Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 468 total)
  • Author

En bild på Pluttevovven och mig i min nya hårfärg..:)

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/100612-140105.jpg]

veckans första pass gick super,, rygg, biceps och mage nu börjar man bli bortskämd med att få kontakt i alla övningar:D

Känner av magen redan idag och vill inte tänka på hur det kommer kännas imorgon.
    Igår gjorde jag 8 chins på första setet det tar sig nu är det inte långt till målet om 10 st:D

Denna vecka är fullproppad..måste jobba över Tis, ons, Torsdag är det hästtävling som jag och Jorunn skall ställa upp på och på Fredag blir det övertid igen.

Meeeeen jag får en hel del extra i plånboken och flextid:P

Gårdagens axel och triceps pas flöt pårätt fort eftersom jag tränade själv då jag var tvungen att arbeta över.

En bild togs i Måndags på biceps och nu börjar de hända saker även där.. =)

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/Biceps14Juni2010.jpg]Idag är det BEN som står på schemat roligt pass dock inte 2 dagar efter eftersom jag får sådan träningsvärk nu när kontakt hela tiden uppstår vid träningarna..

Nähä nu skall jag bege mig till jobbet=)

Ställde mig på vågen i morse 65 kilo prick kan väl tänka mig att jag behöver gå ner 3-4 kilo till bara.

Gårdagens pass är som vanligt ett favvopass
    Rygg, biceps och mage.

Körde för första gången talsdrag bakom nacke heela 6 kilo körde vi men jösses vilken kontakt så de behövdes inge mer. Här är en övning där man kan skada sig så sjukt mkt och iblnad(oftast) ser man folk på gymmet som sitter och sliter ner 50 kilo och ser ut att sitta på10 spikar och kommer inte ens ner till nacken med stången… MEN 50 kilo woooohooo COOOOOOLT!
    :D

Det finns som sagt ett par på mitt gym både jag och syrran får ont i magen av att se hur illa de tränar både han och hans tjej tyvärr.
    De sliter och de rycks i allt dom gör och de lassar på så mkt vikter så de förlorar allt vad teknik heter.

Aj aj aj…

Här kommer gårdagens pass klarade mina 10 chions i går WIIIIII så glad nu skall jag träna på att klara 10 även i andre set.=)

Latsdrag 16,5kg 10,10,10,10
    Latsdrag bakom nacken 6kg 10,10
    Rodd 16,5 kg 10,10,10,10
    Chins 10 PB ,3, -19kg 10
    Hammerculr 12kg 10,10,10
    Drag i trissa 12,5kg 10,10, 10
    Bamse 2,5kg 10,10…. svårt å få kontakt i denna övning så vi kör på med mkt låga vikter här så kommer nog kontakten till slut=)

Sedan gick vi i vanlig ordning 5km på spåret och det är sååå fint där nu med alla blommor.. Det är då man saknar en mobil med kamera.. men skall köpa en i Juli=)

Har rätt fin träningsvärk idag i typ hela kroppen haha aja bara njuta då vet man att kroppen har fått arbetat=)

Nu skall man åka till jobbet och slava några timmar sedan är det heeeelg=)=)

Åhh en ny vecka framför sig med massa gym:)

Idag är det som vanligt rygg, biceps och mage som skall få lite smisk=) få se om man får till några bilder.

På Torsdag är det fettmätning spännande och se vad den säger denna gång… Alltid intressant tror denna mätning blir mer rättvisad än den förra eftersom förra gången var första gången jag fettmätte mig påen eftermiddag och d väger man ju alltid mer än på förmiddagarna.
    Och nu på Torsdag blir det också en eftermiddag blir på hans gym fast denna gång har jag bil så kommer inte träna på hans gym.
    Jag är bortskämd med F&S hantlar och maskiner:D sedan har jag ju spåret i skogen utanför F&S.
    Löning på Torsdag.. då skall jag ner till stan för att köpa nya tuttekassar för nått som har försvunnit på senaste 8 veckor så är det just… mina tuttar ;)
    Så några storlekar mindre denna gång till mig haha… aja ska man va fin får man lida pin.=)

I går slängde jag iväg en beställning från mm-Sport vart fökljande

BCAA
    7-Keto
    Omega-3
    Vitamin och mineralburk
    vassleisolat protein
    Nu har jag köpt så det skall räcka ett tag

Nähä nu skall jag bege mig till jobbet sen gymmet och sedan stallet för att lämna kontraktet och ta en tur på min sagohäst!

Vilken bcaa köpte du?

Albin wrote:
    Vilken bcaa köpte du?

Jag köpte deras egna märke tänkte testa det verkar bra och billigt om inte=)
    Body Science BCAA så hette det=)

Veckans första pass avklarad och det gick bra och lite kort togs på ryggen.

Jag lägger in dom så fort jag får dom av systeryster=)

Idag körde vi hårt magen den är tootalt död… haha

Frammåtlutad stångrodd 40kg 10,10 30kg 10,10
    Ryggres 10,10,10,10
    latsdrag 18,5kg 10,10 16,5kg 10
    Latssmaltgrepp 17,5 10,1010
    Chins 5,-29kg 10,10
    EZ-stångcurl 20kg 15, 30,PB 10,10
    Hantelcurl 10kg 10,10,10

2 Olika magövningar 4 set i varje.

Sedan vart de gåband i 20 minuter eftersom jag glömt mina skor så vi kunde inte gå ut=(

Idag var jag riktigt stark i biceps och ez-stången åkte upp och ner som bara den så jag körde på sålångt jag orkade och det vart hela 30:D

I morgon blir det inge gym utan åker till hästen direkt efter jobbet kommer nog springa lite efter istället.
    Så kör jag allt på Onsdag ist kör triceps, ben och axlar då=)
    Nä nu skall jag ta och laga lite mat sen är det kväller=)

Bild på ryggen från dagens ryggpass!

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/Latsdrag21Juni2010.jpg]

Det syns att det börjar hända grejer nu! Syns spec på armbilden :)

Pixi wrote:
    Det syns att det börjar hända grejer nu! Syns spec på armbilden :)

Ja det är skitkul nu när det börjar hända saker.. 10 kilo har jag gått ner sedan den 3 Mars vill spola fram tiden till hur jag ser ut om 1 år=)

Jäklar! det är så pass mkt ändå… det är riktigt bra jobbat! :D
    Snart vill vi se före o efter-bilder ;)

Blobas wrote:
    Löning på Torsdag.. då skall jag ner till stan för att köpa nya tuttekassar för nått som har försvunnit på senaste 8 veckor så är det just… mina tuttar ;)

Tuttekassar :D Aldrig hört innan! Vänta bara tills dagen kommer då(om) du ska amma ditt barn. Då händer det grejer. Jag gick från C-kupa till E och nu har jag bantat ner dom till D. Hade varit bra om det fanns en one size BH så slipper man köpa nya hela tiden :D

Ser jättebra ut här förresten!! Det känns kanon då man ser att det händer saker.

Pixi wrote:
    Jäklar! det är så pass mkt ändå… det är riktigt bra jobbat! :D
    Snart vill vi se före o efter-bilder ;)

Kan be systeryster ta en helkroppsbild imorgon.. Har några från slutet av min idiotbulkning..ser ut som en flodkossa:o

Vilket fint väder det är ute nu.. blå himmel=)

Wiii fick mitt paket idag från MM-sport smakade deras eget märke i BCAA appel-pear.. den smakade inge vidare tyvärr men med lite fun light så vart det dock riktigt gott:)

Dagens axelpass gick super hade sådan grym kontakt att jag fick gå ner på vikter hantelpress fick jag gå från 10kg ner till 8 kilo och fy fan vad det sved..Undrar om jag kommer kunna röra armarna alls imorogn haha.

Idag kördes

Frammåtlutad hantellyft 4kg 10,10,10,10
    Hantellyft åt sidan 5kg 10,10,10
    Liggande kryssdrag 5kg 10,10,10
    Hantelpress 10kg 6, 8kg 10,10,10
    Axellyft12kg 20,20

Kickback 6kg 10,10,10,10
    hantellyft ovanför huvud med hantlar 4kg 10,10,10

Sedan vart det raka vägen ut till hästen och rida lite hästen går så jäkla bra nu så jag red bara i 20 minuter.

Anmälde oss till klubbmästerskapet i Sep så nu skall vi träna som fasiken så vi ger de andra en utmaning.
    Går hon så bra som hon gör idag så är en placering inte alls omöjlig=)

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.