Kampen mot scenen för Blobas

Home Forums Dagböcker Kampen mot scenen för Blobas

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 468 total)
  • Author

Näe :( därför den mådde dåligt då alltså.. usch

Usch :( Beklagar. Min hund hade hjärtproblem och avlivades för några veckor sedan. Man tror att kroppen ska gå sönder av sorg. Kram

Usch, lider med dig. Avlivade själv min gamle trotjänare efter 14 år tillsammans nu i vintras så jag vet precis hur du känner dig. Blir bättre även om det inte är en tröst nu. Man får vara glad för de åren man fått tillsammans.

Lima wrote:
    Usch, lider med dig. Avlivade själv min gamle trotjänare efter 14 år tillsammans nu i vintras så jag vet precis hur du känner dig. Blir bättre även om det inte är en tröst nu. Man får vara glad för de åren man fått tillsammans.

Ja jag är så otroligt glad att jag fick han in i mitt liv så mkt gott som han gjort mig.. Och är så glad att jag hann skaffa lille Texas för han gör mig så glad.

I Tisdags körde jag första passet på närmare 1 månad och gu så skönt, Rygg och biceps vart det gick ut mkt lugnt men fick iaf lite träningsvärk=)

I går var det axlar och triceps, mage och de känner jag av idag skönt… idag är det ben får plocka ihop ett eget schema denna vecka då jag inte hann träna varken i Måndags och Imorgon för då skall jag på bröllop:)

Nu skall jag bygga muskler ska bli grovolina när jag är färdig:P

Idag blir det rygg och biseps samt mage skall bli riktigt skönt faktiskt… Har köpt en till hund.. en chihuahua dallas heter han så nu har jag dallas och texas här hemma.. Och de busar som aldrig förr haha:D
    Hästen är iväg på träning så har ingen häst fram tills tävlingen den 4 sep känns lite konstigt

Ryggpasset idag gick riktigt bra biceps fick sig en omgång de(jag) nog sent kommer glömma.

Men hua vad jag har tappat sedan jag inte kunnat tränat så mkt=( allt bara rasar på 4 veckor men istället för att bli deppig blir jag mer taggad.

Tappat massor=(

[img=[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/Trning19Aug2010001.jpg][/IMG]

Bonusbild 2 trötta hundvalpar.. texas i bädden och Dallas på golvet=)

[img=http://i6.photobucket.com/albums/y221/Blobas/Trning19Aug2010009.jpg]

Blobas wrote:
    Ryggpasset idag gick riktigt bra biceps fick sig en omgång de(jag) nog sent kommer glömma.

Men hua vad jag har tappat sedan jag inte kunnat tränat så mkt=( allt bara rasar på 4 veckor men istället för att bli deppig blir jag mer taggad.

Tappat massor=(

Härligt med en till vovve!! :)

Riktigt bra att du kan vända något som kan kännas deppigt och motigt till nått som taggar istället!! :up: You go girl!
    Själv börjar ja tycka att mitt problem med benet gör mig nedstämd och inte lika taggad när ja kommer till träning. Vill ju inte bara träna överkropp hela tiden..
    Får sno lite av din inspiration och tagga till ordentligt hädanefter :p

Tycker ändå din rygg e imponerande även om du säger att du tappat!!

Tack vad snäll du är.. det var peppande att höra… Ja den träningsvärken jag har i min rygg idag den är uuuunderbart skönt.. nu känne det som om man är tillbaks igen på banan=)

Nu skall jag börja bygga upp musklerna igen och hoppas och ber att jag får vara skadefri tills tävlingen.

Har köpt back on track skydd till knäna och armbårgarna iallafall och vilken skillnad p åföre och efter köpet:D
    Regelbundna besök hos Massör och kotknackare så skall jag nog hålal mig frisk!

Veckans sista pass är över idag piskade jag rygg och biceps igen kör de jag ligger efter med denna vecka eftersom det bara vart 2 pass totalt.
    Imorogn kör vi igång på allvar.

Har börja öka vikterna och gått ner på reps och det är riktigt tungt och jobbigt men shit vad det biter vilken kontakt jag får;)
    Äter lite mera även om jag äter samma mat som förr så har jag bara ökat lite, denna ”bulk” skall bli perfekt!

Skillnaden är att jag kan äta 2 skivor bröd till frukost för att öka lite kolisar njuter av varje tugga:D

Annars rullar det på hundar, häst, träning:)

vill me ha en chichuaoa eller va de nu heeter :D haha, hur mkt kostar dom typ?

Jag har haft tur och hittade 2 rätt ”billiga”.. Ena kostade 9000 och den andre 8500..

Dom är underbara perfekt stadshund när amn bor i en 1:a på 40 kvadratmeter.
    När jag flyttar till gård(letar för fullt) så kommer jag köpa en tollare.. min drömhund alltid velat haft en sån sååååå fina:)
    Men kan inte ha en nu när jag bor så litet=(

Dagens pass gick riktigt bra och första passet med systeryster på ja 2 månader tror jag!

Axlar och triceps vart det idag

Frammåtlutad hantellyft(baksida axlar) 4 kg 10,10,10
    Hantellyft åt sidan 4kg 10,10,10
    Axellyft 14kg 12,12
    Hantelpress 8kg 10,10,10,10
    Kickback 6kg 10,10,10
    Push down glömde faktiskt kolla vikten för det var syrran som skötte de men typ 8 kanske? 10,10,10

Sedan 10 minuter på crossen och 10 minuter på bandet

Går ut lite lugnt efter vilan så har gått ner lite på vikter på vissa övningar där jag känner att jag har tappat som mest ork.

Har fått en massa utslag på kroppen och går under utredning vad det är.. idag gjorde jag allergitest mot hund häst katt kvalster damm mm så få se vad det säger.
    2 rör blod tappades dessutom… och jag som är nålrädd fick stå ut med att hon stack mig hela 6 ggr då ådrona rullade hela tiden:|
    Fick lägga mig ner tillslut för höll på att svimma bläääääää.

Så nu ser man ut som en knarkare på armveckena;)
    Fattar inte varför man är så fjåmpig med att just ta sprutor förståndet säger mig att det inte är farligt men kroppen reagerar tvärtom haha!

Haha, jag är precis likadan då det gäller nålar. Men egentligen är det inte själva sticket som är otäckt, det är sekunden innan. En gång sa jag ”säg inte när du sticker mig”, men några sekunder senare ropade hon ”nuuuu sticker jaaag” :D Hoppas utslagen försvinner! Du har inte nytt tvättmedel då? Kötta på!

Det verkar ha varit svamp för medelt jag fick verkar bra,, nu är då frågan om varifrån jag fått det via maten?

Måste ju ha en super obalans i kroppen..:

Passet i går gick så där.. fick jobba över 2 timmar och det märktes på energin att det var 2 timmar längre utan mat i magen.
    Tvärdog i bensparken och magövningarna var bara till att lägga ner skakade mest och började må illa..
    Så hem och äta sen mådde jag bättre=)

Så det blir magen idag istållet.. KOmmer ta med mig eftermiddagsmat till jobbet för kommer behöva jobba över idag igen=(

Men men de är det värt fick en lön på över 21000 idag:P

ska INTE klaga=) life is GOOOOOD=) SHOOOOPPAAAAAAAAAAAAAAAA=)

HA HA! Din gottegris!! :D
    Alltid happy times varje månad när lönen kommer! Dock inte lika kul när alla räkningar är betalda.. :P

Men GOOOO SHOPPING!!! :D :D

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 468 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.