Johannas resa

Home Forums Dagböcker Johannas resa

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,200 total)
  • Author

Ciao Bella

Jäääääää ;) PB i pressen, bra jobbat.
    Du får ladda ner Grey och se en repris för dig själv.
    ha det gött

Jääää, SuperB rockar FETT big time jag lovar!:D hahahaaa
    Igår efter en HELdag på jobbet drog jag och köttade på med chins/dips på gymet + poséträning m piccs:P .
    Gårdagens pass:
    Cykel till gymet ca; 5km
    +
    Gympass:
    Chins: 3st max a´la tävling
    Dips: 3set max a´la tävling BRA!!!
    +
    Poséträning ca: 30 minuter
    +
    Cykel hem ca; 5km

Kort och gott: ett pass på cirkus 1.5h och jag kände realy trycket i kroppen, så gött!!!
    Imorse vakna jag kl 04.00 av klockan, såklart INTE ens jag går upp så tidigt annars men IDAG var det så dags för veckans hinderbaneträning och då jag jobbar som idrottslärare på en idrottsprofilskola har jag full tillgång till vår idrottsanläggning som är mycket bra. Bara att kliva upp då klockan ringde och dra iväg till hallen!
    Dagens första pass:
    Hinderbaneträning

Uppvämning
    +
    30minuter aktiv hinderbaneträning UTAN paus
    +
    Nedvarvning

Ett grymt jobbigt pass, fick kramp i magen och syran smög sig på men jag är så GLAD!:up:

NU har jag nyss vägt mig och ska strax äta frukost sen dra till jobbet. Idag åker jag hemöver och i eftermiddag/kväll ska jag riva av ett pass på gamla goa Säffle AK! Jääää, Rock ON! Längtar så, typ 2 månader sen sist gång!
    Idag blir det ÖVERKROPPSpass:nod !

Ha en fin helg, det ska jag ha och KOM IHÅG:man får aldrig KULIGARE än man gör sig!!!

Å ni som ska träna: KÖTTA på bara!

CIAO

MorgonVIKT: 67.6 KG

wesaft wrote:
    Ciao Bella

Jäääääää ;) PB i pressen, bra jobbat.
    Du får ladda ner Grey och se en repris för dig själv.
    ha det gött

lovar att den negativa 5;an på 230kg i benpress rocka:P fett!
    ha en grym helg baby!
    rock ON

Jääääää.rocka BRA idag på gymet:up:
    Fick till ett riktigt BRA pass med fin fint tryck och fin kontakt!
    Träning på SAK mitt gamla gym. Love it soo much! Alla GOA gubbar och trevliga bruttor!
    Överkroppspass:
    8-10rep * 3-4set
    Latsdrag – brett grepp
    Liggande hantelpress – fötterna upp
    Lutande hantelpress – fötterna upp
    Stående axelpress m skivstång
    Viktskivelyft
    Enarms pushdowns i kabelmaskin
    Bicepscurl – konc m skivstång

Ett pass på ca 60 minuter och som sagt: rocka fett som på den gamla goda tiden;) !

NU har jag minsann ätit lite kyckling tacos och myst m familjen. Blir snart lite kaffe och sen väntar sängen, gäller att vara pigg och gla tills imorn så man kan jobba 110% under dagen och stötta alla i teamet och fixa och dola runt omkring!:nod
    Blir nog VILOdag imorn men ev. en promenad :| vi får se…… man vet ALDRIG!

Hoppas VI ses imorn på SM i AF och hoppas alla atleter är laddade. Passar på att önska alla: LYCKA TILL:Bara kötta på och ROCKA, jääääää!

Jäääää

edit: oj :)

Igår gick SM i Athelticfitness av stapeln i Karlstad på CCC, och vilken succé det blev. Ni ALLA som INTE var där missade verkligen en av höstens höjdpunkter och tillställningar.:nod
    En annorlunda show med riktigt BRA athleter som presterade högt över publikens förväntningar.
    Bra funktionärsteam i form av förbundet och team Get Fit samarbetade vilket resulterade i en kanontävling från start till mål. Ett extra STORT TACK till Fredrik ”Fredda” Eriksson (an av MINA coacher) + ByggPeter för en HELhjärtad insats, utan er hade det ALDRIG blivit så här BRA! Även Micke Ljungdahl skall ha ett STORT TACK för sitt jobb som speaker.
    Sist men INTE minst: Team GET FIT´s två tävlande: Mia och Tommy, som jobbade så hårt och verkligen presterade MAX! Grattis till era resultat! Bra jobbat!!! :up:

Fina priser delades ut: bland annat: livskort på BTB gymi Karlstad. (Hoppas de kommer ha det priset nästa år, vi kom ju fram till att det är en GOD investering å flytta till Kstad om man vinner livskort på träningscenter, hahahaa:D )
    Alla funktionärer, domare, atleter och publik gjorde gårdagen minnesvärd minst sagt och NU längtar jag bara efter att rocka fett på gymet fram tills nästa år: Mitt år: 2008

Idag är det ”njutardag”, är fortfarande kvar hemHEMMA i Värmland och skall träffa en av mina BÄSTISAR nu för en morgonrunda med hundrana sedan är det FIKA kl 11.00 med HELA tjejgänget innan jag och coachen far ner över, hem till ”hem” då hemHEMMA är Säffle och Värmland!
    Coachen stannar faktiskt till tisdag och då ska vi hinna med 3st träningspass innan han åker!

Jääää, rock ON och kötta på alla gymnörds!:D
    Ciao

Ps.SES i Västerås, det blir SKÖJ det!Ds

och sist men INTE MINST: vill bara påpeka att fröken Anna Bergli är i ruggigt BRA form, jäää säger jag bara. Rock ON Anna. Bara å KÖTTA!

Strax dags för intervallträning i backe m coachen!
    Jäääää,rock ON!
    Bara ut å KÖTTA!:P
    Ciao

Jäääää: imorse kl 04.45 vakna jag pigg och utvilad fast med grym kramp i magen.
    vart uppe X antal ggr i natt, på toan och det har inte vart särskilt KUL alls:( . Hade min njutardag igår som resulterade i katastrof. Har äntligen lärt mig att äta och njuta, inte hetsäta som så många gånger förr.
    Gårdagens njutardag var alltså minimal jämfört med innan och ändå har jag åkt på någon form av magsjukehistoria. Illa gorilla.
    Kan vara något jag INTE tål som jag åt igår, ingen aning men imorse var det så dags för intervallträningen:
    Backlöpning 100m * 10set

Ett ok pass:up: trots magproblemen, benen hängde med och trycket fanns där under hela passet. Nöjd.;)
    Coachen var med och det ger mig en extra kick, KUL och givande.

NU är jag på jobbet, magen har stabiliserat sig något och det känns toppen BRA inför kvällspasset på gymet senare idag:
    Ben + Mage ; in alles: idag ska här KÖTTAS på.
    Blir lite poséträning NU också då coachen ändå är här!

Ha en bra alla och Rock ON:P !
    Jääääää /J.

Jäääää, idag har jag och coache Fredda köttat på riktigt BRA och det blev några PBn. Så gött!
    Dagens pass:
    Ben + Mage, 8-10reps * 3-4set

-Knäböj PB!
    -Benpress
    -Benspark

– Sit up´s på pilatesboll m vikt
    – Benlyft

+

Poséträning för Fredrik

Jo då, jag ROCKA allt och seriöst talat: benen börjar bli riktigt GRYMMA nu:up:, känns så BRA!Har aldrig haft så BRA tryck i benen tidigare som NU:P GÖTT!

Har haft ONT i magen, liten släng av magsjukan i natt vilket gjorde att jag tappat mycket kraft, och energi då mycket vätska försvunnit samt all energi i form av kolhydrater mm. Vågar INTE ens gissa vad jag tryck i knäböjen om jag inte råkat ut för magsjukan i natt!

NU har jag och coachen snackat lite och ätit kvällsmat. Blir lite TV sen läggsdags. Ett löpintervallpass innan jobbet imorn: bara å KÖTTA:D!Rock ON!!!
    Jääääää

Imorn blir det även ett gympass efter jobbet, längtar redan! PRIOpass imorn = rygg + baksida axlar (tror jag)
    Ha en alldeles förträfflig kväll;)!
    Ciao

Yeh, work it!!
    Klart du blir grymt stark som du tränar:D Gött, göttigöttgött:emo-thumb

Kul att coachen hälsar på!!

Kram!

Ps jag är frrrrrrrriiiiiiiiiiiiisk som en nötkärna nu Ds

PB trots magsjukan, det förvånar mig itne, bra jobbar Johanna.
    starkt mentalt

Jo då efter en natt med sömn, bättre mage och massa vind och regn så var jag utvilad då klockan ringde imorse kl 05.00 :), så GÖTT att få sova och verkligen samla energi, den energi som behövs för att högprestera!
    Orkade högprestera igår ändå under benpasset men känner att jag kommer få sota lite för det idag då kroppen fårr rejält m stryk!
    Coachen (Mr Fredda)har som sagt varit här på besök och det har varit så BRA! Vi har skrattat, diskuterat, varit oense och allt har vart precis som vanligt: LYCKA över att ha någon som stöttar till 110%!
    Rock ON!
    Morgonens pass:
    Löpintervaller 45 minuter på asfalt

Riktigt BRA tryck i benen, spec baksida lår och vader :P, jäääää!;)

NU laddar jag för en HELdag på jobbet för att sedan dra till gymet och rocka: idag är det PRIOpass:
    Baksida axlar + Rygg

Ikväll kommer Frido hem och käkar lite god mat och ser TV! Ska bli riktigt KUL!

Imorn är det sovmorgon, jääää så GÖTT!

Ha en superBRA dag och kötta på!
    Ciao

Denicé wrote:
    Yeh, work it!!
    Klart du blir grymt stark som du tränar:D Gött, göttigöttgött:emo-thumb

Kul att coachen hälsar på!!

Kram!

Ps jag är frrrrrrrriiiiiiiiiiiiisk som en nötkärna nu Ds

Jag köttar på: riktigt BRA form NU och allt flyter!
    gött med hjälp av en GRYM coach. det är så BRA!
    Han är bäst:up:

Ha de bästast!
    ps.gött du är på G igen, rock ON på lidingöloppet baby! bara å kötta.ds

SES snart:nod

wesaft wrote:
    PB trots magsjukan, det förvånar mig itne, bra jobbar Johanna.
    starkt mentalt

jag håller modet upp och mentalt sett är jag i grym form NU!
    Bara å kötta!
    Rock ON och keep up the good work själv du!
    Ciao baby ;)

Jo då, även dagens gympass gick superbt BRA och jag rocka la fett som vanligt om jag själv får bestämma! hahahaa
    Dagens pass:
    Rygg + Axlar, 8-10reps * 3-4set

Marklyft
    Latsdrag – brett grepp
    Sittande rodd – smalt grepp
    Hantel/Axelpress – sittande m ryggstöd PB!
    Stående hantelflyes
    Omvänd pecdec

Jääää. rock ON I tell you:P, bara å KÖTTA som jag brukar säga!
    Ett pass på cirkus 1h + uppv/nedv på cykel.
    Olabaandola vad mina ben värker, aj aj aj. Mina PBn i böj och benpress igår har satt sina spår + det tuffa morgonpasset imorse men på någe könstigt sätt: så giller jag de! Jäääääääää

Imorn har jag sov morgon, så göttigt, speciellt NU när man har haft besök av go Frido. Käkat gött, snackat lite skit och bara haft det så KUL!
    Kan bli en promme imorn under dagen beroende på hur allt gestaltar sig men ett gympass blir det absolut imorn kväll vid kl 19:)!

Go natt!;)

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,200 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.