nordin wrote:
    Bra pass Holge! Dina PBn bara regnar in nu ju. Men, när schemat är gjort av mig så förväntar man ju sig ingenting annat, eller hur ;) Haha.

Nästan klockren rörelse i rodden alltså, mucho bien! Glöm inte att släppa vikten när du nått 3/4 av den negativa delen, så vändpunkten blir som en pisksnärt! :up:

Fortsätt kötta så här!

Tack skall du ha käre vän.

Ah, kanske vände liite lägre än 3/4 den gången men ska tänka på det :)

Niclas Holgersson wrote:
    Välkomna till min nya journal![/b]

Min gamla journal hittar ni [http://forum.body.se/showthread.php?t=27892 här]!

Namn: Niclas Holgersson
    Ålder: Snart 18 (91:a)
    Längd: 185 cm
    Startvikt: ca 78[/b] kg

Hahaha fy fan. Och nu på 95 kg. Rätt sjukt om man tänker efter lite

Niclas Holgersson wrote:
    Hahaha fy fan. Och nu på 95 kg. Rätt sjukt om man tänker efter lite

Min vikt just nu ju:p

Blev ett pass inann, gick ganska bra förutom att jag var så otaggad. Sånt jävla fjoll-fitnessgym.. En gubbe som gick runt med ett kaxigt ansiktsuttryck och körde på för tungt och helt åt helvete utförande i alla övningar.

Finns en hel del tomtar där så att säga.

Men i övrigt gick det fint!

Ryggen är skapligt sliten. Men imorn ska jag på massage hos en riktigt duktig kille. Blir lite magnetbehandling osv, så jag hoppas att det släpper lite mer i ryggen.

Tränat har jag, som vanligt. Inte hunnit/orkat uppdatera bara.

Det nya gymmet, 3 min hemifrån har öppnat. Det är ganska bra faktiskt. Lite hardcore stuk med vikterna, stora breda gummiskivor. Enda man kan klaga på är att det inte finns något powerrack att köra böj, mark, axelpress, rodd etc i.. Och inte heller någon benpress med fria vikter. Men det är på gång säger de.

Det finns en jävla massa speglar, så en hel del posering lär det bli :D
    Uppdaterar passen när jag kört någon vecka här, eftersom vikterna blir lite olika när man byter gym.

Ska förövrigt bli kul att se hur man ser ut i denna formen igen :)

Grym fysik!

hhhenke wrote:
    Grym fysik!

Tack! Säkert 10 kg tyngre nu dock, haha

Gjorde en kaliper-mätning idag, 9p. Jävligt roliga resultat! :) Trodde att jag hade tappat muskelmassa det senaste, men tvärtom!

Tänkte slänga upp alla siffror imorgon, samt lite dagsformsbilder!

Nu – Jobb!

Som lovat, här kommer lite siffror och bilder.

Jag går ju hos Anders Lundgren, som lägger upp min kost och håller koll på min utveckling. Väger mig ca var 4e vecka och kör kalipermätningar osv.

Det är en parillo 9-site.

Igår låg jag på 93 kg, med en fettprocent på 11.33%, och en muskelvikt på 82.47 kg (alltså fettfri massa, skelett – muskler osv).

När vi började göra dessa kalipermätningar (i mars) låg jag på ungefär samma fettprocent, men 3 kg lättare i kroppsvikt. Så det går åt rätt håll i a f!

Lite bilder då. Tagna efter lite gröt

En lite närmre och en lite längre i från.

Brösten är inte riktigt där de borde vara.. Men jag jobbar på det. De förbättras, även om det går i snigelfart, hehe.

Nu nästa vecka tänkte jag ändra om träningen lite. I princip hela sommaren har jag fokuserat på explosivitet, vändpunkter osv osv. Tänkte att det kunde vara skönt att bara KÖTTA[/b] lite. Time to bleeeed så att säga.

Så det kommer bli ca 8 reps på allt, och försöka köra så tungt och strikt som möjligt, men ändå fokusera på att trycka in så mycket blod som möjligt i das mussles.

Viewing 15 posts - 1,111 through 1,125 (of 1,385 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.