- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 16:56 #854940Anonym anvandareMemberhertzman wrote:Alltid kul med lite gymbilder. Får en själv att vilja dra ner och pressa lite…
Och, för att stämma in i den eniga kören, jävligt nice fysik på er båda, riktigt sjysst bredd över ryggen och ovanligt väldefinierade traps.
Palla dig ner till gymmet o pressa om du är taggad, låt de inte gå till spillo:P
7 januari, 2007 at 16:58 #854941Anonym anvandareMemberYazo wrote:Värsta gymbruttorna, kul att se. Finns för få av er sort!Thanks
Ja lite tråkigt, man ser ju vilka som är seriösa iaf7 januari, 2007 at 17:08 #854942Anonym anvandareMemberdu får fan glida ner varje dag så vi kan köra fler 2 timmars promenader
känns som att det är dags att börja springa lite nu också
7 januari, 2007 at 17:23 #854943Anonym anvandareMemberDessan wrote:du får fan glida ner varje dag så vi kan köra fler 2 timmars promenaderkänns som att det är dags att börja springa lite nu också
Haha ja, de vore inte fel
Men vi äter upp de kcal i förbränner med godis på en gång hahahaUt o springa nu ? av vilken anledning då hörry ?
Hoppas d inte är för du tycker du är för bullkig :nono:7 januari, 2007 at 17:27 #854944Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha ja, de vore inte fel
Men vi äter upp de kcal i förbränner med godis på en gång hahahaUt o springa nu ? av vilken anledning då hörry
Hoppas d inte är för du tycker du är för bullkigeller med något annat gott kanske?
man måste ju få fart på fläsket lite, skönt att springa när man väl kommer igång. skönt om man börjar lira lite handboll igen så får man ju springa undra om man ska dra upp o träna lite på onsdag då det är träning?7 januari, 2007 at 17:40 #854945Anonym anvandareMemberDessan wrote:eller med något annat gott kanske?
man måste ju få fart på fläsket lite, skönt att springa när man väl kommer igång. skönt om man börjar lira lite handboll igen så får man ju springa undra om man ska dra upp o träna lite på onsdag då det är träning?Haha, :pop:
Ja, det kan jag hålla med om att de är, våran promenad var jäklans skön iaf…
Du får lära mig jogga.
Ja, bara du inte tränar för mkt nu :nono:7 januari, 2007 at 17:44 #854946Anonym anvandareMemberSchysst rygg och schyssta axlar!
7 januari, 2007 at 17:45 #854947Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha,
Ja, det kan jag hålla med om att de är, våran promenad var jäklans skön iaf…
Du får lära mig jogga.
Ja, bara du inte tränar för mkt nuvi får köra nåt joggingpass här i skogen, finns många bra rundor och springa. Skönt om man kunde få knäna o funka normalt också.
nejdå, klart jag inte gör!7 januari, 2007 at 18:14 #854948Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Schysst rygg och schyssta axlar!Vi kommer ju som sagt att äga på scen om nått år hehe
Hur går de för dig med träningen ?
7 januari, 2007 at 18:16 #854949Anonym anvandareMemberDessan wrote:vi får köra nåt joggingpass här i skogen, finns många bra rundor och springa. Skönt om man kunde få knäna o funka normalt också.
nejdå, klart jag inte gör!Haha ok, men då blir de én joggingrunda nån dag då :emo-thumb
Jaa.. de blir inte bättre om du har sådana dr knäskydd som man kan köpa?
7 januari, 2007 at 18:17 #854950Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Så jävla fräscha….
Brukar killarna komma fram på gymmet och tacka för att ni motiverar dem?Alltid kompis alltid :p
Går de för din del då, får du några brudar motiverade på gymmet
7 januari, 2007 at 18:21 #854951Anonym anvandareMemberGött med lite pix tjejer!! Härligt pass de där!!
7 januari, 2007 at 18:27 #854952Anonym anvandareMembercattahs wrote:ja tränar ca 5 dagar men kanske kommer träna fyra för att vila så jag får tillräcklig tillväxt… ute å går lite för att hålla fettet borta lite iallafall..mycket det är bara förnamnet skall jag lova… rest tenta, föreläsningar, kontakter med olika människor, badrummet osv… du då går du i skolan?
Ja… känner du att kroppen behöver vilan så är d bara onödigt att träna så mkt.
Vidare mkt fett har du ju inte på kroppen hehe
Så ta inte ut dig på en massa promenader , men d är skönt att röra på sig också..Aaa, då är vi två om att ha fullt upp, spec när skolan börjar, har ett halvår på mig att få g i alla mina betyg, planerar att läsa kost osv som är bra egenskaper om man vill bli PT i framtiden ,på universitetet… men som sagt då är de en hel del som krävs att ta igen..
Om jag inte får ett jobb direkt efter skolan på nå gym som mankanske kan få lite rabatt på utbildning7 januari, 2007 at 18:27 #854953Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Gött med lite pix tjejer!! Härligt pass de där!!Bockar o bugar
Insåg att journalen började bli lite grå o trisst, va ett tag sedan de va bilder i den hehe.7 januari, 2007 at 18:29 #854954Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha ok, men då blir de én joggingrunda nån dag dåJaa.. de blir inte bättre om du har sådana dr knäskydd som man kan köpa?
har handbollsskydd med kuddar på kan dra på dem om vi drar ut i skogen, om man skulle ramla på någon rot nej men jag tror knät är okej nu för jag har inte känt av det på senaste tiden iaf. Plus att axeln är nästintill återställd. har ju kört lätta vikter på axlarna sen jag började träna Vi borde egentligen köra ett riktigt hardcorepass i våra äckliga backar. Köra intervallträning och mjölksyreträning, det var längesen!
såå det är bara att glida hit så kör vi utfall med varandra på ryggen! :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.