- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 oktober, 2008 at 18:02 #650913Anonym anvandareMember
Hoppas du nailar formen till lucia Jonas :emo-thumb Ska bli intressant att se skillnad jämfört med SM. Lycka till med allting
17 oktober, 2008 at 20:46 #650914Anonym anvandareMemberLILLD wrote:Hoppas du nailar formen till lucia Jonas :emo-thumb Ska bli intressant att se skillnad jämfört med SM. Lycka till med alltingTack!
Kände mig som ett snöre på gymmet idag…skillnad kommer det att bli…men att få fyllighet i musklerna samtidigt som huden är väldigt tunn får jag nog glömma.
Att komma in lätt, torrare och med mer markeringar är målsättningen och så SKA det bli!17 oktober, 2008 at 20:47 #650915Anonym anvandareMemberlycka till!Hoppas du når den form du vill ha!
17 oktober, 2008 at 21:05 #650916Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:lycka till!Hoppas du når den form du vill ha!Tack!
Lite svårt att svara på utan att låta negativ, men den formen jag verkligen vill ha blir det inte…får göra det bästa utefter vad som är rimligt för mig.Ska minitoppa varje vecka fram till Lucia för att hitta det ultimata.
Problemet är att man gör lite mer när det väl är tävling, men det kanske inte är bättre…och med mer menar jag mindre vatten o salt, striktare o mindre mat.
Det ska bli ungefär samma mat som under dieten nu, fast lite mer. Och om det blir kolhydrater kvällen innan eller inte ska jag testa under resans gång.Vet inte heller om jag vågar stoppa i mig socker att pumpa på?
Riskakor med jordnötssmör brukar funka bra för mig, lutar lite åt det.17 oktober, 2008 at 21:11 #650917Anonym anvandareMemberokej, men hoppas kan man göra!
17 oktober, 2008 at 21:23 #650918Anonym anvandareMemberFan jonas du är ju helt besatt av din kroppsvikt. Släng ut vågen genom fönstret och gå sedan och väg dig med ögonbindel hos någon du litar på istället, som sedan bestämmer om du går ner för fort eller inte!
(läste lite på din blogg)
17 oktober, 2008 at 21:42 #650919Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Fan jonas du är ju helt besatt av din kroppsvikt. Släng ut vågen genom fönstret och gå sedan och väg dig med ögonbindel hos någon du litar på istället, som sedan bestämmer om du går ner för fort eller inte!(läste lite på din blogg)
Det är jag inte, jag överdriver alltid när jag skriver så det ska verka som att jag tycker saker är störande. Tyvärr ingen som förstår min humor.
Fast när vikten rasar 1kg dag efter dag så blir jag lite orolig, det är ju ändå ganska lång tid kvar.
Kommer ju snart till en platå när vikten inte längre går ner och kommer säkert ha en period när vikten ökar lite, helt naturligt.
Det är bara att vikten har gått ner väldigt fort på kort tid och mer än vad jag trodde.
När man tappar mycket vatten på kort tid så blir ju faktiskt musklerna mindre.
Ja, ja vikten ska ner mycket till oavsätt om jag gillar det eller inte!PS. Är mer fixerad vid hur det ser ut och känns!
17 oktober, 2008 at 21:49 #650920Anonym anvandareMemberJonas jag menar ”Herre Gud” vad bra det går för dig! Gillar att se hårdheten på kropparna!! Vackert liksom!:o vill säga mer men då blir det hot hot!!:nono:
hej hej:p
17 oktober, 2008 at 22:12 #650921Anonym anvandareMemberCandy Canary wrote:Jonas jag menar ”Herre Gud” vad bra det går för dig! Gillar att se hårdheten på kropparna!! Vackert liksom!:o vill säga mer men då blir det hot hot!!:nono:hej hej
Du kan ta det i PM!
Om det går bra kan man ju se på olika sätt, tävlingsmässigt går det åt pip-(pipp-)svängen…tusan vad dålig humor jag har. :p
Annars går ju dieten faktiskt bra och formen har aldrig varit bättre, inte bäst just idag, men tror inte det dröjer många veckor innan det är ”all time high!”
Jag är också ganska ”hot” i kroppen mest hela tiden…jag menar att jag är varm under denna dieten och det är ett bra tecken eller vad trodde du?18 oktober, 2008 at 10:24 #650922Anonym anvandareMemberJag tror att det är ett mkt bra tecken att var heeeet under dieten
18 oktober, 2008 at 12:39 #650923Anonym anvandareMemberget a room you guys
18 oktober, 2008 at 12:48 #650924Anonym anvandareMemberRichard B wrote:get a room you guysDet är en tjej med muskler…
19 oktober, 2008 at 10:56 #650925Anonym anvandareMemberLördag kväll efter buffé (Thaibuffé och 8 glasskulor efter rejält med mat, jäklar vad gott det var. Bra tryck i magen!) 110.0kg
Sedan söndag morgon (hade lite svårt att hålla in magen på kvällen, men ganska platt och fin på morgonen igen). 105,9kg
Formen ändrar sig inte så mycket på en dag säger vissa…
Mycket kolhydrater, salt + vatten/cola så jag blev nöjd på kvällen.
Sedan 12 timmars fasta.
PS. Mer fitness på morgonen… :wazzup:
PS.2: Skillnaden syns bättre i bloggen, lite större bilder där!
Edit: Hade lite problem att få in rätt bilder för dom blev döpta till samma namn, tog dom första vid midnatt…
21 oktober, 2008 at 22:57 #650926Anonym anvandareMember2 dagar före och SM!
[img=http://img396.imageshack.us/img396/4113/jonasokt08010oi4.jpg][img=http://img396.imageshack.us/img396/606/img1165copy1oz7.jpg]Bara att ta nya tag…21 oktober, 2008 at 22:59 #650927Anonym anvandareMemberjekla skillnad
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.