- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2007 at 19:45 #854970Anonym anvandareMemberDessan wrote:hm, det skulle man kanske kunna göra. Fast jag vill vara säker på att jag kan ta ut mig till max där uppe i backen. Om du är orolig att du inte kommer bli trött så ska du se att jag kör skiten ur dig! oroa dig inte flicka lilla
Haha de tvivlar jag inte på att du kommer göra :bb:
7 januari, 2007 at 21:02 #854971Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Ja du får väl fråga dina coacher om vi kan köra en match.
Så får du sesötnos, vi vann SM guldet säger det dig ingenting
7 januari, 2007 at 21:06 #854972Anonym anvandareMemberBra rygg ..
7 januari, 2007 at 21:09 #854973Anonym anvandareMemberSamir wrote:Bra rygg ..Taaack
Förbättring skall det bli :frust:
8 januari, 2007 at 12:54 #854974Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Nae, inte så mycket. Vi var ju inte med dåVar inte med, när började ni ? existerade inte eran klubb då ?
8 januari, 2007 at 12:57 #854975Anonym anvandareMemberJaha, back to school igen då..
De är kuuul när man har ruuligt…
Nej.. nu är jag nog väldigt trött bara..
Jag körde ett pass tidigt i morse, blev bröst, rygg o fram o utsida axlar.
Körde övningar för djupet i ryggen idag, senare i veckan blir de ett för bredden..
Så etttag framöver ska jag dela upp ryggen ¨så o träna den 2 dagar i veckan, axlar också
Styrkan va ok idag, lite trött bara.8 januari, 2007 at 13:19 #854976Anonym anvandareMembernu kommer du få värsta suuuper-rykken! slutar med att du gör solförmörkelse med dina GIGANTISKA lats!
fattar inte hur du orkar träna på morgonen! själv kommer man ju knappt upp till skolan *duktig michan*
8 januari, 2007 at 13:26 #854977Anonym anvandareMemberDessan wrote:nu kommer du få värsta suuuper-rykken! slutar med att du gör solförmörkelse med dina GIGANTISKA lats!fattar inte hur du orkar träna på morgonen! själv kommer man ju knappt upp till skolan *duktig michan*
Ooh yeah haha, VI kommer göra så d blir solförmörkelse
Jag får kämpa lite mer än dig på dem bara haha, du har ju redan lyckats med dina gigantiska latsHaha nej d fattar inte jag heller, skulle säkert vara hulken vid detta laget om d inte vore för dessa jäkla morgonpass då man ärseg o sliten muhah:nerd:
8 januari, 2007 at 13:31 #854978Anonym anvandareMemberhaha! jag är sugen på att köra rygg idag (som alla andra dagar) men jag får hålla mig o köra annat istället
jaa, tur att du inte kör på dagarna! då kanske du skulle varit grön nu
fan, vill upp o köra lite i backen alltså! sjukt taggad.
8 januari, 2007 at 14:07 #854979Anonym anvandareMemberDessan wrote:haha! jag är sugen på att köra rygg idag (som alla andra dagar) men jag får hålla mig o köra annat iställetjaa, tur att du inte kör på dagarna! då kanske du skulle varit grön nu
fan, vill upp o köra lite i backen alltså! sjukt taggad.
Haha… ja du får fan ta d lungt så jag kommer ikapp med ryggen nu asså :nono:
Ta en liten intervall ikväll då
8 januari, 2007 at 16:48 #854980Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha… ja du får fan ta d lungt så jag kommer ikapp med ryggen nu assåTa en liten intervall ikväll då
aldrig du kommer ikapp ändå beaf! det blev ingen intervallträning blev bröst – biceps – hams – axlar – traps + cardio. moi is dead! axeln började krångla idag, även fast jag körde med silvret *tyck synd om mig*
Ingen fys idag?8 januari, 2007 at 18:46 #854981Anonym anvandareMemberDessan wrote:aldrig du kommer ikapp ändå beaf! det blev ingen intervallträning blev bröst – biceps – hams – axlar – traps + cardio. moi is dead! axeln började krångla idag, även fast jag körde med silvret *tyck synd om mig*
Ingen fys idag?Silvret, är det hundbenen månne?
8 januari, 2007 at 20:25 #854982Anonym anvandareMemberBäckis wrote:Silvret, är det hundbenen månne?minivikterna
9 januari, 2007 at 18:13 #854983Anonym anvandareMemberDessan wrote:aldrig. du kommer ikapp ändå beaf! det blev ingen intervallträning blev bröst – biceps – hams – axlar – traps + cardio. moi is dead! axeln började krångla idag, även fast jag körde med silvret *tyck synd om mig*
Ingen fys idag?Haha kunde du inte låta bli att köra axlar
Hmm… inte bra, kanske ska ta d lite lugnt med axlarna iaf ett tag så d inte blir värre
Fys, idag ? , näää
Körde armar mage o baksida axlar idag bara.
Duu, nu är d ju lerigt o regnigt ute9 januari, 2007 at 18:39 #854984Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha kunde du inte låta bli att köra axlar
Hmm… inte bra, kanske ska ta d lite lugnt med axlarna iaf ett tag så d inte blir värre
Fys, idag ? , näää
Körde armar mage o baksida axlar idag bara.
Duu, nu är d ju lerigt o regnigt utenej jag kunde ju inte de ja okej, skönt pass ju
jaa, ska vi ut o springa en sväng?
hur ofta har ni fys? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.