Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,377 total)
  • Author
    Xyanile wrote:
    haha dem brukar mest bara titta på mig som om man var blå eller nått.
    :ph34r:
    Eller så blir det så pass att dem slutar träna och bara följer efter och tittar på mig. 8)

Haha bra där :emo-thumb

Dessan wrote:
    har handbollsskydd med kuddar på kan dra på dem om vi drar ut i skogen, om man skulle ramla på någon rot nej men jag tror knät är okej nu för jag har inte känt av det på senaste tiden iaf. Plus att axeln är nästintill återställd. har ju kört lätta vikter på axlarna sen jag började träna Vi borde egentligen köra ett riktigt hardcorepass i våra äckliga backar. Köra intervallträning och mjölksyreträning, det var längesen!

såå det är bara att glida hit så kör vi utfall med varandra på ryggen! :up:

Ja , vi kanske ska börja med en joggingtur så du får känna efter att knät inte blir kaputt innan vi tar o halvdör i intervallträning hehe, o så kan jag få lära mig jogga lite också :p
    Men självklart skall vi piska oss igenom ett riktigt hardcorepass mwaha :P

Michan22 wrote:
    Ja , vi kanske ska börja med en joggingtur så du får känna efter att knät inte blir kaputt innan vi tar o halvdör i intervallträning hehe, o så kan jag få lära mig jogga lite också :p
    Men självklart skall vi piska oss igenom ett riktigt hardcorepass mwaha :P

det skulle vara jävligt skoj, jag och robin skulle göra det när det kom snö, men det gjorde aldrig det =(
    vi har ett spår en bit från där jag bor, där man kan köra chins o lyfta stockar :) skönt o få känns spykänslan ibland när man kör, har nog inte gjort det sen jag körde handboll, helt sanslösa träningar :S jag berättade ju om min tränare.. inte klok!

Xyanile wrote:
    Michan fan du måste väl kunna springa? Kör man amerikansk fotboll så vafan :D

HAHAHHA vänta vääänta nu kompis..
    Ja amerikanskfotboll stämmer, men springa, du vet väl att man aldrig springer mer än 100 yards åt gången va ;)
    O jag tacklar ju kisarna innan de hinner komma förbi,så jag kan nästan stå stilla ;) Haha nej, men ärligt, jogga o amerikanskfotboll, nääääee :nono:

Michan22 wrote:
    :P

Vi kommer ju som sagt att äga på scen om nått år hehe :|

Hur går de för dig med träningen ?

Haha ja det tvekar jag inte på :D
    Det går väl helt okej, prövar mig fram just nu och ser vad som känns bäst.
    Har kommit fram till att mycket mat passar mig bra iaf

Dessan wrote:
    det skulle vara jävligt skoj, jag och robin skulle göra det när det kom snö, men det gjorde aldrig det =(
    vi har ett spår en bit från där jag bor, där man kan köra chins o lyfta stockar :) skönt o få känns spykänslan ibland när man kör, har nog inte gjort det sen jag körde handboll, helt sanslösa träningar :S jag berättade ju om min tränare.. inte klok!

Med snö, då halkar man ju bara ned igen hehe
    Ja vi får träna på våra chins asså.. nu måste vi skärpa oss :|
    Aaa fyfan… den känslan vill jag ng inte ha , men jag kan pusha så du får den om du längtar så :p

Danne89_ wrote:
    Haha ja det tvekar jag inte på :D
    Det går väl helt okej, prövar mig fram just nu och ser vad som känns bäst.
    Har kommit fram till att mycket mat passar mig bra iaf

Haha mat ÄR bra ;)
    SÅlänge d är bra mat :P
    Hur mkt ligger du på nu ungefär då, eller du kanske inte räknar ?

Michan22 wrote:
    Med snö, då halkar man ju bara ned igen hehe
    Ja vi får träna på våra chins asså.. nu måste vi skärpa oss
    Aaa fyfan… den känslan vill jag ng inte ha , men jag kan pusha så du får den om du längtar så

vad snällt av dig :) japp, körde faktiskt dips idag! woho. utan pass också, men jag nämner inte hur många jag körde! :D
    det känslan är ju sjukt skön, sen är det bara att ramla ihop en skön liten hög på marken o vila, o sen är det bara upp o köra igen! gärna ska det vara lite lerigt också.

nej men bra, då bokar vi det? :up:

Xyanile wrote:
    hehe, shiiet. Du ska se våra konditionsträningar. Vi springer i en jävla skidbacke i 1 1/2 timma eller 2 timmar. Helt crazy, men sen så gör det ju sitt sen när vi har match.

Ja de kan man kalla crazy , är d många som kollapsar eller :P ?

Dessan wrote:
    vad snällt av dig japp, körde faktiskt dips idag! woho. utan pass också, men jag nämner inte hur många jag körde!
    det känslan är ju sjukt skön, sen är det bara att ramla ihop en skön liten hög på marken o vila, o sen är det bara upp o köra igen! gärna ska det vara lite lerigt också.

nej men bra, då bokar vi det? :up:

Bra kämpat :D
    Aaa lera är ett plus, haha,faktiskt rejlt skönt att träna när de är lerigt av någon konstg anledning :nerd:

Xyanile wrote:
    Vi har folk som brukar spy, men då säger bara våran Fys-coach att då har man använt 70% av vad kroppen klarar av.
    Mattias Berggren heter han, dina coacher eller äldre spelare borde veta vem han är. Vunnit Sm med Solna -95 eller -94 och spelar i mexico med några andra från laget. Duktig och galet hård i tacklingarna. :up:

Hmm okej, jag skulle inte vilja ha en sådan tränare hehe, Leo är nog den bästa man kan ha som coach , han är hård ibland, men på en bra nivå :)
    Strikt med sina regler han har osv.
    Han har mkt bra o effektiva träningsmetoder.
    Ja men då vet jag vem d är ni har tror jag…
    Lirar han fortfarande ?

Michan22 wrote:
    Bra kämpat :D
    Aaa lera är ett plus, haha,faktiskt rejlt skönt att träna när de är lerigt av någon konstg anledning :nerd:

jepp, då får man ta i så mkt mer för att hålla sig kvar utan att ramla på marken! :)

Xyanile wrote:
    Ja förfan, han har sagt att han ska lira i ca 9 år till ;) Det är hans mål iaf.
    Jag gillar Berggren träningsteknik för man vågar fan inte börja gå eller stanna för då skriker han på en ;)

Somsagt han är asskön annars och det lönar sig i slutet.

Jo men är tekniken så bra på alla, o är den så bra på planen? ;)

Dessan wrote:
    jepp, då får man ta i så mkt mer för att hålla sig kvar utan att ramla på marken! :)

Aa :D
    Men då blir de först ett hårt pass på gymmet tycker jag, så man är lite trött redan innan, sedan pressa kroppen ännu mer o köra intervall ute 8)

Michan22 wrote:
    Aa
    Men då blir de först ett hårt pass på gymmet tycker jag, så man är lite trött redan innan, sedan pressa kroppen ännu mer o köra intervall ute

hm, det skulle man kanske kunna göra. Fast jag vill vara säker på att jag kan ta ut mig till max där uppe i backen. Om du är orolig att du inte kommer bli trött så ska du se att jag kör skiten ur dig! oroa dig inte flicka lilla 8)

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.