Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 468 total)
  • Author

Smakade mitt nya iso proteinpulver i går.. och det var det goaste jag smakat på länge men kostar de 440 kronor för 1,3 kg ska de fan smaka gud!!!
    Det smakade som de där pastillgodis Pez eller vad det nu hette äntligen får man lite godissmak i käften under veckorna.. 2 ggr om dagen dessutom *gör hulahula dansen*:D

Idag är den BEN som står på schemat inte mitt favvispass direkt skittråkigt att träna ben..Kanske kan bero på att jag har svårast för att lägga påmig muskler där.. Axlarna och hela överkroppen växer på mig men benen är som små långa jäkla groggpinnar fortfarande;)
    Vaderna växer på bra dock.. alltid nått.

Midsommar blir lugnt kommer njuta av mina 6 st 3,5:or till öl för efter midsommar blir det inge med alkohol för Blobas under 2010. Även om jag inte skall tävla så skall jag träna på som OM jag skall göra de..
    Mental träning träna på att förbereda mig,, ställa upp mig och allt så lagom till alström(Hmm hette den så tro^^? är man riktigt förberedd istället.

i går upptäcktes någe nytt. 2 monster blodådror på vardera sida av magen.. ojoj hur skall inte dom där bli på tävlingsdagen?:ike:

Fettmätningen idag är jag helnöjd med…
    hade gått ner 730g fett ovanligt mkt för att vara mig brukar ligga runt 400-500 g i månaden.
    Hade dock gått ner -360g muskler men troligen är det vatten och inte muskelmassa ligger idag på 11,79% kroppsfett. Så det går stadigt neråt.

På 1 månad har följande hänt!

Bröst oförändrat 3
    Biceps oförändrat 4
    Mage från 13 ner till 12
    Sida mage från 13 ner till 12
    lår oförändrat 9
    Skuldror från 7 till 5
    Triceps oförändrat 6
    Ländrygg fårn14 ner till 12
    vad oförändrad 3

Är faktiskt riktigt nöjd att jag nu äntligen ökat min fettförbränning

skall snart ut och gymma lite=)

Ryggen börjar släppa fint, tummen upp! :up:

Albin wrote:
    Ryggen börjar släppa fint, tummen upp! :up:

Ja den har verkligen kommit med stormsteg faktist.. till och med jag kan se en skillnad nu.. hehe nu börjar de ju bli KUL att spänna sig lite där=)=)=:D

GLAD MIDSOMMAR på er alla mina kära läsare..

Idag klockan 0730 befann sig jag och syrran på coash gym eftersom Friskis hade stängt..
    Riktigt bra pass var uthållig som faen.. sprang med stängd mun i 20 minuter på löpbandet(!).. Kondisen har blivit helt oki nu=)

Nu är det helgvila sen påMåndag kör vi på igen kul somfaen…

Jippie nu är det Måndag och ny träningsvecka=)

I dag körde vi lite Biceps, mage och rygg

Efter passet sprang jag min gamla 2 km runda som jag harvade runt på inför fystestet.
    Och idag sprang jag fort härligt tempo och kondisen har kommit upp sig en hel del.

Nu har jag nyss ätit lite kyckling och sallad och bara njuter av det sista som är kvar av dagen.

Nu i helgen var det sista helgen som jag intog alkohol för 2010.. kommer bli jobbigt men jag SKA klara detta.. Ha ha ha låter som värsta alkisen men aja ni fattar nog vad jag menar..

Man kan ha lika roligt på fester nykter

Blobas wrote:
    Wiii fick mitt paket idag från MM-sport smakade deras eget märke i BCAA appel-pear.. den smakade inge vidare tyvärr men med lite fun light så vart det dock riktigt gott:)

Kör med vattenmelon just nu själv funderade på o testa den andra smaken nästa gång men då håller jag mig till vattenmelon då den smakar jätte gott :D

Baronpanda wrote:
    Kör med vattenmelon just nu själv funderade på o testa den andra smaken nästa gång men då håller jag mig till vattenmelon då den smakar jätte gott :D

Fast bara för jag inte tyckte den smakade en 10a så betyder det ju inte att du inte skulle gilla den=)

Tyvärr fanns bara deras BCAA i pear appel när jag köpte den
    men låter man den stå ca 5 minuter efter att man skakat den så försvinner smaken alltmer har jag märkt=)

Aja ska man va fin får man lida pin som det så fint heter:D

Dagens axel och triceps pass gick förfärligt bra kommer nog känna av en hel del i dessa muskler i morgon och övermorgon.

Har lagt in dörren som ny övning vi fick klartecken av coatch att lägga till lite nya övningar bara det är samma muskler man tränar.

Så vi har lagt till dörren fy fan vad denna övning tar.. 1,25 kilo bara men det bränner på riktigt bra efter 10 reps.

Sedan har jag lagt till kickback och tagit bort drag ovanför huvudet eftersom jag inte får någon kontakt i denna övning!

Ja lite småförändringar bara.

Har även börjat stretchat minst 10 minuter efter varje pass för att bli vigare det är så skönt att man nästan somnar där man ligger=)

Om 2 veckor skall man ner till Norrköping hela helgen och kolla på islandshäst SM… skall bli riktigt roligt en heeeel helg med bara en massa ulltussar;)

Blobas wrote:
    Fast bara för jag inte tyckte den smakade en 10a så betyder det ju inte att du inte skulle gilla den=)

Tyvärr fanns bara deras BCAA i pear appel när jag köpte den
    men låter man den stå ca 5 minuter efter att man skakat den så försvinner smaken alltmer har jag märkt=)

Aja ska man va fin får man lida pin som det så fint heter:D

Okej men håller mig till vattenmelon då den är god köpte self’s eaa smak Orange twang förrut det gör jag inte om var som o dricka flytande tvål i smak

Baronpanda wrote:
    Okej men håller mig till vattenmelon då den är god köpte self’s eaa smak Orange twang förrut det gör jag inte om var som o dricka flytande tvål i smak

Ja oo ja har man hittat en smak som man tycker är god skall manhålla kvar den med stooora klor=)

Blobas wrote:
    Ja oo ja har man hittat en smak som man tycker är god skall manhålla kvar den med stooora klor=)

Xtend Watermelon, iofs är Xtends apple, raspberry mfl också kanongoda!

Ni e så petiga gott folk. Svälj och se glad ut. Får man inte kväljningar så går det att dricka, hehe!

biffen669 wrote:
    Ni e så petiga gott folk. Svälj och se glad ut. Får man inte kväljningar så går det att dricka, hehe!

haha kväljningar är nått ja får av min burk med selfs eaa det är verkligen som o dricka flytande tvål så du kan ju tänka dig smaken :p

biffen669 wrote:

Självklart skall man vara petig med något man dricker 3 ggr om dagen året om istortsett.. Livet blir lite bättre om de man äter/dricker smakar gott.:D

Nu smakar detta dock RIKTIGT gott med fun lignt sagt utblandat med så jag är toknöjd.

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.