Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

Home Forums Dagböcker Kämpar emot…Aptit, Ålder och ALLT vad det innebär…!!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,606 through 1,620 (of 2,038 total)
  • Author

Jag väger ju varken 108kg (mycket mat o dryck precis innan) eller 103kg (uttorkad), vikten ligger ju någonstans där emellan. Fast närmare 103kg på morgonen.
    Bara jag som tycker det är roligt med ytterligheter, allt för att förvilla…
    Det blir till att dra ner på allt nu sista veckan för att klara invägningen, speciellt onsdag – fredag blir lågdagar.
    Får se hur det utvecklar sig, men det ska gå! :emo-thumb

BIGBOSS wrote:
    Klart du fixar det, du har antagligen tillvägagångsättet i huvudet, bara att orka göra det!
    Det som är svårt :).

Men för fan kör på så fixar du det.
    Blir det någon träning nu på slutet eller har du lagt undan det sen ett litet tag tillbaka?

MVH Daniel Dehn

Kör lite lugnare nu måndag + tisdag också.
    Lite lätt pump på torsdagkväll eventuellt, fast nu när jag inte fyller, så fyller det inte så stor funktion. Bara mentalt, men det kan vara nog så viktigt!
    Klart jag ska fixa det, har inte tänkt något annat. ;)

Vägde 103,4kg kl. 05.00 imorse, lägsta opressade vikten sedan SM + att det var tidigt.
    Blir mindre energi hela veckan, onsdag – invägning blir det än lägre.
    Måste tappa 1kg i snitt/dag fram till fredag…kan det gå? :unsure:

Nu är det dax för Baksida ben, Vader o lite Mage + 80min cardio i lagom tempo! :)

Jonas Lundberg wrote:
    Vägde 103,4kg kl. 05.00 imorse, lägsta opressade vikten sedan SM + att det var tidigt.

Nu är det dax för Baksida ben, Vader o lite Mage + 80min cardio i lagom tempo! :)

Shoot man! Shoot!

pieceofme wrote:

Shoot man! Shoot!

Förstår inte riktigt… :what:

Om jag skjuter bort röven. :p

PS. Att jag ska köra för det, typ!

Jonas Lundberg wrote:

Nu hänger jag inte med, ska du köra DC också nu eller satsar du på -90 på Lucia om 12 dagar:D?

Baquizz wrote:
    Nu hänger jag inte med, ska du köra DC också nu eller satsar du på -90 på Lucia om 12 dagar:D?

Det blir nog bara -90kg…

Några dåliga mobilbilder!

Några bilder som var tagna igår efter lite mat (ägg), dryck o salt… :D

I dig your new posing trunks!

:)

och det var allt positivt jag hade att skriva :D ;)

Anne wrote:
    I dig your new posing trunks!

:)

och det var allt positivt jag hade att skriva :D ;)

Och det var det enda som var bra…
    Ganska snygga faktiskt!
    Snyggast kalsonger vinner!

Du skippar väl dream tan nu på lucia va?

Hej Jonas!
    Jag måste bara fråga om du verkligen ska tävla nu? Ser ut att ligga rätt mycket bakom övriga om man gämför bilder och man kan undra varför du inte har kuggat i den där högsta växeln för att plocka bort det sista fettet. Du har ju coachat folk som blivit riktigt hårda, fuskar du mycket? Onödiga ätardagar för att psyket blir lite lågt?
    Hoppas du tar tag i allt och får fart på grejerna, även om det nu är väldigt ont om tid.

sara1 wrote:
    Hej Jonas!
    Jag måste bara fråga om du verkligen ska tävla nu? Ser ut att ligga rätt mycket bakom övriga om man gämför bilder och man kan undra varför du inte har kuggat i den där högsta växeln för att plocka bort det sista fettet. Du har ju coachat folk som blivit riktigt hårda, fuskar du mycket? Onödiga ätardagar för att psyket blir lite lågt?
    Hoppas du tar tag i allt och får fart på grejerna, även om det nu är väldigt ont om tid.

Bilderna är tömd form utan tryck och har aldrig haft mindre fett än nu på kroppen, håller väldigt mycket vatten. Blir väldigt stor skillnad om o när vattnet hamnar på rätt ställe.
    Ok, har svårt att komma i den sista formen…har dietat i 29 veckor utan någon riktig ätardag…är i MITT livs form…vi får se på DC hur det ser ut till att börja med…ska bara dra ner mig 5kg först…

Formen blir bättre (bättre jack i magen), men vikten var kl. 05.30 103,9kg. Ingen panik! :frust:
    5kg bort på kroppen kommer att göra skillnad…det ska gå. :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1,606 through 1,620 (of 2,038 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.