- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2007 at 16:37 #855135Anonym anvandareMemberviggee wrote:Haha, låter ju bra det.. verkar vara rejält med krut i dig hur ligger du till viktmässigt jämfört med de andra killarna i laget då? du spelar ju lb så du borde ju helst väga en del. själv har jag tappat så sjukt mycket viktmässigt sen jag la av med fotbollen, är 176 lång och vägde ~90 kg när jag spelade, nu ligger jag väl runt 78 skulle jag tro. har dock inte tappat något storlektmässigt förutom benen och rumpan (knäböj var min favoritövning)
Haha , de är delat där asså, jag väger nu mellan 62-64 kg.
Men inom fotbollen borde jag väl ligga på 70 minst iaf, flyger lite för lätt just nu Men jag vill ändå inte vara för bulkig då får jag ångest haha.
Ok att väga 70 o ha mkt muskler, men de är ett tag kvar till dess
Men jag väger minst i laget
Hehe , men du kan ju köra böj fortfarande ?30 januari, 2007 at 16:40 #855136Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Va bra Du får lägga upp lite poserings bilder i eran journal så man får sehaha njaaaa kanske kommer upp senare om någon månad
30 januari, 2007 at 16:44 #855137Anonym anvandareMemberStripperella wrote:haha njaaaa kanske kommer upp senare om någon månadHaha okej, jag väntar
30 januari, 2007 at 16:48 #855138Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha , de är delat där asså, jag väger nu mellan 62-64 kg.
Men inom fotbollen borde jag väl ligga på 70 minst iaf, flyger lite för lätt just nu Men jag vill ändå inte vara för bulkig då får jag ångest haha.
Ok att väga 70 o ha mkt muskler, men de är ett tag kvar till dess
Men jag väger minst i laget
Hehe , men du kan ju köra böj fortfarande ?Äsch, jag tycker att de flesta juniorerna jag sett spela verkar se ut att väga runt 70 så du ligger inte långt efter, har du bra teknik på dina tacklingar lär du fan få ner de flesta. Sen är det inte speciellt ofta man tacklar själv heller utan det är ju mest ”grupptacklingar”. Ja, jag kör fortfarande knäböj men det är med minimala vikter. Gymmet jag har bytt till har ingen ställning och jag vägrar köra i smith-maskin. Har du följt NFL någonting den här säsongen då eller är du inte insatt? jag är riktigt glad att bears är vidare till superbowl
30 januari, 2007 at 17:11 #855139Anonym anvandareMemberviggee wrote:Äsch, jag tycker att de flesta juniorerna jag sett spela verkar se ut att väga runt 70 så du ligger inte långt efter, har du bra teknik på dina tacklingar lär du fan få ner de flesta. Sen är det inte speciellt ofta man tacklar själv heller utan det är ju mest ”grupptacklingar”. Ja, jag kör fortfarande knäböj men det är med minimala vikter. Gymmet jag har bytt till har ingen ställning och jag vägrar köra i smith-maskin. Har du följt NFL någonting den här säsongen då eller är du inte insatt? jag är riktigt glad att bears är vidare till superbowlHaha , jasså, jag vet knappt nån som väger 70.
Tekniken må jag jobba med, den har jag inte haha.
Hmm illa där… varför vägrar du köra i smithen, bättre att få lasta på lite än att knappt kunna köra alls ?
Njea sådär, men jag tycker inte om nått av lagen spec mkt, men åp vår hemsida hade vi ett test som man kunde göra, o jag ska tydligen heja på bers så d får la bli dem haha.
Är bears ditt #1 lag eller ?
Mitt är buffalo haha, ok , du kan reta mig, alla andra gör redan de30 januari, 2007 at 17:54 #855140Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Haha , jasså, jag vet knappt nån som väger 70.
Tekniken må jag jobba med, den har jag inte haha.
Hmm illa där… varför vägrar du köra i smithen, bättre att få lasta på lite än att knappt kunna köra alls ?
Njea sådär, men jag tycker inte om nått av lagen spec mkt, men åp vår hemsida hade vi ett test som man kunde göra, o jag ska tydligen heja på bers så d får la bli dem haha.
Är bears ditt #1 lag eller ?
Mitt är buffalo haha, ok , du kan reta mig, alla andra gör redan deMan ska inte stirra in sig på vikten, teknik och vilja är typ 80% av en tackling. Det ser så sjukt lätt ut på tv, men det är ruskigt svårt att få in en bra tackling. Jag har aldrig gillat att träna i smith-maskiner för att det känns onaturligt och man missar balansmomentet, sen är det svårt att se om man tar i mer med ena kroppshalvan eller gör fel överhuvudtaget.
Hehe ja, jag hejar på bears. Har följt hela säsongen genom att ladda ner matcher etc. Buffalo var rätt duktiga förr i tiden så jag tänker inte reta dig för det
Läste att du hade tänkt börja träna på Delta, bor du där i närheten eller? antar att det här är ditt sista år i plugget, har du något kul planerat efter studenten? planer på att åka och lira i USA t.ex?
30 januari, 2007 at 18:02 #855141Anonym anvandareMemberviggee wrote:Man ska inte stirra in sig på vikten, teknik och vilja är typ 80% av en tackling. Det ser så sjukt lätt ut på tv, men det är ruskigt svårt att få in en bra tackling. Jag har aldrig gillat att träna i smith-maskiner för att det känns onaturligt och man missar balansmomentet, sen är det svårt att se om man tar i mer med ena kroppshalvan eller gör fel överhuvudtaget.Hehe ja, jag hejar på bears. Har följt hela säsongen genom att ladda ner matcher etc. Buffalo var rätt duktiga förr i tiden så jag tänker inte reta dig för det
Läste att du hade tänkt börja träna på Delta, bor du där i närheten eller? antar att det här är ditt sista år i plugget, har du något kul planerat efter studenten? planer på att åka och lira i USA t.ex?
Jo jag vet, men om man får en tackling kan d va bra att ha lite vikt att sätta emot
Joo d är bättre med fria vikter, spec inom fotbollen då man måste ha den där balansen, men man ska också köra lite smith har jag hört.
Anledningen varför minns jag ej, men fotbollslag kör ibland med nästan enbart maskiner ett tag för att inte skada sig.Jag funderar på de jo, de är ett bra gym så..
Jag flyttar i helgen till fridhemsplan, så kommer bo hyfsat nära.
Var tränar du ?
Jag vill bli PT, så ska förska jobba o plugga lite efter skolan.
Vill till usa, men d blir nog ine för att lira isf, mer för att komma bort.
Om jah ska ha en chans att platsa i ett lag där så måste de vara tjejlag
De finns inte överallt, med andra ord kommer jag inte ha den fördelen att bo gratis hos mina släktingar heller.
Så blir dyrt..
Brorsan är ju där nu, åkte över jul o stannar 4 år, han lirar ju också fotboll..
Du då, vad har du för planer ?
Fan mkt jag skrev nudå hehe…30 januari, 2007 at 18:58 #855142Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jo jag vet, men om man får en tackling kan d va bra att ha lite vikt att sätta emot
Joo d är bättre med fria vikter, spec inom fotbollen då man måste ha den där balansen, men man ska också köra lite smith har jag hört.
Anledningen varför minns jag ej, men fotbollslag kör ibland med nästan enbart maskiner ett tag för att inte skada sig.Jag funderar på de jo, de är ett bra gym så..
Jag flyttar i helgen till fridhemsplan, så kommer bo hyfsat nära.
Var tränar du ?
Jag vill bli PT, så ska förska jobba o plugga lite efter skolan.
Vill till usa, men d blir nog ine för att lira isf, mer för att komma bort.
Om jah ska ha en chans att platsa i ett lag där så måste de vara tjejlag
De finns inte överallt, med andra ord kommer jag inte ha den fördelen att bo gratis hos mina släktingar heller.
Så blir dyrt..
Brorsan är ju där nu, åkte över jul o stannar 4 år, han lirar ju också fotboll..
Du då, vad har du för planer ?
Fan mkt jag skrev nudå hehe…Ja, det har du rätt i. Gällande att fotbollsspelare tränar med smith-maskin så har du helt rätt, jag tittade på Houston Texans träningsupplägg förut och de hade ett antal olika scheman de varierade mellan, ett var precis som du säger bara med maskiner i stora drag.
Åh fan, kommer du att bo själv eller flyttar du dit med resterande delen av familjen? Jag tränar på 24/7 fitness (ligger vid stureplan ungefär) gymmade på SATS innan men tröttnade på alla bögar och att det alltid var så mycket folk.
PT låter ju inte helt fel, var inne på det förut jag med, men mer som extra knäck. Jag har också planer på att komma iväg till USA, vill dit och plugga psykologi på college. Spelar ingen större roll vart jag hamnar men New york eller California skulle ju inte sitta helt fel är din brorsa där och spelar?30 januari, 2007 at 19:16 #855143Anonym anvandareMemberviggee wrote:Ja, det har du rätt i. Gällande att fotbollsspelare tränar med smith-maskin så har du helt rätt, jag tittade på Houston Texans träningsupplägg förut och de hade ett antal olika scheman de varierade mellan, ett var precis som du säger bara med maskiner i stora drag.Åh fan, kommer du att bo själv eller flyttar du dit med resterande delen av familjen? Jag tränar på 24/7 fitness (ligger vid stureplan ungefär) gymmade på SATS innan men tröttnade på alla bögar och att det alltid var så mycket folk.
PT låter ju inte helt fel, var inne på det förut jag med, men mer som extra knäck. Jag har också planer på att komma iväg till USA, vill dit och plugga psykologi på college. Spelar ingen större roll vart jag hamnar men New york eller California skulle ju inte sitta helt fel är din brorsa där och spelar?Jag ska bo själv
Jasså, är de bra då, tänkte på att de inte ens har ett ställ ?
Ja , de låter ju inte fel, ska du bo på skolan då eler ?När hade du tänkt åka?
Aa han är där o lirar o pluggar för fullt30 januari, 2007 at 19:54 #855144Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jag ska bo själv
Jasså, är de bra då, tänkte på att de inte ens har ett ställ ?
Ja , de låter ju inte fel, ska du bo på skolan då eler ?När hade du tänkt åka?
Aa han är där o lirar o pluggar för fulltoj oj oj vilken lyx när flyttar du då? jag tycker att gymmet är toppen om man bortser från att de inte har en ställning för fria knäböj. det är fräscht, billigt.. ligger centralt och så är det nästan aldrig nå folk där. tiderna är toppen, det är öppet dygnet runt. du får ett eget kort så du kan dra och köra lite armdisco innan efterfesten etc. jag har inte satt något speciellt datum för när jag ska iväg, tar det lite som det kommer. vad lirar han i för lag och vilken position?
30 januari, 2007 at 20:00 #855145Anonym anvandareMemberviggee wrote:oj oj oj vilken lyx när flyttar du då? jag tycker att gymmet är toppen om man bortser från att de inte har en ställning för fria knäböj. det är fräscht, billigt.. ligger centralt och så är det nästan aldrig nå folk där. tiderna är toppen, det är öppet dygnet runt. du får ett eget kort så du kan dra och köra lite armdisco innan efterfesten etc. jag har inte satt något speciellt datum för när jag ska iväg, tar det lite som det kommer. vad lirar han i för lag och vilken position?Jasså, finns de en hemsida för gymmet så man kan se priser osv ?
Letar ett billigt men bra gym hehe.
Hardcoregym ska d vara, sats är snobbigt :nerd:
Lag i sverige eller usa ?
I sverige samma lag som mig, samma position som mig,
han kom till usa för en månad sedan, så han har inte fått nån position än,
hans lags namn vet jag inte heller
Men skolan ligger i pittsburgh30 januari, 2007 at 20:25 #855146Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Jasså, finns de en hemsida för gymmet så man kan se priser osv ?
Letar ett billigt men bra gym hehe.
Hardcoregym ska d vara, sats är snobbigt :nerd:
Lag i sverige eller usa ?
I sverige samma lag som mig, samma position som mig,
han kom till usa för en månad sedan, så han har inte fått nån position än,
hans lags namn vet jag inte heller
Men skolan ligger i pittsburgh[http://www.fitness24seven.com/]
det kostar 199 kr/månad jämfört med sats som kostar 550 kr/månad. gymmet är bemannat mån-fre kl 12-19 är väl därför priset är så billigt antar jag de har ett stort utbud av fria vikter etc…
30 januari, 2007 at 20:58 #855147Anonym anvandareMemberviggee wrote:[http://www.fitness24seven.com/]det kostar 199 kr/månad jämfört med sats som kostar 550 kr/månad. gymmet är bemannat mån-fre kl 12-19 är väl därför priset är så billigt antar jag de har ett stort utbud av fria vikter etc…
Thanks man Skall kika vad det är !
30 januari, 2007 at 22:21 #855148Anonym anvandareMemberHehe, gör så :emo-thumb det verkar vara lite fotbollsspelare som kör där, bara kul om det fylls på. Stod och snackade med en kille som spelat i NFL Europe för några dagar sen.
31 januari, 2007 at 08:58 #855149Anonym anvandareMemberviggee wrote:Hehe, gör så :emo-thumb det verkar vara lite fotbollsspelare som kör där, bara kul om det fylls på. Stod och snackade med en kille som spelat i NFL Europe för några dagar sen.Hmm vem kan d vara då ?
När lirade han ?
Kan d varit Carl-johan Björk du mena, AKA Micro ?
Kan inte komma på nån annan du mena annars… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.