Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 2,038 total)
  • Author
    Jonas Lundberg wrote:
    Ingen speciell form på korten som sagt, men lite fyllnad och pump på det, så skulle det se klart bättre ut.
    Benen känns ändå lite svulla och slitna efter sista tiden, backintervaller varje dag sista veckan + värsta trycket under benträningen igår.

Är ju ganska sliten och speciellt i benen efter en hård vecka…tänkte köra 80min cardio idag också eller bara en promenad eller vila…skit när man har beslutsångest!

Det är det jag menar dom ser grymma ut så man kan ju tänka sig hur de kommer se ut på tävlingsdagen om allt klaffar!:up:

idag blir det x 2:

1 kg mager nötfärs

600g Spenat

3-400g Champinjoner

Protein: 230g

Fett: 60g

Kolhydrater: max 10g

Kcal: 1500

Har ätit en laddning, var så jäkla hungrig och det var så jäkla gott.
    Fast är inte lika sugen på en omgång till…

Fick så jäkla fint kött idag, alldeles mjukt o fettfritt. Gnällde lite på att förra beställningen var för fet (var en annan kille i charken då). Idag var det en 3:e kille och han missuppfattade saken och kom med 1kg:s nästan fettfria fileér…jag ville ha färs. Var bara att börja mala. Han som hade slagit in dom så fint en och en och det tog långt tid… :D

Är sugen på jordnötter…om jag kör cardio får jag ju äta det, fast mängden blir så liten. Vill ha flera hundra gram!

Skippa nötterna och kör cardio ändå!

Karlssooooon wrote:
    Skippa nötterna och kör cardio ändå!

Är det för att jag är så fet? 👿
    Fler förslag… :)

Iofs…det är ju lördag, så lite nötter skadar väl inte ! ;)
    ….Men skippa dom ändå!

Ska käka glass med hallon och casewnötter nu.
    Men när jag kommer tillbaks, så vill jag inte få veta
    att du har rört din nötter! 👿

Precis anmält mig till DC o LP, om man ska vara med…? :unsure:

Följer min strikta kosthållning idag, inga jordnötter, men 4,5kg mat:

2kg mager Nötfärs
    1,2kg Spenat
    0,8kg Champinjoner
    0,5kg Ägg
    2dl laktosfri Mjölk

3684 kcal (har legat över det intaget en stor del av dieten). Tycker jag äter ganska ordentligt idag.
    Under 30g kolhydrater, har lite ågren för mjölken (6g kol.), men den åker i slutet. Kaffe utan mjölk är blääk! :yikes:

Maten innehåller drygt 15g kalium (kan vara död när jag vaknar imorgon, i himmelriket…)!
    +lite mineralsalt, men blev vattnig av den skiten, så byte till natrium i första laddningen mat. Ingen salt i andra laddningen, som jag äter av nu.

Hade mineralsalt på äggen, tänkte fucking body efteråt…strödde sedan örtsalt med natrium i näven och slickade i mig…blev tajtare och fick tryck ganska snabbt…

Dricker vatten, cola och kaffe i rikliga mängder, fast inte överdrivet!

Har inte bestämt mig än om det ska bli en promenad eller inte, nattpromenad är ju aldrig fel. Börjar bli ganska laddad och fylld, tog lite uppåttjack innan också: Thermo Fire (mina nya burners som var helt super igår och fan vad varmt det är…och hur ska jag kunna sova inatt). :D

Märks det att jag är speedad? :buttrock:

Har ätit o druckit 10kg idag, egentligen inte mycket mer än en vanlig dag, men det låter ju mycket!
    Vågen visar knappt 4kg upp, hade det varit mest kolhydrater så hade det varit många svullo kilo till.
    Det mesta har nog satt sig i musklerna, tror jag, men visst har man slätat på en del:

Tänkte jag skulle vara ganska tajt o fyllig imorgon, kommer att se bra ut på gymmet imorgon eftermiddag…typ bättre än 2 dagar före SM, fast tyngre…

Alla som är rädda för fett, hittade detta tänkvärda på ett Amerikanskt forum:

”-Interesting. I didn’t know sat. fats were useful.

-How else do ya think your body makes its hormones. Just like muscle needs proteins.. Hormones are made from sat fats”

Jag som själv äter ganska mycket fett nu märker vilken skillnad det gör.

Saturated fat = mättat fett.

Dax att sova. Bild tagen precis, 107,5kg:

Om 12 dagar ska jag väga under 100kg…

Skulle egentligen inte gå upp än…har bara sovit 4,5 timmar…var uppe och pinkade och såg tajt ut…bara att ta fram kameran, 105,1kg:

Jag kör själv liknande upplägg men med mindre kalorier, ligger under 100g kolhydrater / dag, känner mig jävulskt låg på kvällarna ibland, spec på fredagar då jag har fyllnadsdag på lördag

inget du känner av?

koffe wrote:
    Jag kör själv liknande upplägg men med mindre kalorier, ligger under 100g kolhydrater / dag, känner mig jävulskt låg på kvällarna ibland, spec på fredagar då jag har fyllnadsdag på lördag

inget du känner av?

Låg?

Har jag inte känt av sedan jag tog bort kolhydraterna. Första veckorna åt jag ett paket riskakor efter träningen, kände då att det påverkade blodsockret och svullnade faktiskt lite av det också.
    Under 50g kolhydrater är att rekommendera och att du äter mer än 1g fett/kg kroppsvikt, kanske upp till 2g.
    2g kan vara en bra startnivå, är övertygad att formen kommer på det också. Bara man tränar o rör på sig lite.

3 timmars sömn till, 103,8kg, lägsta vikten sedan SM.
    Är jäkligt törstig nu…vad gör man inte för konsten.
    Dax att fylla på innan jag försvinner och SALT!

Fick till ganska bra form till idag och lite mat, vatten o salt på detta kommer att ge supertryck på gymmet! :D

Ser fram emot att se dig naken igen:P

Viewing 15 posts - 1,561 through 1,575 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.