Michans träningsjournal

Home Forums Dagböcker Michans träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,377 total)
  • Author
    Michan22 wrote:
    Jag vill självklart, men jag ställer mig absolut inte på en scen utan en ynka muskelmassa :D
    Du då?

haha okej :) Vi får se hur det blir.. Skulle vara grymt kul att tävla i dec på ff :)

hej, jag spelar inte amerikansk fotboll längre. jag spelade som mlb för dif men la av ganska omedelbart, trivdes inte i laget och allting kändes så oseriöst. blev tillfrågad av en kompis om jag ville börja spela för tyresö men jag struntade i det och la fotbollen på hyllan istället. jag har ju kvar all utrustning etc så får se om jag drar igång igen, ska försöka hitta en bättre organisation i sånna fall :)

jag har aldrig spelat mot dig, men jag har sett dig spela därimot. har även sett dig vid ett par andra tillfällen så som junior-em på zinkensdamm t.ex

skummade igenom din träningsjournal nyss, kul att du inte fegar med vikterna och är seriös med din träning.

Stripperella wrote:
    haha okej :) Vi får se hur det blir.. Skulle vara grymt kul att tävla i dec på ff :)

Aaaah de är nått att se fram emot.
    Hur känns formen oså, tror du att du skulle kunna tävla redan iår ?

viggee wrote:
    hej, jag spelar inte amerikansk fotboll längre. jag spelade som mlb för dif men la av ganska omedelbart, trivdes inte i laget och allting kändes så oseriöst. blev tillfrågad av en kompis om jag ville börja spela för tyresö men jag struntade i det och la fotbollen på hyllan istället. jag har ju kvar all utrustning etc så får se om jag drar igång igen, ska försöka hitta en bättre organisation i sånna fall

jag har aldrig spelat mot dig, men jag har sett dig spela därimot. har även sett dig vid ett par andra tillfällen så som junior-em på zinkensdamm t.ex

skummade igenom din träningsjournal nyss, kul att du inte fegar med vikterna och är seriös med din träning.

Jasså, det var ju trisst att du inte trivdes…
    Om du vill komma till en bra klubb ska du komma till oss :)
    Vi är ett stort skönt gäng 8)
    Hur gammal är du ?

Hehe jasså, man är känd asså 8)
    Ja, de är ingen ide att fega med vikter osv, om man ska klara av att lira football med killar… :D

Hur går det för din del med träning nudå, är de bara styrketräning som gäller för din del?

Hmm.. sitter o funderar på va jag är sugen på o köra idag…
    ben eller armar ?
    Mage borde jag också lägga in idag.. blev inge igår.
    Får la bestämma mig på gymmet.

Jag trivdes med lagkamraterna, det var tränarna och organisationen som gjorde att jag slutade. Jag spelade som sagt defense och det enda vi gjorde på träningarna var att träna offense och special teams, så det tog inte lång tid innan jag började skita i träningarna och bara gick och gymmade istället.
    Jag är 19 snart 20 år.

Precis, jag styrketränar bara nuförtiden. Kör 4 ggr/vecka och det går väldigt bra :) hur ofta har ni träningar med bulls? känner mig lite som en ”judas” bara om jag skulle börja spela för er, hehe.

Michan22 wrote:
    Haha, ja jag märkte det :P
    Jag flyttar i helgen iaf, så snart kan vi ta vårat hardcorepass på delta :P

:O vafan! räkna med mig. Jobbar ju nu på helgerna. Men typ någon tisdag skulle passa bra o köra ngt pass på? :D typ kvällspass.

fan vad skoj att du får eget nu! :D

viggee wrote:
    Jag trivdes med lagkamraterna, det var tränarna och organisationen som gjorde att jag slutade. Jag spelade som sagt defense och det enda vi gjorde på träningarna var att träna offense och special teams, så det tog inte lång tid innan jag började skita i träningarna och bara gick och gymmade istället.
    Jag är 19 snart 20 år.

Precis, jag styrketränar bara nuförtiden. Kör 4 ggr/vecka och det går väldigt bra :) hur ofta har ni träningar med bulls? känner mig lite som en ”judas” bara om jag skulle börja spela för er, hehe.

Okej, förstår vad du menar…
    ”judas” ? Nu hänger jag inte med hehe..
    Du kan ju kika in på vår hemsida så ser du lite om hur vi har byggt upp klubben osv.
    Våra coacher är väldigt bra, alla får träna på sin position , vi har positionscoacher osv…
    Vi tränar just nu bara 1 gång i veckan i ca 2 h .
    Men de skall ökas på strax.
    När vi är igång för fullt blir de antagligen 3 träningar + en match i veckan.

Dessan wrote:
    :O vafan! räkna med mig. Jobbar ju nu på helgerna. Men typ någon tisdag skulle passa bra o köra ngt pass på? :D typ kvällspass.

fan vad skoj att du får eget nu! :D

En tisdag blir utmärkt !
    Haha ja, det ska bli rejält soft faktiskt… :)
    Hur går träningen förövrigt då? Hinns de med ?

Det blev ben, biceps o lite mage idag :)
    Lite illamående så höll på att gå hem ett tag, men körde igenom de jag behövde ändå.
    Konstigt, jag kör med samma tyngd, o går nog djupare i frontböj än vanliga knäböj :S
    Säger ju att jag har nå fel :P

låter ju inte helt fel, får kika in på eran hemsida så kanske jag dyker upp på någon av era träningar och kollar in läget. du spelar med u19 antar jag, tjejerna får väl inte spela med seniorer oavsett ålder? hur gick dagens pass på gymmet?

Michan22 wrote:
    Aaaah de är nått att se fram emot.
    Hur känns formen oså, tror du att du skulle kunna tävla redan iår ?

den känns rätt ok, och det är juh nästan 11 månader tills FF 07 så vi får se om man hinner packa på sig lite mer massa :D

viggee wrote:
    låter ju inte helt fel, får kika in på eran hemsida så kanske jag dyker upp på någon av era träningar och kollar in läget. du spelar med u19 antar jag, tjejerna får väl inte spela med seniorer oavsett ålder? hur gick dagens pass på gymmet?

Hehe de tycker jag att du ska göra :)
    Testa kan man ju alltid göra.
    Aaa jag lirar med u-19, men seniorerna o u-19 tränar ju tillsammans.
    Jag har faktiskt ”spelat” en seniormatch, emot er höhö.. (dressad)
    Äsch, jag ska lira seniorfotboll :D
    Får ju lira i u-19 hur länge jag vill iofs, men man måste ju utvecklas också.
    Dagens pass, jo, inge spec ökning eller så, mådde illa

Stripperella wrote:
    den känns rätt ok, och det är juh nästan 11 månader tills FF 07 så vi får se om man hinner packa på sig lite mer massa :D

Va bra :) Du får lägga upp lite poserings bilder i eran journal så man får se :P

Haha, låter ju bra det.. verkar vara rejält med krut i dig :) hur ligger du till viktmässigt jämfört med de andra killarna i laget då? du spelar ju lb så du borde ju helst väga en del. själv har jag tappat så sjukt mycket viktmässigt sen jag la av med fotbollen, är 176 lång och vägde ~90 kg när jag spelade, nu ligger jag väl runt 78 skulle jag tro. har dock inte tappat något storlektmässigt förutom benen och rumpan (knäböj var min favoritövning) ;)

Viewing 15 posts - 676 through 690 (of 1,377 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.