- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 september, 2007 at 20:43 #836584Anonym anvandareMember
Hör och häpna: Då jag gjorde valet att TACKA; JA till idrottslärarjobbet på en idrottsprofilskola ner över visste jag att allt, precis allt: kommer att bli TUFFT!
Jag visste också att jag skulle ha igen det framöver men att tiden fram tills dess skulle bli en prövoperriod för mig och att jag däremot skulle utvecklas väldigt mycket.
Vad som NU har hänt, som jag själv kan uppleva var och varannan dag och som andrapåpekar är följande: jag har verkligen UTVECKLATS så mycket på ALLA plan!Detta känns toppen bra, men jag har slitit hårt och resan är långt i från över: Med detta vill jag NU visa på att de minst oanade och oplanerade passen kan bli riktigt GRYMMA och BRA med rätt inställning:
Dagens pass efter ca 11h jobb på skolan: möten, lektioner, utvecklingssamtal och mycket mycket REGN:
Vader + Baksida lår
Sittande vadpress
Stående vadpress
Stående vadpress – egen kroppsvikt på step up bräda = balans + koordinationRaka marklyft m hantlar PB!
Bencurl – sittande/liggande
Utfall m skivstång Grym kontakt, så att säga: jobba jobba jobba och slit!!!Ett pass på ca: 50minuter och jag är så GLAD!
Hade grym kontakt genom hela passet och allt fungerade så BRA! Bara dominera och i våra NYA sponsor kläder som vårt TEAM: GET FIT blivit sponsrade med bland annat så känner man sig speciell och uppmärksammad: en ära att få tillhöra ett såpass underbart BRA TEAM: med några av Sveriges bästa atleter och coacher: Jäääää rock ON!
Vår sponsring och avtal är vi minsann värda! Vi som slitit så!NU ska jag strax ladda med varma mackor och lite lite TVmys innan sängen kallar. För imorn gäller det att vara på tå: Grenspecifik hinderbaneträning m uppgång kl 04.00 innan utvecklingssamtalen (har gjort en fuling men berättar mer imorn:o) drar igång kl 07.30 och sedan en heldag på jobbet fram tills kl 18.30 och sedan tjejkväll och tvmys. ja, mitt lite i ett NÖTskal:cry:: allt på G, det händer saker all the time men då trivs jag!
Bara å KÖTTA PÅ som jag brukar säga: Rock ON!
Jäääää
Sov gott alla gymnördar!
natti natti26 september, 2007 at 21:06 #836585Anonym anvandareMemberGud så kul gumman!! Vilken grum chans att få jobba på idrottsprofilskola!!!GRATTIS!!!:emo-thumb
Du jobbar hårt och förtjänar verkligen detta!
Kram kram! Så glad för din skull!
27 september, 2007 at 04:22 #836586Anonym anvandareMemberDenicé wrote:Gud så kul gumman!! Vilken grum chans att få jobba på idrottsprofilskola!!!GRATTIS!!!:emo-thumbDu jobbar hårt och förtjänar verkligen detta!
Kram kram! Så glad för din skull!
JO, den chansen är få förunnat!
NU ska jag dra till jobbet å kötta på med hinderbaneträning!
Rock ON!
Jäääää:yikes:27 september, 2007 at 06:07 #836587Anonym anvandareMemberJo då, pigg och allert då klockan ringde imorse minsann: REDO att möta dagen med ett STORT leende och då krävs det verkligen en positiv inställning och ett jävlar annamma minsann!
Klockan 04.00 ringde klockan, bara att kliva upp och i träningskläderna sedan på med kaffebryggaren och fixa och trixa innan det var dags att dra bort till idrottshallen och KÖTTA på hinderbaneträning:ca; 30 minuter aktiv hinderbaneträning på grenspecifika hinder så som:
Irländska bordet
Över -Under – Över
”Tramphinder”
Kryphinder
ViktbäringOch jo då: KÖTTA på :Poch blev riktigt riktigt trött:D, så GÖTT!
NU har jag nyss kommit hem och duschat. Ska strax äta frulle och sen kika på the NEWS for too day innan jag MÅSTE infinna mig på jobbet senast kl 07.15 redo för utvecklingssamtal.
Jobbar till kl 18.30 idag sedan är det hem och fixa och trixa innan bästis Maria kommer förbi för tvmyskväll och vi ska äta fruktsallad.
VILA the rest of this day, alltså och imorn KÖTTA på med chins&dips på the gym after the work!Kanske blir tvkväll m Ido imorn. Under helgen kommer GBG släkt och firar min något försenade födelsedag:D!
Ha en GRYM tosdag alla gymnörds!
Hej svejs!
28 september, 2007 at 06:21 #836588Anonym anvandareMemberGood morgon
NU har jag precis vaknat; hade sovmorgon idag:up:, så GÖTT:D så NU blir det ett litet kardioopass innan jobbet;)!Ciao:nerd:
28 september, 2007 at 07:31 #836589Anonym anvandareMemberJääää, så STEL :crybaby: imorse då jag vaknade: ONT, ONT och ONT all OVER hela kroppen:cry: men då har man LYCKATS och då blir jag GLAD:up:!
Bästa sättet att då förebygga denna stelhet är: promenad.
Så idag, helt oplanerat fick det bli en morgonrunda:
40 minuter -medel tempoMorgonvikt: 68.4kg
I eftermiddag efter en HELdags jobb, utbildningsdag m alla lärare i kommunen då eleverna ha studie/lovdag idag skall jag äka till the GYM och kötta av ett chins/dips pass.
Blir ev. TV och MAT med Ido idag, KUL!Imorn blir det VILA och sovmorgon för min del samt ”njutardag”, rock ON! GBG familjen kommer ozzå hit å firar mig;), ska bli KUL att träffa dom.
Söndag blir en slappis dag med ett tufft träningspass, jäääääää! Bara å kötta för på måndag drar oktoberschemat igång: Hard, hard and hard:
6st styrkepass + 4st kardioopass + ett chins/dips pass + poséträning / VECKA
Rock ON!Gött å se att JP ställer lite krav påmig, Thank YOU!
Nej, över till dagens aktiviteter och ett ypperligt tillfälle att bära sponsorkläderna och göra reklam för vårt TEAM; GET FIT
Man får vara lite slug och smart ibland, bara ut dit å rocka!Ha en grym helg alla gymnörds!
See ya28 september, 2007 at 14:16 #836590Anonym anvandareMemberhehe grym du tjejen. Kidsen lär ju inte våga göra mycket mot dig heller när du sätter ton till samt att du tar ned alla i klassen om det försöker sig på något hehehe. Ha en grym helg.
KRAM!!!
28 september, 2007 at 14:24 #836591Anonym anvandareMemberDu får ha en bra njutardag i morgon! En annan ska ju springa Lidingöloppet och rasa över mållinjen hehe(vilken idiot man är som utsätter sig för sådant egentligen)
Träningen verkar ju gå finfint, schysst med ett PB i raka marklyft!
Ha en trevlig helg!
28 september, 2007 at 15:53 #836592Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:hehe grym du tjejen. Kidsen lär ju inte våga göra mycket mot dig heller när du sätter ton till samt att du tar ned alla i klassen om det försöker sig på något hehehe. Ha en grym helg.KRAM!!!
jo du ar helt rätt: då VI ses ska jag berätta hur det ligger till jag lovar:p och du är helt rätt inne på rätt linje. hahahahaaaaaa
respekt kallas det!
ha en grym helg i spain NU baby!
Ciao:)28 september, 2007 at 15:56 #836593Anonym anvandareMemberMacke89 wrote:Du får ha en bra njutardag i morgon!En annan ska ju springa Lidingöloppet och rasa över mållinjen hehe(vilken idiot man är som utsätter sig för sådant egentligenTräningen verkar ju gå finfint, schysst med ett PB i raka marklyft!
Ha en trevlig helg!
å KÖTTAR på rätt rejält om jag får säga det själv.
Lidingöloppet är ju en KUL grej om man bestämt sig.
Vi får väl se vad som händer här nästa år vid den här tiden:cry:, inget bestämt och ulovat men håll ögon och öron öppna är ett HETT tips!Good luck imorn då!
Bara å kötta! Jääääääääää28 september, 2007 at 18:58 #836594Anonym anvandareMemberHelt slut körd, trött och batterierna är realy i BOTT!
Tro det eller ej MEN superB kan också bli trött, sliten och helt förstörd. NI som VET hur det känns då man slitit hårt, tagit i minst 110% och nästintill dött på gymet VET hur jag känner just NU!
En TUFF, LÅNG, HÅRD men ack så KUL och GIVANDE vecka har satt sina spår:
– Erfarenheter
– Kunskap
– Känslomässigt osv….Detta kändes då jag skulle fara till gymet idag: inget regn men full orkan UTE. Har aldrig förr cyklat i så MYCKET MOTvind, hahaaaa. Tog typ dubbelt så lång tid till gymet idag. Hade till och med funderingar på att ställa ner cykeln och gå. Kändes som om jag trampa på stället.
Well: BRÖT IHOP OCH KOM IGEN och fick till ett RIKTIGT BRA CHINS OCH DIPS PASS:
– Chins:3st max set + lite extra utöver max PB! (Tack Saxen för ditt TIPS, jag är skyldig dit ett!!!)
– Dips: 3st max set + lite extra utöver max PB!’Jäääää, som sagt:
FINNS INGEN ANNAN utväg än å KÖTTA om man ska vinne å bli allre BEST!:nodNU har jag nyss duschat och fixat, väntar på att lilla goa Ido ska ringa, så ska vi ses på affären och handla some food. Blir mat, tv och myskväll ikväll.
Imorn blir det VILOdag + njutardag, längtar redan!
Begöver mat och vila för att orka kötta på igen! Känner mig so en Uganda unge, helt utmärglad!Ha en riktigt FIN helg och kötta på!
Rock ON, jääääääääääää:p!Mvh/ Johanna B.
29 september, 2007 at 08:52 #836595Anonym anvandareMemberskönt med lite vila o det behöver du nog så du inte sliter ut dig vännen. Det är krävande med jobb o tuff träning samtidigt. Har börjat skrämma igång den gamle kröppen nu med lite löpning 0600 imorse o blir ett axelpass sen har inte bestämt vilket gym jag ska köra på än dock:)
Hör av mig när Concept hört av sig ang hotell. Ha en skön vilodag nu!29 september, 2007 at 10:41 #836596Anonym anvandareMemberTommy A wrote:skönt med lite vila o det behöver du nog så du inte sliter ut dig vännen. Det är krävande med jobb o tuff träning samtidigt. Har börjat skrämma igång den gamle kröppen nu med lite löpning 0600 imorse o blir ett axelpass sen har inte bestämt vilket gym jag ska köra på än dock:)
Hör av mig när Concept hört av sig ang hotell. Ha en skön vilodag nu!för din omtanke: JO, fått mig en rejäl tankeställare nu, speciellt igår då jag var så trött: som du säger: tuff situation för mig just NU så jag bör nog vara uppmärksam och känna efter så jag inte sliter ut mig (det är fler än du som påtalar detta gång efter annan)!Gött å se att du kötta på tidigt imorse då jag sov som bäst:)!
Ha en grym dag så hörs vi!
ang. gymmet: BTB off course: det finns väl inget annat alternativ ) hahahaaa vet att alla saknar dig! Punkt slut.
29 september, 2007 at 12:36 #836597Anonym anvandareMemberHej Johanna
Ha en underbar vilo och njutardag nu, ladda om batterierna.
Jag antar att det blir en helt ny energinivå med nytt jobb och allt.
Första tiden kan man klara av allt i någon form av extra energi i en omställningsfas.
Du får väl känna efter sen när du vänjer dig vid jobbet och bolla med JP hur stor din träningsdos ska vara.Fast man klarar alltid mer än man tror
Jag hade också stark motvind igår, känns som man cyklar baklänges.
Det man inte ska glömma är att vara extra glad när man har medvind, för det märker man inte alltid.
Tänk positivt.29 september, 2007 at 14:08 #836598Anonym anvandareMemberwesaft wrote:Hej JohannaHa en underbar vilo och njutardag nu, ladda om batterierna.
Jag antar att det blir en helt ny energinivå med nytt jobb och allt.
Första tiden kan man klara av allt i någon form av extra energi i en omställningsfas.
Du får väl känna efter sen när du vänjer dig vid jobbet och bolla med JP hur stor din träningsdos ska vara.Fast man klarar alltid mer än man tror
Jag hade också stark motvind igår, känns som man cyklar baklänges.
Det man inte ska glömma är att vara extra glad när man har medvind, för det märker man inte alltid.
Tänk positivt.för omtanken!
positivt tänkande är en nyckel till framgång!Trevig helg:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.