- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2008 at 10:28 #651048Anonym anvandareMember
Köp Kung markattas jordnötssmör om ni inte gör det redan :up: Pure jordnötter.
Hur känns det såhär en vecka innan DC Jonas?
22 november, 2008 at 12:41 #651049Anonym anvandareMemberLILLD wrote:Köp Kung markattas jordnötssmör om ni inte gör det redan :up: Pure jordnötter.Hur känns det såhär en vecka innan DC Jonas?
Gillar ju inte Markattas direkt…
Hur det känns är inte lätt att förklar…
Så här ser det ut efter frukost:Har många kilo kvar till -100kg, men det ska gå.
Ska dra ner mig lite tills imorgon, så får vi se vad vikten blir.
Formen blir nog lite platt (imorgon), kan ju inte äta så mycket som behövs, nu…Är jag tom och slät på DC, så blir det shitload tills finalen, men ska ju försöka äta ordentligt mellan invägning o förbedömning (inga kolhydrater, mycket nötter på natten när man är uppe å pinkar…)
22 november, 2008 at 15:09 #651050Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:9 kokta Omega-3 ägg (medium)
1kg mager Nötfärs
600g Spenat
400g Champinjoner
120g Proteinpulver (före o efter cardio)
300g Jordnötter
Kaffe med laktos o fettfri Mjölk
Cola ZeroStryper vattnet på kvällen strax efter cardion, ca. 19.00.
Är så jäkla hungrig, tror jag blir tokig.
Har ätit nästan hälften av dagens intag på 4tim…kommer att vara uppe 10-11tim till… :aggresiv:22 november, 2008 at 20:07 #651051Anonym anvandareMemberPromenad, Protein, Jordnötter, Mat, Vatten, Cola Zero i en följd – vikt 108,0kg…ingen vätska på 15 timmar nu.
Tippar och hoppas att vikten är ca. 103kg när jag vaknar?
Om 6 dygn ska den vara under 100kg, 108kg nu som sagt.
Har tagit kort på eländet. tänkte visa före och efter bild imorgon…
Eller vill ni se nu?Har druckit och saltat lite extra idag!
Okej här kommer bild! :p
[img=http://img179.imageshack.us/img179/9298/jonasnov2008024qt4.jpg]22 november, 2008 at 20:46 #651052Anonym anvandareMemberLycka till med att loosa de sista 9 kilona då Det lär ju bli tufft… Men jag håller tummarna
23 november, 2008 at 02:15 #651053Anonym anvandareMemberDaniel Lindqvist wrote:Lycka till med att loosa de sista 9 kilona då Det lär ju bli tufft… Men jag håller tummarnaDet går nog inte…har ätit så mycket (vågar inte väga mig), väger nog 110kg nu! :frust:
23 november, 2008 at 02:56 #651054Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det går nog inte…har ätit så mycket (vågar inte väga mig), väger nog 110kg nu! :frust:Men Vafan Jonas :p Du kör åt fel håll :nono:
Här e det enkelriktat och går bara neråt:rtfm:I värsta fall så får det la bli 100+ Se det som en större utmaning :nod
23 november, 2008 at 10:32 #651055Anonym anvandareMemberVisst åt jag inte så mycket och har inte druckit på 15 timmar.
14 timmar emellan bilderna och 5,1kg;
1:a 108,0kg, 2:a 102,9kg (fan vad jag är bra på att gissa).[img=http://img221.imageshack.us/img221/8346/jonasnov2008024ch3.jpg][img=http://img221.imageshack.us/img221/4536/jonasnov2008005wc8.jpg]Har ju krymt en del, midjan speciellt!
Ganska slät, men nu ska det bli gott med Ägg med en massa salt på, stor Kaffe med mjölk ochVatten.
Noll tryck just nu, men det ska fixas till!23 november, 2008 at 13:01 #651056Anonym anvandareMemberSka inte lägga mig i hur du gör din diet och vill inte heller göra det så ta nu inte detta som kritik från mitt håll.
Men jag tittar ofta in i din tråd för att se vad du håller på med och för mig är det så att jag begriper inte ett dugg vad du gör och varför du gör det?
Detta är tex saker jag inte förstår som du gör.
Varför säger du att du inte äter kolhydrater och sen räknar upp saker som du äter som innehåller dessa?
Varför stryper du ditt vatten intag periodvis veckorvis innan tävling?
Varför nojjar du med din form så långt innan tävling tex genom att ta foto var och varannan minut för att jämföra och varför inte bara försöka bli bättre ju närmare tävling du kommer.
Sen varför söka tryck och allt vad du håller på med i denna stund hmm fattar inte och varför pendla så upp o ner i vikt hela tiden
Det har jag aldrig gjort på en diet och jag kan inte förstå varför du skulle behöva göra det?
Är bara nyfiken på hur du tänker och varför du gör som du gör:pop:23 november, 2008 at 13:34 #651057Anonym anvandareMembermickebodyb wrote:Ska inte lägga mig i hur du gör din diet och vill inte heller göra det så ta nu inte detta som kritik från mitt håll.
Men jag tittar ofta in i din tråd för att se vad du håller på med och för mig är det så att jag begriper inte ett dugg vad du gör och varför du gör det?
Detta är tex saker jag inte förstår som du gör.
Varför säger du att du inte äter kolhydrater och sen räknar upp saker som du äter som innehåller dessa?
Varför stryper du ditt vatten intag periodvis veckorvis innan tävling?
Varför nojjar du med din form så långt innan tävling tex genom att ta foto var och varannan minut för att jämföra och varför inte bara försöka bli bättre ju närmare tävling du kommer.
Sen varför söka tryck och allt vad du håller på med i denna stund hmm fattar inte och varför pendla så upp o ner i vikt hela tiden
Det har jag aldrig gjort på en diet och jag kan inte förstå varför du skulle behöva göra det?
Är bara nyfiken på hur du tänker och varför du gör som du gör:pop:Ojdå!
Jag gör det med ett leende…
Skriver ju och gör knäppa saker just för att folk ska bli konfunderade…bara min dåliga humor.Äter under 30g kolhydrater/dag men festade till det med extra jordnötter igår.
Var 1:a eller 2:a gången som jag ströp vattnet och det är som ett test för att se hur kroppen reagerar på olika upplägg…Foto har inget med formnoja att göra. Tycker det är roligt med foto, speciellt på kroppar under diet och i form, både på mig och på andra. Tar jag foto så kan jag lika gärna lägga upp något i min dagbok eller blogg etc. Stör man sig på det? Jag tänker inte ändra på mig och försöker bry mig så lite som möjligt vad folk tycker o säger även om man blir påverkad till viss del…
Jag pendlar alltid mycket i vikt är väldigt insulinkänslig och vattenkänslig etc, bla därför jag testar att dra ner mig.
Vikten går upp eller ner för snabbt, speciellt när man drar ner sig inför tävling och det gynnar inte formen.Har man tappat många kilo snabbt och ska träna, må bra etc. så gäller det att fylla upp sig igen – då får man tryck!
Jag äter i regel mindre på kvällarna och lite mer på dagarna bla. för att träningen ska funka bättre.
Lite mat, vatten o salt fixar ju trycket, inget konstigt med det!Det ska vara svårt att förstå mig…det är därför jag skriver att jag gör konstiga saker, just för att folk ska tycka och undra.
Man behöver inte vara som en öppen bok, jag gillar att vara tvärt om!23 november, 2008 at 14:11 #651058Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Visst åt jag inte så mycket och har inte druckit på 15 timmar.
14 timmar emellan bilderna och 5,1kg;
1:a 108,0kg, 2:a 102,9kg (fan vad jag är bra på att gissa).[img=http://img221.imageshack.us/img221/8346/jonasnov2008024ch3.jpg][img=http://img221.imageshack.us/img221/4536/jonasnov2008005wc8.jpg]Har ju krymt en del, midjan speciellt!
Ganska slät, men nu ska det bli gott med Ägg med en massa salt på, stor Kaffe med mjölk ochVatten.
Noll tryck just nu, men det ska fixas till!Är det bara jag eller har du solat som en galning mellan bilderna ? :p
23 november, 2008 at 17:53 #651059Anonym anvandareMemberJakobMinell wrote:Är det bara jag eller har du solat som en galning mellan bilderna ? :pKameran fattar inte riktigt ljusförhållandena, natt/dag, motljus osv,
Samma inställning, samma taklampa, men olika ljus runtomkring.23 november, 2008 at 18:05 #651060Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Kameran fattar inte riktigt ljusförhållandena, natt/dag, motljus osv,
Samma inställning, samma taklampa, men olika ljus runtomkring.Skitsnack, vi vet att du solar i massor:pop:
23 november, 2008 at 18:08 #651061Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Skitsnack, vi vet att du solar i massor:pop:Visst solar jag lite, men inte under natten och det skiljer 14 timmar på fotona.
23 november, 2008 at 20:34 #651062Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Ojdå!
Jag gör det med ett leende…
Skriver ju och gör knäppa saker just för att folk ska bli konfunderade…bara min dåliga humor.Äter under 30g kolhydrater/dag men festade till det med extra jordnötter igår.
Var 1:a eller 2:a gången som jag ströp vattnet och det är som ett test för att se hur kroppen reagerar på olika upplägg…Foto har inget med formnoja att göra. Tycker det är roligt med foto, speciellt på kroppar under diet och i form, både på mig och på andra. Tar jag foto så kan jag lika gärna lägga upp något i min dagbok eller blogg etc. Stör man sig på det? Jag tänker inte ändra på mig och försöker bry mig så lite som möjligt vad folk tycker o säger även om man blir påverkad till viss del…
Jag pendlar alltid mycket i vikt är väldigt insulinkänslig och vattenkänslig etc, bla därför jag testar att dra ner mig.
Vikten går upp eller ner för snabbt, speciellt när man drar ner sig inför tävling och det gynnar inte formen.Har man tappat många kilo snabbt och ska träna, må bra etc. så gäller det att fylla upp sig igen – då får man tryck!
Jag äter i regel mindre på kvällarna och lite mer på dagarna bla. för att träningen ska funka bättre.
Lite mat, vatten o salt fixar ju trycket, inget konstigt med det!Det ska vara svårt att förstå mig…det är därför jag skriver att jag gör konstiga saker, just för att folk ska tycka och undra.
Man behöver inte vara som en öppen bok, jag gillar att vara tvärt om!Ok förstår bättre hur du tänker och stör mig absolut inte på att du postar mycket bilder utan därför jag läser i din tråd och tittar in i den.
Har samtidigt ett öppet sinne och kan alltid lära mig nått av varje person jag har kontakt med och även av dig Jonas och alltid intressant när man ser att någon gör tvärtimot en själv och försöka förstå varför.
Lycka till i dina nästa tävlingar:up: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.