- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 oktober, 2008 at 08:13 #693305Anonym anvandareMember
Lycka till Lars!
Kommer förmodligen att gå mycket bra.
Hoppas någon kan bjuda motstånd!20 oktober, 2008 at 23:33 #693306Anonym anvandareMembernu är jag hemma, sovit lite också, skönt.
jag landade fjärde, av fyra, men det känns bra ändå, kom in i form och gjorde mitt bästa, den här gången räckte det inte.
vägde in på 106,5kg, tyngst vad jag vet, kände mig minst lika bra som SM, benen kunde varit lite torrare på tävlingen,
för mycket spring tror jag, kändes bra ändå, framsidan/ överkroppen verkade hårdare.det här har varit en kul upplevelse, riktigt bra erfarenhet,
mitt mål är att bli så bra som möjligt i slutändan, och tävla mot så bra killar som möjligt på vägen dit, så jag är inte ett dugg ledsen över placeringen,
hatten av till Kim Torgersen, bästa posör jag sett!! sån scen närvaro och hur trevlig som helst.stort tack till hela svenska laget som gjorde detta till en så trevlig resa, framförallt Mirre som hjälpte till hela tiden, priceless!
efteråt var vi ett gäng som beställde pizza till hotellet, satte oss i lobbyn, pratade o sånt, hur skönt som helst, det enda jag ångrar..
att jag inte åt pizza med Kim o dom andra också
[/b]20 oktober, 2008 at 23:36 #693307Anonym anvandareMemberRiktigt bra jobbat, din fysik är verkligen något utöver det vanliga!
Kul att du är nöjd med tävlingen, det är i slutändan det som räknas trots allt.
Jag vet inte om du skrivit det tidigare men ska du köra Lucia också?20 oktober, 2008 at 23:41 #693308Anonym anvandareMemberRasmus Andersson wrote:Jag vet inte om du skrivit det tidigare men ska du köra Lucia också?D klart! det här e kul!
21 oktober, 2008 at 00:01 #693309Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:D klart! det här e kul!F***ing go for it, man!
21 oktober, 2008 at 00:03 #693310Anonym anvandareMemberhär e en bild från iform.no, ser ut som en chimpans ha ha
21 oktober, 2008 at 00:06 #693311Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:här e en bild från iform.no, ser ut som en chimpans ha haChimpans, vettefan! Haha!
Snarare Herkules, Zeus, Tor eller någon annan mustig gud.
21 oktober, 2008 at 00:31 #693312Anonym anvandareMemberBra jobbat Lars, riktigt snygg fysik du har! :up:
Bilden som Johan tog på sm:
21 oktober, 2008 at 11:16 #693313Anonym anvandareMemberLars Östling wrote:D klart! det här e kul!Härligt att höra! :up:
Då önskar jag ett stort lycka till!
21 oktober, 2008 at 11:25 #693314Anonym anvandareMemberGrattis till forsta platsen pa SM Lars. Synd att man inte var pa plats for att se hur overlagsen du var. Grym prestation pa NM ocksa. Ser framemot att se och traffa dig pa Lucia. Riktigt grymt att du staller upp dar ocksa !
Du ar den absolut storsta inspirationskallan i Sverige , utan tvekan !21 oktober, 2008 at 11:29 #693315Anonym anvandareMemberSåå bra jobbat, otroligt snygg fysik du har! favoriten i alla lägen…
Mvh
Pia21 oktober, 2008 at 12:01 #693316Anonym anvandareMemberZlartin wrote:Grattis till forsta platsen pa SM Lars. Synd att man inte var pa plats for att se hur overlagsen du var. Grym prestation pa NM ocksa. Ser framemot att se och traffa dig pa Lucia. Riktigt grymt att du staller upp dar ocksa!
Du ar den absolut storsta inspirationskallan i Sverige , utan tvekan!piaa wrote:Såå bra jobbat, otroligt snygg fysik du har! favoriten i alla lägen…
Mvh
Piatack, verkligen.
21 oktober, 2008 at 12:48 #693317Anonym anvandareMemberSå otroligt bra att det inte finns ord till de:worship:
21 oktober, 2008 at 14:10 #693318Anonym anvandareMemberKom in till helgen Hell-Boy-Lars, så kan vi tjöta lite å kanske klämma några mjukglassar eller nått annat gött.
Jag jobbar både lö å sö 10-18. :up:21 oktober, 2008 at 19:38 #693319Anonym anvandareMemberkopierat från iform.no
+100 kg
Her er det Kim Torgersen og Sami Jääskiläinen som skiller seg ut foran de andre og de er veldig like i fysikken,
men Kim er den som ser best ut.
Han er i superform og ligger godt ann til førsteplassen med sin komplette fysikk.
Men det blir et jevnt race mellom han og Sami om førsteplassen.
Thomas Davidsen kunne vært litt hardere men tar nok tredje, men den kan helt fint gå til en hardere Lars Ø.summering
jag var helt enkelt inte skarp nog, på flera sett.
känner mig mer motiverad en någonsin, så detta är positivt kan man säga,
har fått ny energi, mer av allt.
för att inte tala om träningstips från Anders Granheim, [/b] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.