- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 november, 2008 at 06:36 #651078Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Du skippar väl dream tan nu på lucia va?
Det blir ett jämnt o tunt lager…
Bara coachen fixar det?
Ska ha en torr roller till varje rond för att tunna ut det ordentligt.25 november, 2008 at 06:54 #651079Anonym anvandareMemberFrom i morgon kommer jag att äta Ägg till frukost sedan Nötfärs på dagen och inget mer…sen 14-15 timmar utan mat och likadant på torsdag.
Sen om jag kan dricka något eller ej på fredag innan invägningen återstår att se?25 november, 2008 at 07:04 #651080Anonym anvandareMembersara1 wrote:Hej Jonas!
Jag måste bara fråga om du verkligen ska tävla nu? Ser ut att ligga rätt mycket bakom övriga om man gämför bilder och man kan undra varför du inte har kuggat i den där högsta växeln för att plocka bort det sista fettet. Du har ju coachat folk som blivit riktigt hårda, fuskar du mycket? Onödiga ätardagar för att psyket blir lite lågt?
Hoppas du tar tag i allt och får fart på grejerna, även om det nu är väldigt ont om tid.PS. Hur är det med din egna form? Ska inte du tävla nu? :unsure:
Bara en ren gissning…
Kör hårt och ta det lugnt med ätardagarna!25 november, 2008 at 07:51 #651081Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Det blir ett jämnt o tunt lager…
Bara coachen fixar det?
Ska ha en torr roller till varje rond för att tunna ut det ordentligt.Blir inte ett tunt lager med roller hur mkt du än försöker, ända sättet att få den riktigt tunn ät att arbeta in den för hand länge(se lars östling) men för din del skulle jag tro att du räddar så mkt fibighet som möjligt genom att välja ex pro tan i stället som är en mkt tunnare färg, men du gör ju som du vill.
25 november, 2008 at 08:01 #651082Anonym anvandareMemberFormen börjar ta sig rejält nu… lycka till nere i Lund. Men en sak bara, för guds skull skippa den där posen med ena armen bakom huvet! Haha e så jävla trött på den :p
25 november, 2008 at 17:03 #651083Anonym anvandareMemberJohannes Eshak wrote:Formen börjar ta sig rejält nu… lycka till nere i Lund. Men en sak bara, för guds skull skippa den där posen med ena armen bakom huvet! Haha e så jävla trött på den :pTack!
Det är mycket man är trött på…Kalle Anka på Julafton, jobba mer än heltid, alla måsten osv.
Jag tycker själv att det är en snygg pose som visar min fysik på ett bra sätt. Blir ju inte så många tillfällen att göra den på scenen, men en gång under det fria minst…25 november, 2008 at 17:09 #651084Anonym anvandareMemberLars Berglund wrote:Blir inte ett tunt lager med roller hur mkt du än försöker, ända sättet att få den riktigt tunn ät att arbeta in den för hand länge(se lars östling) men för din del skulle jag tro att du räddar så mkt fibighet som möjligt genom att välja ex pro tan i stället som är en mkt tunnare färg, men du gör ju som du vill.Ja du har säkert rätt…problemet med Pro tan är att man måste lägga så jäkla mycket för att få rätt nyans…får se vad det blir?
Det blir 2 rejäla lager Pro tan som grund…
Kanske ett 3:e och ingen dream tan, eller inte?25 november, 2008 at 17:16 #651085Anonym anvandareMemberKänns inte som vikten vill riktigt vad jag vill.
Imorgon blir det än mindre mat;06.00: Ägg
09.00, 12.00, 15.000: Nötfärs
Sedan fasta i 15 timmar och samma intag på torsdag.Idag är stora slutardagen; Det mesta blir sista dagen av idag…
På torsdag kommer det att visa sig på vikten.
Vatten o salt är dock kvar, men vätskeintaget på fredag kan bli snålt.
Vikten SKA under 100kg! 👿25 november, 2008 at 17:44 #651086Anonym anvandareMemberett tips Jonas om du nu ska ha dream tan.
grunda ett lager med JAn Tana och inget annat!Blanda därefter ut din dream tan med lite olja.
Sen kan du få den tunn och fin med en roller om du nu ska göra som öst statarna har gjort sista 10 åren med roller..
Då kan du få ett tunnt lager som inte täcker musklerna.MVH
25 november, 2008 at 17:47 #651087Anonym anvandareMemberHur man kan säga att dom sista mm under min hud är fett genom att titta på bilder förstår inte jag.
Oavsett om där finns fett kvar eller ej så har jag ett lager vatten i huden alltid och har ett helvete att få bort det.
Det är tunnare än någonsin men där finns några retliga mm och skillnaden ifrån morgon till kväll är stor på mig, dock inte lika illa nu när jag inte äter kolhydrater.
Jag ska göra vad jag kan för att få bort det, problemet är att man inte enbart kan få bort det vattnet utan att tappa vatten i musklerna och blodvolym, något som man inte vill.
Men först måste vatten bort och sedan måste man försöka ersätta det i musklerna och blodet utan att spilla över, vissa har inga problem med det…jag har fucking big problemas med det.
Känns dock som jag ska lyckas bättre denna gången?
Vi får se.
Jag sliter dock varje dag med formen; ett rejält underskott + flera timmars träning.
Har legat på en fett % under 8% i 3 månader nu, men att få bort det sista fettet och vattnet är inte helt lätt…
Har varit hungrig i ett halvår nu och kraschade i somras…
Det måste finnas glädje också, det kan inte bara vara en pina.
Hungern är en pina nog, men att må skit hela dagarna är inte värt det. Jag har gjort det och gör det ibland, men denna dieten efter SM är den klart bästa jag har kört på alla sätt.
Nu ska jag försöka pressa bort det sista och komma i mitt livs form!
DC är ett steg på vägen, men formen ska vara min bästa där är mina förhoppningar.
Tur att man har hoppet kvar efter alla dessa år, fast det känns som sista gången varje gång!25 november, 2008 at 17:52 #651088Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:ett tips Jonas om du nu ska ha dream tan.
grunda ett lager med JAn Tana och inget annat!Blanda därefter ut din dream tan med lite olja.
Sen kan du få den tunn och fin med en roller om du nu ska göra som öst statarna har gjort sista 10 åren med roller..
Då kan du få ett tunnt lager som inte täcker musklerna.MVH
Tack för tipset!
Nu har jag ju bara Pro tan o Dream tan hemma och pengarna är på minus (bilhelvete 13 000kr, bla).Vad för olja och hur mycket?
25 november, 2008 at 18:15 #651089Anonym anvandareMemberTja olja kan vara tex pro tans posing gel, eller så hojta till när du ser mig så fixar jag det har olja med mig.
MVH
25 november, 2008 at 18:26 #651090Anonym anvandareMemberVäldigt tilltalande fysik herr Lundberg! Synd att du skulle stå med båda händerna i byxfickorna, det hade räckt med en. Annars hade bilden nog varit den bästa!
25 november, 2008 at 19:22 #651091Anonym anvandareMemberImport: har man tur slipper man betala tull och moms … annars är det meningen att man ska det … varannan grej jag importerar utanför europa slinker av någon anledning förbi avgifterna …
25 november, 2008 at 22:14 #651092Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Tja olja kan vara tex pro tans posing gel, eller så hojta till när du ser mig så fixar jag det har olja med mig.MVH
Ok, tack!
Vi får se vad vi hittar på…
Daniel Gustavsson är den som ska stå för färgläggningen på mig.Tänkte om man kunde ta mat olja tex.
Alla har ju olika ideér så man blir helt snurrig.
Daniel tyckte jag skulle lägga dream tan på morgonen och sedan ta på kläder…Ja färg ska ju på, på ett eller annat sätt!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.